شلوار جین سفید را با چی ست کنیم

شلوار جین زنانه یکی از پرطرفدارترین نوع شلوار در بین جوانان است که در تنوع رنگ زیادی دارد، اما شلوار جین زنانه سفید به دلیل رنگ روشنی که دارد و گرما را دفع می کند بیشتر مناسب فصل تابستان می باشد. معمولا لباس های سفید براحتی با رنگ های مختلف ست می شوند، اما برای ست کردن شلوار جین سفید بهتر است هوشمندانه عمل کنید. اگر برای ست کردن این نوع شلوار ها با مشکل مواجه شده اید این مقاله را بخوانید.

شلوار جین زنانه سفید رو با چی بپوشیم


اگر به دنبال استایلی شیک و خاص هستید انتخاب شلوار جین سفید مناسب شماست. با این حال ممکن است افرادی چالش های زیادی برای پوشیدن شلوار جین زنانه سفید داشته باشند و ست کردن آن برایشان دشوار باشد. اما به دلیل اینکه رنگ سفید به راحتی با هر رنگی ست می شود، میتوانید با خیال راحت و با لباس های موجودی که در کشوی لباستان دارید یک استایل شیک با شلوار سفید بزنید.

استایل کژوال با شلوار جین سفید

شلوار جین زنانه سفید را می توانید به راحتی با انواع لباس ست کنید. شلوار جین زنانه سفید استایل راحت و کژوال به شما می دهد و بهتر است برای ست کردن لباس ها با آن از لباس های آزاد و کژوال استفاده کنید. بدین منظور پوشیدن تیشرت به همراه شلوار جین زنانه سفید به شما پیشنهاد می شود. می توانید از رنگ هایی مثل طوسی، سفید، سبز، سورمه ای و سیاه برای تیشرت استفاده کنید.

ست کردن شلوار جین سفید مام استایل

شلوار های مام استایل از سری لباس هایی هستند که به تازگی ترند شده اند و به علت راحتی محبوبیت زیادی بین جوانان و نوجوانان دارند. شلوار جین سفید مام استایل نیز از این دسته مستثنی نیست. برای ست کردن شلوار جین سفید مام استایل می توانید از یک تیشرت فری سایز و کژوال به همراه کتانی اسنیکرز سفید و عینک دودی با قاب سفید و دستند و ساعت استفاده کنید.

  • همچنین بخوانید: استفاده از وایتکس برای لباس سفید

ست کردن شلوار جین زنانه سفید اسکینی

شلوار های سفید اسکینی از آن دسته شلوارهایی هستند که کاملا فیت بدن می باشند و فرم پاهای شما را به خوبی نشان می دهند. زمان خرید این نوع شلوار، مدلی را انتخاب کنید که قد آن تا مچ پای شما باشد. این مدل شلوار جین سفید را می توانید با پیراهن و کالج مشکی به همراه عینک دودی و ساعت مشکی ست کنید. همچنین می توانید با یک کت براق آبی و پیراهن سفید و اکسسوری قهوه ای ست کنید. این انتخاب به شما استایلی شیک و زیبا می دهد.

ست کردن شلوار جین زنانه سفید راسته

از مدل هایی که محبوبیت زیادی دارد شلوار جین زنانه سفید فاق بلند و راسته می باشند. برای ست کردن شلوار جین سفید راسته می توانید یک تیشرت طرح دار و کت تک کرم رنگ و کفش اسنیکرز کرم رنگ به همراه ساعت مچی قهوه ای استفاده کنید.

استایل زمستانی با شلوار جین زنانه سفید

می توانید به همراه شلوار جین زنانه سفید راسته خود یک بافت طوسی و ژاکت بلند و شال گردن راه راه و نیم بوت طوسی بپوشید.

استایل تابستانی با شلوار جین سفید زنانه


اگر به دنبال یک استایل تابستانی خنک و شیک هستید. بهتر است همه لباس ها و اکسسوری هایتان را سفید انتخاب کنید. با اینکار شاید در دید اول یک استایل ساده و تک رنگ داشته باشید اما این انتخاب برای تابستان و گرما بسیار مناسب است.

ست کردن شلوار جین سفید با رنگ های پاستلی

اگر به دنبال این هستید که استایل شما جلوه منحصر به فردی داشته باشد بهتر است به همراه شلوار جین زنانه سفید خود از رنگ های پاستلی برای تیشرت و کتانی اسنیکرز خود استفاده کنید.

ست کردن شلوار جین سفید با بلوز های طرح دار

اگر می خواهید در کنار خنک بودن، یک استایل پر انرژی و جذاب داشته باشید می توانید با شلوار جین زنانه سفید خود بلوز های آستین کوتاه هاوایی و اکسسوری های مناسب مثل عینک ودستبند استفاده کنید. این استایل مناسب روز های گرم تابستان و کنار دریا و ساحل می باشد.

نکاتی برای ست کردن شلوار جین سفید زنانه

  • پوشیدن شلوار لی زنانه زنانه سفید تمرکز روی پاهای شما را بیشتر می کند بنابراین اگر فرم پاهای خود را دوست ندارید بهتر است از پوشیدن شلوار لی سفید زنانه به تنهایی اجتناب کنید و برای هدایت تمرکز به بالاتنه بهتر است از رنگ های روشن برای لباس یا کت خود استفاده کنید.
  • اگر نگران کثیف و لکه شدن شلوار و لباس سفید خود هستید بهتر است از سفید کرمی یا سنگشور استفاده کنید.
  • بهتر است شلوار جین دخترانه سفید را به گونه ای ست کنید که ترکیب رنگ آن با رنگ روشن شلوار هماهنگ باشد.