دامن مناسب افراد چاق

خانم هایی که کمی اضافه وزن دارند و چاق هستند گاهی اوقات به هر قیمتی می خواهند از پوشیدن دامن اجتناب کنند، اما واقعاً نیازی به این کار نیست. برای همه خانمها در هر سایزی، استایل مناسبی وجود دارد. در این مطلب به شما می گوییم که چه دامنی برای افراد چاق مناسب است.

چه مدل دامنی برای افراد چاق مناسب است

هر خانم سایز بزرگی باید سعی کند که تناسب را در اندامش برقرار کند، بنابراین علاوه بر انتخاب مدل، باید توجه خاصی به جنس پارچه داشته باشد. انتخاب دامن مناسب یکی از مواردی است که اگر بدرستی انجام شود تاثیر زیادی بر روی استایل شما دارد. پس اگر برای شما این سوال ایجاد شده که چه نوع دامنی برای افراد چاق مناسب است، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

دامن مناسب افراد چاق

دامن از جمله لباس های کاربردی برای خانم هاست و در شکل های مختلفی چون اسپرت و مجلسی وجود دارد، مدل دامن تاثیر زیادی بر روی ظاهر ما دارد و می تواند ما را چاقتر و یا لاغرتر از چیزی که هستیم نشان دهد. در ادامه به معرفی دامن های مناسب افراد چاق می پردازیم:

دامن خمره ای

یکی از مواردی که باید در کمد لباس هر دختر چاقی باشد. این دامن بسیار مناسب دخترهای سایز بزرگ است که مدل باریک به قسمت پایین آن باعث می شود شکل شما باریک تر و پاها بلندتر شود، چربی شکم را پنهان و بطور کلی تعادل را در ظاهر شما برقرار می کند.
دامن با رنگ تیره

رنگ های تاثیری زیادی بر روی لباس دارند. پوشیدن یک دامن با رنگ تیره که کاملا اندازه تنتان باشد می تواند شما را لاغرتر از چیزی که هسنید نشان دهد.
دامن کلوش

اگر جزء خانم هایی هستید که پایین تنه شما درشت است، دامن کلوش بپوشید. اما اگر اضافه وزن شما در بالاتنه جمع شده، دامن ساده هم می تواند برای شما مناسب باشد.
دامن نخی و حریر

از جمله دامن های مناسب افراد چاق، دامنی با جنس حریر یا نخ است که ضمخت نیستند و روی تن می نشینند.

دامن پلیسه

یک مدل دامن مناسب افراد چاق، دامن پلیسه است بخصوص با پلیسه های ریز، چون باعث می شود شکم شما و چربی های اضافه در اندام شما را پنهان کند و شما را کمی لاغرتر نشان دهد.

  • همچنین بخوانید: مناسب ترین مدل لباس برای بالاتنه بزرگ


دامن بلند

دامنهای بلند یک گزینه مطمئن برای هر خانم سایز بزرگ است. این دامنها نه تنها تمرکز را از پاهای شما دور می کنند ، بلکه توجه مورد نظر را به کمر، استخوان های یقه و ویژگی های صورت شما ترغیب می کنند. دامن های رنگی ساده با رنگ های کم رنگ مانند بنفش ، صورتی ، کرم و آبی جلوه ای ملایم به شما می دهند در حالی که رنگ های تیره تر مانند مشکی ، سرمه ای ، خاکستری و قهوه ای می توانند تصویر حجیم تری را ارائه دهند.
دامن تا زانو

این دامن برای خانم های سایز بزرگ ایده آل است. این دامن ها نه تنها اجازه می دهند جلوه ای شاداب داشته باشند، بلکه دارای مجموعه ای وسیع از اشکال و سبک ها هستند که پیدا کردن دامن مناسب شما آسان است. از دامن های کمر دار استفاده کنید.

مینی و دامن کوتاه برای زنان چاق

این مدل دامن به جسارت و اعتماد به نفس شخصی فرد بستگی دارد زیرا همه خانمهای سایز بزرگ دامن کوتاه را انتخاب نمی کنند. اما اگر این کار را می کنید، سعی کنید از دامن های تنگ استفاده کنید زیرا دامن های کوتاه می تواند ظاهر مناسبی ایجاد کند. دامن های کوتاه را با چکمه های بلند تا زانو یا ران بپوشید زیرا آنها توهم پاهای بلندتر و باریک تر را ایجاد می کنند.

دامن های مناسب افراد چاق

  • مناسبترین رنگ دامن برای افراد چاق، رنگ های تیره است.
  • اگر دامن کوتاه انتخاب کرده اید، بهمراه آن جوراب شلواری تیره تن کنید.
  • یک مدل دامن مناسب افراد چاق دامنی است که کمر آن چین داشته باشد.
  • سعی کنید از دامنی استفاده کنید که کاملا اندازه شما باشد.
  • از انتخاب دامن های شلوغ و کار شده پرهیز کنید.