| فصل مناسب | چهار فصل |
| رایحه | شیرین |
ادوپرفیوم (عطر شیک زنانه)
رایحه : گلی میوه ای،خنک و کمی شیرین با رایحه مشابه عطر به شنل چنس او تندر
حجم : 50 میلی لیتر
نت آغازی : گریپ فروت ، به
نت میانی :یاس و سنبل ،گیاهی و گل فام به عطر میبخشد.
نت پایانی :مشک، کهربا،سدر و زنبق در پایان، حس لطافت و دوام بیشتری به ترکیب میدهد.
*این محصول مرجوعی ندارد.*
رایحه : گلی میوه ای،خنک و کمی شیرین با رایحه مشابه عطر به شنل چنس او تندر
حجم : 50 میلی لیتر
نت آغازی : گریپ فروت ، به
نت میانی :یاس و سنبل ،گیاهی و گل فام به عطر میبخشد.
نت پایانی :مشک، کهربا،سدر و زنبق در پایان، حس لطافت و دوام بیشتری به ترکیب میدهد.
*این محصول مرجوعی ندارد.*
برای ثبت دیدگاه باید وارد شوید یا ثبتنام کنید
خیلی خوش بوعه🥰🥰🥰
عاااالیه
یه بوی باکلاس و گلی😍
سلام وقت بخیر ممنونم از لطف و نظرتون 🌹
عطری خوشبو و جذاااب
مرسی ای بولک
کاربر گرامی ممنون بابت بازخورد خوبتون، باعث دلگرمی ماست که انتخابتون براتون رضایتبخش بوده نظر شما باعث افتخار ماست و انرژی خیلی مثبتی بهمون میده.
nice
رضایت شما باعث افتخار ماست 🌹
عطر بسیار خوش بویی هست-من از تمام عطر های زنانه بار اول خرید کردم و این عطر از نظر من از همه دلنشین تر بود.ماندگاری در حد 4 الی 5 ساعت داره و اینکه بعد از 24 ساعت همچنان یه رد بو روی لباسم حس میکنم بعد از هر بار استفاده. ولی رد بوی خاصی نداره. ولی در کل نسبت به عطر های دیگه من خیلی راضی بودم و اینبار 5 عدد ازش خریدم
سلام وقت بخیر دوست عزیز🙏 خوشحالیم که از خریدتون رضایت داشتید .
خیلی بوی خوبی داره عالی ممنون.
از بازخورد مثبت شما بسیار ممنونیم 💐