هودی را با چه شلواری بپوشیم
Views 4,984 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

هودی را با چه شلواری بپوشیم

امروزه هودی به یکی از لباس های ثابت در استایل پاییزی برخی افراد  تبدیل شده است. هودی‌ را می‌ توانید با لباس‌ های مختلفی پوشیده و استایل زیبایی ایجاد کنید و از جمله لباس های اسپرت است که پوشیدن آن بهمراه شلوار بسیار جذاب است. شلوارها انواع مختلفی دارند اما اینکه هودی را با چه شلواری بپوشیم تا حدود زیادی به سلیقه و نوع استایل شما بستگی دارد. موضوع مورد بحث ما در این مطلب این است که هودی را با چه شلواری ست کنیم.

با هودی چه شلواری بپوشیم

هودی به صورت جلو بسته و جلو باز زیپ دار یا دکمه دار با جیب و بدون جیب در بازار به فروش می رسد. هودی را با هر چیزی که دلتان بخواهد می‌ توانید بپوشید، اما باید از خلاقیت خود نیز کمک بگیرید. با توجه به اینکه هودی‌ لباس راحت و آزادی است. می توانید انرا با انواع شلوارهای راحت و کژوال ست کنید.

اگر اهل ورزش هستید، یا حداقل تیپ‌های ورزشکاری را دوست دارید، هودی دخترانه بهترین گزینه است. این لباس‌ها راحت و گشادند و می‌توانید آن را با یک شلوار ورزشی و کفش کتانی بپوشید و از ورزش کردن یا پیاده روی لذت ببرید.

هودی را با چه شلواری می پوشند

گرچه هودی جز لباس هایی است که به مخاطبان خود ظاهری غیررسمی و کژوال می بخشد، اما فراموش نکنید که هودی را می توان با لباس های رسمی هم ست کرد.

پارچه مناسب دوخت هودی

  • ست کردن هودی با لگ چرم

می‌ توانید هودی را بهمراه لگ چرم بپوشید و با یک بوت سفید استایلتان را تکمیل کنید. این ترکیب برای شرکت در دورهمی های دوستانه مناسب است.

معمولا هودی در کنار شلوار جین، جذابیتی دوچندان دارد. شلوار جین در مدل های مختلفی وجود دارد و یکی از مدل های پرطرفدار ان مام استایل است که می توانید به همراه هودی از آن استفاده کنید.

  • هودی با شلوار مخمل

برای داشتن استایلی جذاب و مد روز اما راحت، می توانید هودی را به همراه شلوار مخملی بپوشید. شلوار مخمل شما می تواند ساده و یا کبریتی باشد.

هودی را با چه چیزی بپوشیم

  • هودی با شلوار زاپ دار 

هودی را می‌ توانید با شلوار زاپ دار هم بپوشید و با آن یک استایل کاملا متفاوت و جذاب داشته باشید.

  • هودی با شلوار راسته

شلوارهای راسته که از ناحیه ران جذب نباشد از دیگر شلوارهای مناسب برای ست کردن با هودی است و در بین لباس های پاییزی و زمستانی افراد مشهور نیز دیده می شود.

چگونه با هودی شال بپوشیم

  • ست کردن هودی با شلوار کوتاه

یکی از استایل هایی که می توانید با هودی داشته باشید، استفاده از هودی با جین تنگ و کوتاه است. البته توجه داشته باشید که این استایل کاملا کژوال و غیر رسمی می باشد. همچنین می توانید هودی را با شلوار بگ زنانه یا کتان راسته ست کنید.

بطور کلی هودی را می‌ توانید با هر چیزی که دوست دارید بپوشید، اما باید خلاق باشید.

نکته: برای داشتن یک استایل درست، هیچ گاه هودی را داخل شلوارتان قرار ندهید.