فرق تیشرت و پولوشرت چیست | تفاوت تیشرت با پولوشرت

پولوشرت یک پیراهن بسیار محبوب است که بسیاری از مردان به دلیل قدرت و استایلی که برای آنها به ارمغان می آورد ،طرفدار آن هستند. با این حال ممکن است گاهی تصمیم به خرید لباس داشته باشید و انتخاب بین پولوشرت و تی شرت برای شما سخت باشد. اگر نمی توانید بین این دو نوع پیراهن تفاوت قائل شوید این مطلب را دنبال کنید تا فرق بین تی شرت و پولوشرت را بخوبی متوجه شوید.


خرید تیشرت زنانه و دخترانه شیک و ارزان

تفاوت بین پولوشرت و تی شرت 

  • فرق تی شرت با پلوشرت جزئیاتی هستند که متناسب با سلیقه های مختلف است و باید در نظر داشته باشید که سبک استایل شما کدام است. در ادامه با بارزترین تفاوت تیشرت و پولوشرت آشنا شوید که شامل موارد زیر است:
  • طرح پیراهن
  • سبک یقه
  • نوع پارچه
  • رنگ و طرح
  • هدف و شرایط استفاده
تفاوت پولوشرت تی شرت
طراحی پیراهن چوگان آستین کوتاهی دارد ، ساده است ، طراحی سنتی آن به سال 1920 برمی گردد. تی شرت ها تی شرت های معمولی با آستین کوتاه و پیراهن های T شکل هستند
سبک یقه پیراهن یقه دار با دکمه تی شرت ها یقه ندارند و یا بندرت یقه دارند.
نوع پارچه پیراهن های پولو از پارچه های بافتنی ساخته می شوند تی شرت ها از پارچه های بافته شده تولید می شوند
رنگ و الگوی پیراهن معمولاً رنگ یا الگوی ساده با نوارهای روشن ، بدون پیوست تصاویر یا حروف الگوهای متنوع ، تصاویر و حروف شعار چاپ شده است
نوع استفاده پیراهن های پولو را می توان با لباس های شیک ترکیب کرد از تی شرت ها به عنوان نوعی لباس روزمره استفاده می شود
   



فرق تیشرت با پولوشرت

در این بخش می خواهیم به 5 تفاوت تیشرت با پولوشرت اشاره کنیم:

  • طراحی پلوشرت با تی شرت 
    قابل تشخیص ترین تفاوت بین تیشرت و پلوشرت در طراحی آنها نهفته است. تی شرت ها، اغلب از ناحیه لگن و کمر درز دارند و بریده می شود تا ظاهری نرم و اغوا کننده ایجاد کند و باعث می شود تی شرت با بدن متناسب شود. در حالی که پیراهن های پولو همچنان به طرح های سنتی دهه 1920 که آستین صاف و کوتاه آنها است، وفادار هستند.
  • مدل یقه پلوشرت با تی شرت ها
    دومین موردی که به عنوان فرق پلوشرت و تیشرت به راحتی قابل تشخیص است در یقه آنهاست. بیشتر پولوشرت ها دارای یقه هایی با چند دکمه هستند، در حالی که معمولاً تی شرت ها یقه های ساده، گرد و V شکل دارند.
  • جنس پارچه پلوشرت و تیشرت 
    سومین تفاوت بین پلوشرت و تیشرت نوع الیافت آنهاست. معمولاً پیراهن های پولو با پارچه های بافتنی با کیفیت بالا و الیاف قوی تری نسبت به تی شرت ها دوخته می شوند. در حالی که تی شرت ها اغلب از پارچه های نخی با قیمت های ارزان تر، دوام ضعیف و وزن سبک تر نسبت به پیراهن های پولو ساخته می شوند.
  • رنگهای رایج بین تی شرت و پلوشرت 
    چهارمین تفاوت بین تی شرت و پلوشرت در رنگ و طرح چاپ شده روی آنهاست. برای تولید پیراهن پولو اغلب از رنگهای ساده یا نوارهای روشن استفاده می شود و معمولا تصاویر و نوشته ای بر روی آنها دیده نمی شود. در حالی که، تی شرت ها اغلب در رنگهای بیشتر، با الگوهای متنوع تر و تصاویر و یا شعار روی پیراهن چاپ می شوند.

خرید تیشرت پسرانه جدید

  • کابرد رایج تی شرت و پلوشرت
    اغلب پلوشرت ها پیراهن های درجه یک هستند که به عنوان یک لباس شیک طراحی شده اند و از آنها به عنوان لباس های با کیفیت و پرکابرد استفاده می شود که می توانید هنگام رفتن به محل کار، بیرون رفتن، رفتن به مهمانی های کوچک با دوستان خود آنها را بپوشید و شیک هم بنظر برسید. اما تی شرت ها عمدتا به عنوان لباس های راحت طراحی شده اند که اغلب از آنها به عنوان لباس های روزانه استفاده می شود.