15 استایل دخترانه ترند
Views 456 بازدید
Calendar icon 10 ماه پیش

15 استایل دخترانه ترند

15 استایل ترند دخترانه

استایل دخترانه، آنقدر متنوع و گسترده است که برای هر نوع سلیقه‌ای می‌توان یک نوع متفاوت و خاص پیدا کرد. در حال حاضر، ده‌ها مدل استایل شیک و جذاب دخترانه وجود دارد که تعداد زیادی از آنها ترند شده‌اند. در اینجا خوب است به یک حقیقت مهم اشاره کنیم؛ از روی استایل هر فرد، می‌توان به میزان اعتماد به نفس، نوع علایق و حتی سبک زندگی‌اش پی برد. شاید باورش سخت باشد، اما انتخاب یک استایل و ست کردن اصولی لباس‌ها، تا همین اندازه مهم است. بنابراین، استایل شما، بخش قابل توجهی از شخصیت شما را آشکار می‌کند. این مقاله قرار است به 15 استایل ترند دخترانه 2023 بپردازد. استایل‌هایی که احتمالاً برای شما نیز وسوسه‌کننده و جذاب خواهند بود.

15 استایل دخترانه ترند 2023 که خیلی طرفدار دارند

اگر در شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌های مختلف، با استایل‌های خاص و جذاب مواجه شده‌اید؛ اما نمی‌دانید نام و سبک این استایل‌ها چیست، ادامه مقاله را از دست ندهید. در این بخش، 15 استایل ترند دخترانه معرفی شده‌اند.

1.  استایل مینیمال و ساده

سادگی در استایل مینیمال، حرف اول را می‌زند. دخترانی که استایل مینیمال را انتخاب می‌کنند، به تجملات پر زرق و برق به شکل سنتی کمتر اهمیت می‌دهند؛ آنها ترجیح می‌دهند، در عین سادگی، شیک و دلبرا به‌نظر برسند. در استایل مینیمال، دو قاعده کلی وجود دارد؛ اول، رنگ‌های ملایم و خنثی، دوم نبود پیچیدگی و تجملات!

برای این استایل، معمولاً رنگ‌های سفید، کرم، طوسی، خاکستری، مشکی و ... انتخاب می‌شود. همچنین اگر قرار است از تزییناتی مثل گردنبد استفاده کنید، باید ظریف و باریک باشد تا جلوه آرامش‌بخش و جذاب خود را نشان دهد.
مطلب پیشنهادی: استایل گرانچ چیست؟

2.    استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال، دقیقاً از نظر ظاهر، برخلاف استایل مینیمال است؛ هرچقدر در استایل مینیمال به سادگی و خلوت بودن ظاهر دقت می‌شود، در اینجا تزیینات پر زرق و برق، تنوع رنگ و طرح اهمیت دارند. معمولاً این استایل با رنگ‌های متضاد و تند، لباس‌های گشاد اورسایز و غیره شناخته می‌شود.

3.  استایل کژوال دخترانه

استایل کژوال، برای آن دسته از دخترانی مناسب است که به دنبال سبک زندگی مدرن و به روز هستند. در این استایل که جزو ترندهای 2023 است، به سادگی و در عین حال، شیک بودن ظاهر اهمیت زیادی داده می‌شود. تنوع رنگ در استایل کژوال، بسیار زیاد است، تا جایی که رنگ و طرح خاصی برای این استایل تعریف نشده است. این استایل، هم برای تفریحات دوستانه و هم برای فضاهای رسمی و اداری مناسب است.

4.  استایل پانک دخترانه

استایل پانک، جزو استایل‌هایی است که فقط افراد خاص پسند آن را انتخاب می‌کنند. با این حال، این استایل در حال حاضر، جزو ترندها و استایل‌های محبوب بین دختران است. در پانک، استفاده از مشکی و قرمز به فراوانی دیده می‌شود. تا جایی کع می‌توان مشخصه اصلی این استایل را، کفش‌های چرمی و لباس‌های مشکی و قرمز دانست.
مطلب پیشنهادی: استایل های جذاب با سارافون

5.  استایل هنری

دختران هنرمند زیادی وجود دارد که خود را به مد و استایل‌های رایج محدود نمی‌کنند آنها معمولاً خودشان استایل‌ها را طراحی کرده و مخصوص خودشان می‌سازند. استایل هنری، یکی از آنها است. در این استایل، ممکن است اکسسوری‌ها و غیره متناسب با سلیقه دختران طراحی شود.

