مانتو کتی را با چی ست کنیم؟
Views 236 بازدید
Calendar icon 10 ماه پیش

مانتو کتی را با چی ست کنیم؟

مانتو کتی را با چی ست کنیم؟

مانتو کتی، یکی از لباس‌های جذاب برای خانم‌های امروزی است که استایل‌ آنها را از زمین تا آسمان، متفاوت می‌کند. نام این پوشاک، از ترکیب «مانتو» و «کت» تشکیل شده است؛ زیرا این مانتو، ترکیب دو طراحی کت و مانتو است و شباهت زیادی به هرکدام از آنها دارد. تنوع طرح و رنگ این مانتو باعث شده است که به تدریج، دنیای مد و فشن را تصاحب کند. شاید به همین دلیل است که با گذشت زمان، به مدل‌ها و تنوع رنگ آن اضافه شده است. اگر به دنبال یک استایل خاص هستید که بتوانید برای موقعیت‌های مختلف رسمی و غیر رسمی آن را بپوشید، انتخاب یک مانتو کتی، گزینه عالی خواهد بود. در این مقاله قرار است درباره مانتو کتی و نحوه ست کردن آن با لباس‌های مختلف بپردازیم.

ویژگی‌های مانتو کتی؛ بهترین انتخاب برای استایل امروزی

مانتو کت، یکی از انواع مانتو زنانه است که شباهت زیادی به کت مردانه دارد. زیبایی و جذابیت این مانتو باعث شده است که بسیاری از خانم‌ها عاشق پوشیدن آن باشند؛ زیرا مانتو کت، با طرح‌های جدیدی که هر ساله دوخته می‌شود، هیچ وقت از مد نمیفتد. بنابراین با خرید این لباس، می‌توانید مطمئن باشید که برای هر فصل و هر موقعیتی یک لباس شیک و خوش‌پوش دارید.

از طرفی خوب است بدانید که سایزهای متنوع مانتو کتی در بازار وجود دارد؛ فرقی نمی‌کند بدن شما لاغر یا توپر است، در هر صورت، مانتو کتی از سایزهای کوچک تا اورسایز طرحی و تولید می‌شود.  در ادامه، با نحوه ست کردن مانتو کتی با لباس‌های مختلف خواهیم پرداخت.

شباهت به کت مردانه

یکی از ویژگی‌های مهم این لباس، دوخت شبیه به کت مردانه است؛ طوری که خانم‌ها و آقایان می‌توانند آن را با یکدیگر ست کنند. مانتو کت، به دلیل این ویژگی، برای خانم‌هایی که به استایل رسمی علاقه دارند، بسیار مناسب است.

امکان ست کردن با لباس‎‌های مختلف

یکی دیگر از مزیت‌های پوشیدن مانتو کت، امکان پوشیدن آن در کنار انواع لباس‌ها است. شما می‌توانید این مانتو را در کنار انواع شلوار جین، شال، شلوارهای بگ و غیره بپوشید.

تنوع طرح و رنگ

تنوع طرح و رنگ مانتو کت، دست شما را برای پوشیدن استایل‎‌‌های مختلف کاملا‌ً باز می‌کند. شما می‌توانید این مانتو را در رنگ‌های شاد، روشن و تیره از بازار خریداری کنید. البته هنگام انتخاب رنگ، بهتر است به رنگ لباس زیر، شلوار یا کفش خود نیز دقت کنید تا باعث عدم هماهنگی بین آنها نشود.

نحوه ست کردن مانتو کتی با لباس‌های مختلف

در این بخش قصد داریم به 6 ایده جذاب برای ست کردن مانتو کت با لباس‌های مختلف بپردازیم.

1- یقه اسکی زیر مانتو کتی

پوشیدن مانتو کتی با لباس یقه اسکی، یک ترکیب ایده‌آل برای خانم‌های خوشتیپ و جذاب است. خصوصاً اگر این ترکیب هماهنگ را با یک شلوار چسبان و فیت به همراه نیم بوت یا چکمه ست کنید، استایل چشم‌نوازی ایجاد می‌شود. در انتخاب رنگ‌ها نیز دستتان کاملاً باز است؛ البته نباید هماهنگی رنگ‌ها و ایجاد هارمونی بین آنها را فراموش کنید. برای مثال، اگر مانتو کتی را به رنگ طوسی یا رنگ‌های خنثی انتخاب می‌کنید، بهتر است یقه اسکی به رنگ هماهنگ با آن، مانند سفید، خاکستری، قهوه‌ای، زرد و ... باشد.

