شلوار دامنی را با چی ست کنیم؟ راهنمای ست کردن لباس با شلوار دامنی

شلوار دامنی زنانه را چگونه ست کنیم؟

اخیرا روند جدیدی در دنیای مد ظاهر شده است و آن پوشیدن شلوار دامنی در فصل تابستان می باشد. شلوار دامنی یکی از انواع شلوار جین زنانه است و خانم های زیادی طرفدار این سبک شلوار های خنک و گشاد تابستانی هستند و به دلیل آزاد بودن و راحت بودن این مدل شلوار ها، افراد زیادی از آن در استایل خود استفاده می کنند. در این مطلب نکاتی را در مورد ست کردن شلوار دامنی به شما می گوییم. با ما همراه باشید.

ست لباس با شلوار زنانه دامنی

یکی از اصول شیک پوشی این است که بدانید باید با هر لباس چه چیزی را بپوشید که زیبا و خاص به نظر برسید. شلوار دامنی به نوعی شلوار بلند و گشاد زنانه گفته می شود که از از کمر تا دمپا به صورت یکدست گشاد است و برای موقعیت های زیادی مثل مهمانی ای دوستانه، استایل های کژوال و... مناسب می باشند.

شلوار دامنی با شلوار برمودا یا دمپا گشاد تفاوت هایی دارد و اولین بار در دهه های 60 الی 70 میلادی توسط طراحان تولید و طراحی شد و از آن زمان تا کنون در مواردی جزو ترند های محبوب قرار داشته است. استایلست های معرف، بلاگرها، هنرمندان و استریت استالیست های زیادی از این نوع شلوار در استایل های استفاده می کنند. این نوع شلوار ها به دلیل اینگه گشاد و راحت هستند بیشتر در فصول گرم سال استفاده می شوند اما می توانید از نوع گرم و ضخیم آن در فصل زمستان و سرما در استایل خود استفاده کنید. این مدل شلوار برای دوستداران سبک های تلیقفی بسیار جالب توجه است.

روش صحیح ست کردن انواع شلوار دامنی


شلوار دامنی انواع مختلفی دارد و نحوه ست کردن آن با توجه به نوع آن متفاوت است. در ادامه ست کردن شلوار دامنی در مدل های مختلف را با شما در میان گذاشته ایم.

  • نحوه ست کردن شلوار زنانه دامنی راسته

شلوار دامنی راسته از ساده ترین انواع شلوار زنانه دامنی می باشد. این نوع شلوار دامنی بیشتر از جنس لنین، نخ یا ویسکوز و در رنگ های متخلف موجود می باشد. شلوار دامنی راسته به دلیل گشادی کمی که دارد مناسب افراد قد کوتاه نیز می باشد. این نوع شلوار را می توانید با مانتو راسته و صندل های کلاسیک به همراه کفش پاشنه بلند ست کنید. برای زیر مانتو می توانید از تیشرت های معمولی یا بلوز و تاپ گره ای استفاده کنید.

  • ست کردن شلوار زنانه دامنی رسمی

شلوار دامنی رسمی از نوع معمولی آن کمی گشاد تر بوده و برعکس شلوار دامنی راسته که کمر کشی دارد این نوع شلوارها دکمه ای هستند. اغلب جنس این مدل شلوار دامنی ها از نخ یا ملانژ می باشد. برای ست کردن شلوار دامنی رسمی می توانید آن را با تونیک های طرح دار و کفش آکسفور کلاسیک یا تاپ های حریر و ابریشمی و بلوز  ساتن به همراه کفش های پاشنه دار بلند ست کنید. این سبک به شما استایلی رسمی و شیک می دهد.

  • نحوه ست کردن شلوار زنانه دامنی لایه ای

ساختار این نوع شلوار شما را یاد شلوار های هندی مردانه می اندازد. شلوار دامنی لایه ای معمولا یک یا دو لایه دارد و قدش برخلاف دیگر مدل ها تا مچ پا می باشد. برای ست کردن این نوع شلوار می توانید از پیراهن مردانه ساده یا تاپ گردنی و عینک آفتابی وکلاه و کفش های پاشنه دار استفاده کنید.

  • نحوه ست کردن شلوار زنانه دامنی چاک دار

این نوع شلوار گشادی بیشتری نسبت به مدل های معمولی دارد و از جلو چاک دارد. چاک این شلوار ممکن است از روی ران، زانو یا ساق پا شروع شود. برای ست کردن این نوع شلوار می توانید از لباس های سنتی مثل یک مانتوی سنتی زیبا و یا تیشرت های ساده سفید و مشکی و جواهرات درشت به همراه کفش اسنیکرز یا صندلی رومی استفاده کنید.

  • ست کردن شلوار دامنی زنانه

شلوار دامنی جین در موقعیت های مختلفی همچون دورهمی دوستانه و یا رفتن به پیک نیک مناسب است. برای ست کردن این مدل شلوار دامنی می توانید از کتانی و یا کفش های تخت استفاده کنید. اگر به پوشیدن کفش های پاشنه دار علاقه دارید استفاده از آنها با شلوار دامنی جین هیچ مانعی ندارد.