پالتو چرم را با چی بپوشیم تا جذاب‌تر باشیم؟
Views 9,886 بازدید
Calendar icon 4 روز پیش

پالتو چرم را با چی بپوشیم تا جذاب‌تر باشیم؟

پالتو چرم یکی از ترندهای امسال است که در شکل های مختلف ساده و ترکیبی دیده می شود و انتخاب خوبی برای داشتن یک استایل شیک و در عین حال گرم است. پالتو چرم معمولا در رنگ های مشکی و قهوه ای می شود و مشکی پرطرفدارترین و کاربردی ترین رنگ پالتو چرم می باشد. در این مطلب از آی بولک می خواهیم در مورد نحوه ست کردن پالتو چرم بپردازیم و بگوییم پالتو چرم را با چی ست کنیم.

پالتو چرم رو با چی ست کنم

علاوه بر مدل و رنگ لباس ، جنس لباس نکته مهمی است که برای داشتن استایل خوب باید به آن توجه داشت. لباس چرم به ویژه لباسی که با چرم طبیعی تهیه شده باشد، به عنوان یک لباس مرغوب و کلاسیک شناخته می شود اما ست کردن آن کمی سخت بنظر می رسد. اینکه آنرا بهمراه چه شلوار یا کفشی بپوشیم تا استایل ما تکمیل شود، نیاز به راهنمایی دارد و در ادامه چند ست پیشنهادی با پالتو چرم ارائه می دهیم که می توانید از آنها ایده بگیرید.


استایل با پالتو چرم

قبل از هرچیز توجه داشته باشید که پالتو چرم تقریبا جنس ضخیمی دارد و بهتر است آنها را بهمراه لباس های نازک نپوشید و لباس های محکمی را با آن ست کنید.






پالتو چرم را با چه شلواری بپوشیم؟


یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن با پالتو چرم، شلوار جین است. ترکیب پالتو چرم با شلوار جین مشکی یا آبی تیره، ظاهری کژوال و در عین حال شیک برای شما ایجاد می‌کند. اگر به دنبال استایلی رسمی‌تر هستید، شلوار پارچه‌ای یا شلوارهای مدل اسلیم‌فیت انتخاب مناسبی هستند. این ترکیب، ظاهر شیک و مدرنی را به شما می‌دهد. همچنین، برای یک استایل متفاوت و جذاب، می‌توانید پالتو چرم خود را با شلوارهای چرم یا شلوارهای براق ست کنید که به استایل شما جلوه‌ای متفاوت و خاص می‌دهد. 


ست کردن پالتو چرم و یقه اسکی با بوت چرم

اگر پالتو چرم شما جلوباز است، بلوز یا بافت یقه اسکی گزینه مناسبی برای پوشیدن زیر پالتو می باشد. توجه کنید که رنگ یقه اسکی با پالتو شما هماهنگی داشته باشد. برای انتخاب کفش در این استایل بوت چرم گزینه مناسبی است.




ست کردن پالتو چرم با جین اسکینی و بوت بند دار

جین اسکینی از جمله لباس هایی است که با پالتو چرم ترکیب خوبی می شود، اگر پالتو چرم شما کوتاه است برای تکمیل این استایل می توانید از بوت بلند ساقدار استفاده کنید. خانم ها برای چنین استایلی می توانند روسری های قواره کوچیک که امسال ترند شده اند را انتخاب کنند.


ست کردن پالتو چرم با پیراهن بلند

اگر خانم هستید و پالتو چرم شما کوتاه است، می توانید برای ست کردن آن از پیراهن بلند استفاده کنید. تکمیل چنین استایلی با بوت مشکی بند دار فوق العاده می شود.

ست کردن کت چرم با شلوار جاگر چرم و کتونی

اگر می خواهید کمی از استایل کلاسیک فاصله بگیرید، پالتو یا کت چرم خود را بهمراه شلوار جاگر چرم و کتونی ست کنید. اما بهتر است کتونی شما لژدار و ترکیبی از رنگ های موجود در استایلتان باشد.

نکته:

  • از اهمیت اکسسوری ها در ست کردن پالتو چرم غافل نشوید. دستکش چرم و یا گردنبندهای کوتاه چرمی برای چنین استایلی بسیار مناسب است.
  • پالتو چرمی را مورد استفاده قرار دهید که کاملا مناسب سایز شما باشد، خیلی گشاد یا خیلی تنگ نباشد.
  • بهتر است برای ست کردن پالتو چرم از آیتم های شلوغ دوری و لباس های ساده را بهمراه آن بپوشید.