6.  استایل وینتیج

استایل وینتیج، جزو استایل‌های خاص با طراحی نسبتاً قدیمی است که به سال‌های دهه پنجاه میلادی مربوط می‌شود. هرچند این پوشش، نسبتاً قدیمی است؛ اما در حال حاضر، طرفداران زیادی پیدا کرده و کاملاً محبوب شده است. یکی از اجزای اصلی استایل وینتیج، پوشیدن دامن است. همچنین در آن، رنگ‌های روشن و الهام گرفته از طبیعت استفاده می‌شود.

7.  استایل الگانت

در استایل الگانت، به جواهرات و حتی بدلیجات شیک و برجسته، توجه زیادی می‌شود. معمولاً دخترانی که می‌خواهند در هر جمعی، در مرکز نگاه‌ها باشند، الگانت را انتخاب می‌کنند.

8.  استایل تام بوی

شاید شما هم دخترانی را دیده‌اید که به لباس‌های پسرانه علاقه دارند؛ جالب است بدانید که لباس‌های پسرانه، طرفداران زیادی در بین دختران دارد و این موضوع کاملاً اثبات شده است. پوشیدن یک تیشرت یا پیراهن چهارخانه و دکمه‌دار به همراه یک شلوار لی یا جین می‌تواند استایل تام بوی را تکمیل کند.

9.  استایل ویبرانت

استایل ویبرانت، یکی دیگر از استایل‌های ترند دخترانه است. این استایل، بهترین پیشنهاد برای دختران پویا و پر جنب‌وجوش است. رنگ‌های شاد، پاستیلی و روشن، طراحی نامتقارن، طرح‌های بزرگ و قابل دید به همراه بعضی اکسسوری‌های جذاب، ویژگی‌های جدایی‌ناپذیر استایل ویبرانت هستند.

10.  استایل گوتیک

ویندزدی آدامز را خاطرتان هست؟ سریالی که احتمالاً اغلب ما مشاهده کرده‌ایم. استایل گوتیک که در آن فقط دو رنگ مشکی و سفید دیده می‌شود، استایل مخصوص این کاراکتر سینمایی بود. این استایل، مخصوص دختران اسرارآمیز و خاص بوده و با نمایش سریال ویندزدی، بیشتر موردتوجه قرار گرفته است.

11.   استایل دانشجویی

استایل دانشجویی، در عین ساده بودن، واقعاً شیک و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسد. در این استایل، از شلوارهای جین یا کتان مشکی یا تیره، مقنعه، کیف روی شانه و کفش‌های کتونی استفاده می‌شود.

12.  استایل ورزشی

هرچند استایل ورزشی، ترند و پرطرفدار است؛ اما در اغلب شرایط بجز تفریحات و دورهمی‌های دوستانه نمی‌توان از آن استفاده کرد. در استایل ورزشی، از کفش، شلوار و لباس ورزشی استفاده می‌شود. گاهی اوقات، یک ساک اسپرت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

13.  استایل بوهمیا

استایل بوهمیا، شما را به یاد سبک زندگی هیپی و کولی‌های شرق اروپا خواهد انداخت. این استایل، با اشکال و طرح‌های درشت، رنگ‌های شلوغ و طبیعی و نیز طراحی گشاد و راحت همراه است.
مطلب پیشنهادی: استایل لباس با رنگ قرمز

 14.  استایل رسمی

هرکسی نیاز دارد حداقل یک ست لباس رسمی داشته باشد. استایل رسمی دخترانه، بهترین ایده برای رفتن به محیط‌های اداری و دانشگاه است. در این استایل، از کت و دامن ساده و بلند، رنگ‌های تیره و خنثی و لباس‌های ساده و معمولاً هم‌رنگ استفاده می‌شود.

15.  استایل بهاری دخترانه

اگر به دنبال استایلی با رنگ‌های شاد بهاری هستید، استایل بهاری دخترانه، بهترین پیشنهاد برای شما است. این استایل، رنگ‌های دلنواز و روح‌بخش دارد و استفاده از آنها، تأثیر مثبتی هم روی روحیه شما خواهد داشت.

استایل‌های دخترانه؛ کدام استایل از همه بهتر است؟

اکنون که با ایده‌های مختلف و استایل ترند دخترانه آشنا شدید، شاید این سؤال را بپرسید که کدام استایل برای من بهتر است؟ خوب است بدانید که استایل‌ها، متناسب با موقعیت و محیط، فصل و شرایط آب‌وهوایی و حتی سن، قابل تغییر هستند؛ با این حال، این شما هستید که انتخاب می‌کنید، چه استایلی با چه طرح و رنگی برای شما مناسب است. امیدوارم این مقاله در انتخاب بهترین استایل به شما کمک کرده باشد؛ بنظر شما استایل ترند دخترانه سال 2024 کدام است؟ نظر خود با ما به اشتراک بگذارید.