معرفی انواع استایل دانشجویی پاییزی 1402
Views 75 بازدید
Calendar icon 6 ماه پیش

معرفی انواع استایل دانشجویی پاییزی 1402

معرفی انواع استایل دانشجویی پاییزی 1402

پاییز و شده و نمی‌دانید بهترین استایل دانشجویی کدام است؟ همیشه استایل کردن برای دانشگاه کار سختی بوده؛ زیرا انتخاب لباس‌هایی شبک و در عین حال با طرح و شکل مناسب و موافق با قوانین این محیط راحت نیست. با این حال ایده‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ تنها کافی است خلاقیت داشته باشید. در ادامه این مقاله از آی بولک به معرفی انواع استایل دانشجویی پاییزی 1402 می‌پردازیم، تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

معرفی انواع استایل دانشجویی پاییزی 1402

استایل‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، بهترین استایل‌های دانشجویی 1402 هستند.

استایل کردن با کت

کت یکی از لباس‌های بسیار پرکاربرد است که امکان استفاده از آن در موقعیت‌های گوناگون، از دانشگاه گرفته تا میهمانی‌های رسمی وجود دارد. اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، می‌توانید با کت خود انواع استایل‌های اسپرت، کژوال یا حتی اسپرت هم داشته باشید. البته در نظر بگیرید که هر کتی مناسب استفاده در دانشگاه نیست و بعضی از مدل‌ها تنها برای موقعیتی خاص طراحی شده‌اند؛ پس در انتخاب‌تان دقت کافی به خرج بدهید.

همچنین سعی کنید، کت شما دارای اکسسوری‌های بسیار خیره‌کننده و خاص نباشد، زیرا این نوع اکسسوری‌ها مناسب فضای دانشگاه نیستند. شما می‌توانید برای پاییز از کت‌های گرم‌تری مانند چرم، فوتر و پشم استفاده نمایید. فراموش نکنید که رنگ کت هم کاملا پاییزی باشد، برای مثال زرد و قهوه‌ای جزو بهترین رنگ‌های پاییزی هستند.

مطلب پیشنهادی: 6 مدل استایل کارمندی

مانتوهای بلند و ضخیم

یکی از بهترین انواع استایل دانشجویی پاییزی 1402، مانتو بلند است. مانتوهای بلند علاوه‌بر اینکه حجاب کاملی برای دانشگاه دارند، به زیبایی ظاهری شما نیز کمک می‌کنند. البته باید محصولی را انتخاب کنید که از جهت سایز و اندازه با اندام شما همخوانی داشته باشد. همچنین به دلیل سرد بودن هوای پاییز مانتوهایی از جنس ضخیم را انتخاب کنید.

لباس‌های تک رنگ یا مونوکروم

مونو کروم به استایل‌هایی گفته می‌شود که کاملا تک رنگ هستند. در این نوع استایل افراد لباس‌هایی ساده و هم رنگ می‌پوشند. این نوع استایل بسیار ساده در عین حال شیک و خاص به نظر می‌رسد البته لازم است در حین انتخاب این دست از لباس‌ها چند نکته را به خاطر داشته باشید.

  • رنگ‌های جیغ در استایل مونوکروم جایی ندارند، پس از انتخاب مانتوهای جیغ پرهیز کنید.
  • رنگی که برای لباس‌های خود انتخاب کردید باید پاییزی باشد.
  • تمام لباس‌های خود را به رنگ مشکی محدود نکنید.
  • اگر با پوشیدن مقنعه‌های رنگی مشکلی ندارید، می‌توانید مقنعه‌ام هم رنگ مانتو و شلوارتان انتخاب نمایید.

استایل‌های دانشجویی با جین

شلوار جین جایگاهی خاص در انواع استایل دانشجویی پاییزی 1402 دارد، البته به شرط آنکه با اصول ست کردن آن آشنا باشید. برای مثال شلوارهای نازک مناسب پاییز نیستند؛ زیرا این فصل، هوای نسبتا سردی دارد. از طرفی هر نوع شلواری هم برای پوشیدن در پاییز مناسب نیستند.

