فرق شلوار جاگر و اسلش چیست

شلوارهای اسپرت به دلیل راحتی و کاربردهای مختلفی که دارند طرفداران زیادی دارند و بسیار متنوع هستند. شلوار جاگر زنانه و شلوار اسلش زنانه دوتا از شلوارهای اسپرت هستند که در ظاهر شباهت زیادی بهم دارند اما مواردی وجود دارد که این دو شلوار را از هم متمایز می کند. اگر می خواهید فرق شلوار جاگر و اسلش را بدانید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

«مشاهده و خرید جدید ترین اسلش های زنانه»



شلوار جاگر و اسلش زنانه چه فرقی با هم دارند

برای اینکه فرق شلوار جاگر با اسلش زنانه را بخوبی متوجه شوید، ویژگی های شلوار اسلش و جاگر زنانه را به طور جداگانه بیان می کنیم تا با آنها شوید. 

شلوار جاگر زنانه چیست

شلوار جاگر شلواری اسپرت و نسبتا آزاد است که در قسمت کمر و مچ پا کش دارد و معمولا جنس آن از پارچه های سبک و خنک است. از اینرو استفاده از شلوار جاگر برای محیط های گرم و آب و هوای آفتابی بسیار مناسب است.

شلوار جاگر در دو شکل اسپرت و خط دار وجود دارد که اسپرت آن دارای چند جیب است و در برخی موارد با پارچه طرحدار نیز تولید می شود.

اما شلوار جاگر خط دار، تنها یک نوار رنگی در اطراف شلوار دارد.

شلوار جاگر در دو مدل زنانه و مردانه طراحی شده که برای تیپ های اسپرت مناسب است و در مواردی بدون کش نیز دوخته می شود.

شلوار جاگر مردانه علاوه بر تیپ های اسپرت و کژوال، برای استایل مهمانی نیز مناسب است و می توانید آنرا بهمراه تیشرت با پیراهن ست کنید. اما بهترین کابرد شلوار جاگر برای استایل خیابانی است.

شلوار جاگر را می توانید با لباس هایی چون تیشرت، هودی ، ژاکت و کفش های کالج یا کتانی ست کنید. خانم ها نیز برای ست کردن شلوار جاگر زنانه می توانند از لباس هایی چون هودی بلند یا شومیز و بهمراه صندل یا بوت بپوشند.

شلوار اسلش زنانه چیست

شلوار اسلش زنانه شلواری است که معمولا با پارچه های ضخیم دوخته می شود و برای استفاده در هوای سرد مناسب تر است. شلوار اسلش زنانه تقریبا در تن شما فیت می ایستد و مدل آن زیاد گشاد نیست.

همچنین بخوانید : بهترین شلوارهای زنانه مناسب فصل تابستان



تفاوت شلوار جاگر و اسلش

شلوار زنانه جاگر و اسلش در ظاهر بسیار به هم شبیه هستند اما بارزترین تفاوت آنها نوع جنس پارچه های آنهاست . شلوار جاگر زنانه نازکتر و سبکتر هستند اما شلوارهای اسلش زنانه جنس ضخیم تری دارند و برای فعالیت های سخت که نیاز به لباس های مقاوم است، مناسبترند.