راهنمای خرید مانتوی شیک برای دختران و زنان | مانتو جلوبسته بهتره یا مانتو جلوباز ؟

هیچکس پاسخ این سوال را که مانتوی جلوبسته بهتر است یا مانتوی جلوباز به درستی نمی داند. انتخاب یک مدل مانتو یکی از سخت ترین کارها برای زنان و دخترانی است که به فروشگاه های مانتو فروشی مراجعه کرده و با تنوع زیاد مدلها و رنگهای مانتوها با قیمت های مختلف رو به رو می شوند. اگر به دنبال خرید مانتو هستید ولی هنوز نمی دانید چطور باید از بین یک مانتو جلوبسته یا جلوباز یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد میکنیم، مطلب راهنمای خرید مانتوی شیک برای دختران و زنان را دنبال کنید.

خرید مانتو ترک ارزان

راهنمای خرید مانتوی مناسب برای دختران و زنان | مانتو جلوبسته بهتره یا مانتو جلوباز ؟


در خرید اینترنتی مانتو اگر به موارد زیر فکر کنید، مسلماً در مراجعه به فروشگاه های مانتوفروشی دست خالی بر نمی گردید.

سن

اولین موضوعی که می بایست در خرید مانتو به آن دقت کرد، سن فرد است. مسلماً طراحان مانتو بری سنین مختلف طراحی های مختلف متناسب با سن فرد انجام داده اند. در نتیجه با توجه به سن خود ابتدا رگالی از مانتو ها را که به سن و سال شما بیشتر نزدیک است انتخاب کنید.

قد و اندام

مورد بعدی در انتخاب یک مانتو مناسب، قد و اندام فرد است. طراحان مانتو با توجه به قد و هیکل دختران و زنان مختلف با سایزها و طراحی های مختلف، مانتوهای جدیدشان را به فروشگاه ها می فروشند تا عرضه کنند. اگر از قد بلندی برخوردار هستید، پیشنهاد می کنیم به سمت خرید مانتوها خیلی بلند و کشیده نروید و برعکس اگر از قد و قامت کوتاهی برخوردارید پیشنهاد میکنیم به سمت خرید مانتوهای کوتاه نروید.

ست کردن مانتو

قبل از خرید یک مانتو به این فکر کنید که در حال حاضر چه کیف و کفش هایی در اختیار دارید و یا قصد خرید چه کیفو کفشی دارید و با چه شال و یا روسری قرار است، مانتوی مورد علاقه خود را به تن کنید. چرا که ست بودن مانتوی جدید با کیف و کفش و شال شما جلوه بهتری به پوشش شما خواهد داد. اگر اصول ست کردن مانتو با کیف و کفش و شال خود را نمی دانید بر روی لینک کلیک کنید.

مدل و جنس مانتو

مدل مانتو و رنگ و جنس آن یکی از مهمترین مواردی است که انتخاب را برای شما دشوار خواهد کرد. شما ابتدا می بایست با توجه به فصل و مناسبتی که قرار است مانتوی جدید را به تن کنید، بین مدل های جلوباز و جلوبسته و مدل های اسپورت یا مجلسی یکی را انتخاب کنید و سپس با توجه به رنگ پوست خود و مناسبتی که قرار است در آن حاضر شوید، به سمت خرید مانتوهایی با رنگ متناسب با مجلس مورد نظر خود بروید. در حال حاضر مانتو ترک در ایران طرفداران بیشتری نسبت به سایر جنس های موجود در بازار دارد.


فرهنگ خانوادگی

بسیاری از دختران جوان به پوشیدن مانتوهای جلوباز علاقه دارند اما شاید فرهنگ خانوادگی آنها و سایر اکسسوری هایی که در اختیار دارند، این اجازه را به آنها ندهد تا برخی مدل های جلوباز را برای خرید انتخاب کنند. پس در خرید مانتوهای جلوباز دقت کنید چرا که اگر مانتوهای جلوبازی که در تن برخی مانکن ها و یا دختران در کوچه و خیابان می بینید و به نظرتان زیبا می آیند، اما این پوشش احتمالاً نمی تواند برازنده شما باشد. معمولاً دختران جوان مانتوهای جلوباز را انتخاب می کنند و افراد با سن بالاتر به سمت خرید مانتوهای جلوبسته و یا جلوباز بلند با پوشش بیشتر می روند.

مناسبت

مناسبتی که قرار است از مانتوی جدید استفاده کنید، در انتخاب مدل و رنگ آن بسیار مهم است. اگر قرار است در محفلی رسمی و مجلسی حضور داشته باشید، طبیعتاً مانتوهای رسمی تر برای شما برازنده تر هستند اما اگر در جمع دوستانه و خانوادگی قرار است مانتوی جدید خود را به تن کنید، انتخاب مانتوهای جلوباز پیشنهاد می شود. البته مانتوهای رسمی نیز به تازگی با طرح های جذاب تولید می شوند که خانم های کارمند می توانند در محل کار خود آنها را به تن کنند.



رنگ پوست

همانطور که پیشتر اشاره شد، رنگ پوست در انتخاب رنگ مانتو بسیار موثر است. اگر از رنگ پوست تیره برخوردار هستید، سعی کنید به سمت خرید مانتوهای با طیف رنگی روشن نروید و اگر رنگ پوست شما روشن است، خرید مانتو با رنگ های تیره، جلوه چهره شما را بیشتر نمایان می کند.

فصل

ناگفته پیداست که فصل مورد استفاده مانتو در انتخاب مدل مانتوی مورد نظر بسیار موثر است؛ اگر در فصول بهار و تابستان قصد استفاده از مانتو جدید دارید، پیشنهاد می شود به سمت خرید مانتوها جلوباز کوتاه با رنگ های روشن بروید. البته مانتوهای جلوباز بلند با رنگ های روشن نیز در طرح های جدید، از جذابیت خاصی برخوردارند. در صورتی که مانتوی خود را در فصل زمستان یا پائیز به تن می کنید سعی کنید مانتوهای بلند جلوبسته و جنس پارچه ضخیم تر را انتخاب کنید تا علاوه بر گرمایش بیشتر، جلوه شیک تری به شما بدهند.

قیمت

در نهایت به قیمت مانتو می رسیم که بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. از برند تولید کننده گرفته تا طراحی و مدل مانتو و جنس پارچه و میزان مصرف پارچه همگی در قیمت مانتویی که قصد خرید آن را دارید موثر هستند. برخی مانتوها معروف به مانتوهای مزونی هستند که به نسبت مانتوهای عادی از قیمت بالاتری برخوردارند.


در انتها پیشنهاد میکنیم برای خرید مانتو و شکت های جدید به فروشگاه آیبولک دیدن نمائید.