در حال حاضر بهترین نوع شلوار جین برای دانشگاه، مام استایل و بگ است. فراموش نکنید شلوارهای جین کوتاه مناسب دانشگاه نیستند، پس به سایز محصولی که خریداری می‌کنید، دقت داشته باشید. اگر می‌خواهید از مانتوهای بلند استفاده کنید، باید شلوارتان کمی تنگ‌تر باشد، زیرا ترکیب مانتو بلند و شلوارهای جین مام استایل و بگ ایده درستی نیست.

همچنین بخوانید: 11 نکته برای استایلی جذاب

استایل پاییزی با پافر

پافر نیز یکی از بهترین آیتم‌ها برای انواع استایل دانشجویی پاییزی 1402 است؛ به خصوص که این لباس برای هوای سرد پاییزی هم گزینه بسیار عالی است. اگر می‌خواهید پافر را در استایل خود به کار ببرید، حتما این چند نکته را رعایت کنید.

  • در زیر پافر لباس کوتاه نپوشید، زیرا در دانشگاه با مشکل مواجه می‌شوید.
  • در کنار پافر یک لباس گرم مانند بافت استفاده کنید.
  • پافر قابلیت ست شدن با کتانی و بوت را دارد.
  • هودی‌های گرم یکی از بهترین آیتم‌ها برای زیر پافر محسوب می‌شوند.

چطور یک استایل دانشجویی جذاب داشته باشیم؟

چند نکته‌ای که به بهتر شدن استایل پاییزی دانشجویی شما کمک می‌‌کنند، عبارت‌اند از:

کاربردی

به کاربردی بودن استایل خود دقت کنید. هرچند که همه دانشجوها به زیبایی و جذابیت ظاهری اهمیت می‌دهند، اما اگر آیتم‌های استایل آن‌ها به اندازه کافی کاربردی نباشد، با مشکل مواجه می‌شوند. برای مثال حتما کیفی مناسب برای دانشگاه خود انتخاب کنید، همچنین راحتی لباس‌هایتان را هم در نظر داشته باشید تا در زمان رفت‌وآمد و شرکت در کلاس‌های طولانی اذیت نشوید. پس قبل از انتخاب هر استایلی، به کاربردی بودن آن توجه داشته باشید.

جذابیت

بسیاری از دانشجوها تصور می‌کنند، داشتن یک استایل زیبا در دانشگاه، یک رویا است، در حالی که اینطور نیست. اگر کمی اطلاعات خود را بالا ببرید، قطعا می‌توانید ظاهری مناسب و در عین حال شیک داشته باشید. برای مثال برنامه پینترست یکی از گزینه‌های عالی برای شماست که با جست وجو در آن می‌توانید انواع استایل دانشجویی پاییزی 1402 را مشاهده کنید.

تعادل انتخاب بین لباس‌های رسمی و غیررسمی

مطلب پیشنهادی: راهنمای جامع انواع استایل

لباس دانشگاه نباید کاملا رسمی یا کاملا غیررسمی باشد؛ زیرا فضای دانشگاه ترکیبی از هر دوی این موارد است. پوشاک خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که در عین حال که برای محیط‌های اداری مناسب هستند، برای قرارهای دوستانه و فعالیت‌های اجتماعی روزمره هم مناسب باشند. در ادامه توجه به این نکات کوتاه هم شما را در انتخاب بهتر انواع استایل دانشجویی پاییزی 1402 یاری می‌کند.

  • برای محیط دانشگاه استایل‌های ساده‌تر را انتخاب کنید.
  • همیشه در کنار لباس‌های خود از اکسسوری‌های مانند دستبند و ساعت استفاده نمایید.
  • در فصل پاییز رنگ‌های پاییزی را در استایل خود به کار ببرید.
  • فراموش نکنید لباس‌های کوتاه یا تنگ مناسب فضای دانشگاه نیستند.
  • در کنار استایل زیبای خود، یک میکاپ ساده هم داشته باشید.
  • برای جذابیت بیشتر می‌توانید کیف و کفش خود را با یکدیگر ست کنید.
  • از انتخاب لباس‌های بیش از اندازه گشاد یا تنگ بپرهیزید.