مدل مانتو ترند پاییز امسال

پاییز فصل باران و ریزش برگ هاست. طراحان و استالیست ها از رنگ های گرم پاییزی در طراحی های لباس های پاییزه استفاده می کنند. رنگ هایی مثل نارنجی، قرمز، زرد، قهوه ای ، خردلی و ... که تا حدود زیادی به رنگ طبیعت فصل پاییز هستند. در هر فصل تغییراتی در طراحی مانتوها ایجاد می شود که به عنوان ترند آن فصل در نظر گرفته می شود. در این مطلب برای شما دوستان نمونه هایی از مدل مانتو ترند پاییز 1400 را به نمایش گذاشته ایم.

مدل مانتو پاییز امسال

اگر تصمیم به خرید مانتو پاییزه دارید و می خواهید با ترند مانتو پاییز امسال آشنا شوید ،باید بدانید یکی از ترندهای مدل مانتو پاییز 1400 مانتوهای جلوبسته است. مانتوهایی با قد کوتاه یا بلند از جنس پشمی و کتان که بصورت جلو بسته طراحی شده اند. هرچند هنوز هم مانتوهای جلوباز پاییزه مانند بافت ها و ژاکت ها طرفدار خود را دارند.

در ترند مدل مانتو پاییز امسال مانتوهای کتی ساده و فری سایز وجود دارند که  می توان از آنها در استایل اسپرت و کلاسیک استفاده کرد.

مانتوهای کار شده با چرم نیز به عنوان یکی از ترندهای مدل مانتو پاییزه 1400 شناخته می شوند.

مانتوهای جین و مانتو مخمل کبریتی یکی از پر کاربردترین و پرطرفدارترین مدل مانتو پاییزه اند که امسال نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

مانتوهای تکه دوزی شده از دیگر ترندهای مدل مانتو پاییز امسال است که حالت مدرن در مانتو ایجاد می کند و ظاهر شما را متفاوت نشان می دهد.

مانتوهای ساده با رنگ های خاص پاییزی چیزی هستند که همیشه زیبا به نظر می رسند و در ترند مدل مانتو امسال هم دیده می شوند. اما نکته ای باید به آن توجه کنید جنس این مانتوها و نوع الیافی است که در آنها بکار رفته است.

استایل های کژوال وراحت پاییزی را میتوان در دانشگاه، خیابان، خرید و... استفاده کرد. بارانی های بلند و آزاد نیز از دیگر مدل های مانتو پاییز امسال هستند.
همچنین برای انتخاب مدل مانتو پاییز باید بدانید می خواهید در چه موقعیتی از مانتو استفاده کنید. در ادامه چند نمونه مدل مانتو ترند پاییز امسال را با هم ببینیم.

مدل مانتو پاییزه جدید امسال