2- مانتو کتی با شلوار جین

مانتو کتی با شلوار جین، یکی از ایده‌های جذاب برای اغلب موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی است. این ترکیب، حس بسیار راحتی به شما می‌دهد و طراحی آن، آزادی عمل شما را بیشتر می‌کند. شما می‌توانید برای این ست، یک مانتو کتی به رنگ قهوه‌ای چهارخانه، تیشرفت سفید و یک جین به رنگ ابی تیره را امتحان کنید. احتمالاً از جذابیت آن شگفت‌زده خواهید شد.

3- ست هم رنگ با مانتو کتی

یک‌رنگی در دنیای امروز، به یک مد جذاب تبدیل شده است. ست کردن هم رنگ با مانتو کتی، یکی از ایده‌های پرطرفدار و محبوب در دنیای مد و فشن است که می‎‌توانید امتحان کنید. برای این کار، می‌توانید از رنگ‌های روشن در موقعیت‌های غیر رسمی و از رنگ‌های تیره‌تر برای موقعیت‌های رسمی‌تر استفاده کنید. علاوه براین، استایل مانتو کتی با شلوار جین، برای تعطیلات و سفرهای تفریحی هم مناسب است؛ می‌توانید آن را در کنار کفش‌های کتانی سفید بپوشید و لذت ببرید.

4- پوشیدن ژاکت بلند زیر مانتو کتی

اگر می‌خواهید اسم خود را در لیست خانم‌های خوشتیپ در فصل زمستان ثبت کنید، هرگز نباید پوشیدن ژاکت بلند زیر مانتو کتی را فراموش کنید. این استایل، نه تنها شما را گرم نگه می‌دارد، بلکه کاملا شیک و جذاب بنظر می‌رسد. بهتر است ژاکت بلند را زیر مانتو کت پوشیده و همراه با آن، یک کفش کتونی به رنگ روشن بپوشید.

5- پیراهن بلند زیر مانتو کتی

شما می‌توانید مانتو کتی را روی یک پیراهن بلند یا سرهمی بپوشید و استایل خود را متفاوت کنید. این استایل، هم به اندازه کافی راحت است و هم به حرکت آزادانه شما کمک می‌کند. از طرفی، اگر می‌خواهید این استایل، زیباتر بنظر برسد، می‌توانید از مانتوهای اورسایز استفاده کنید.
مطلب پیشنهادی: مدل مانتو ترند | جدید ترین مدل مانتو 1402

6- مانتو کتی راه راه

پوشیدن مانتو کتی راه راه شاید برای همه مناسب نباشد، اما استفاده از آن برای خانم‌هایی که به به استایل‌های متفاوت علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود. این طرح، کاملاً محافظه‌کارانه است. معمولاً مانتو راه راه به همراه کفش‌های پاشنه بلند ست می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت، مانتو کت راه راه، ترکیب و استایلی تقریباً رسمی دارد و بهترین گزینه برای موقعیت‌های رسمی محسوب می‌شود.

مانتو کتی؛ ایده‌جذاب برای موقعیت‌های مختلف

در این مقاله سعی کردیم به بررسی مانتو کتی به عنوان یکی از بهترین پیشنهادها برای لباس خانم‌ها بپردازیم. این مانتو را می‌توانید از مراسمات اداری گرفته تا جشن‌ها و تفریحات بپوشید. اگر می‌خواهید استایل مانتو کت خود را منحصربه فرد کنید، بهتر است روی تنوع رنگ و طرح تمرکز کنید. در بازار، مدل‌های مختلف این مانتو کت وجود دارد که برای هر سلیقه‌ای طراحی و دوخته شده‌اند. امیدواریم مطالعه این مطلب به شما در رسیدن به یک استایل شیک و جذاب کمک کرده باشد.