لباس طوسی با چه رنگی ست میشود
Views 12,853 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

لباس طوسی با چه رنگی ست میشود

خیلی از افراد هستند که لباس های گران می خرند اما طرز صحیح ست کردن لباس را بلد نیستند. برای ست کردن لباس های مختلف باید رنگ ها را به خوبی بشناسید و بدانید هر رنگ در کنار چه رنگ هایی جلوه بهتری دارد. در این مطلب ست کردن لباس طوسی را مورد بررسی قرار می دهیم تا ببینیم لباس طوسی با چ رنگی ست میشود یا چه رنگی به لباس طوسی میاد.

چه رنگی با لباس طوسی ست می شود

طوسی نماد استقلال و اعتماد و از جمله رنگ های خنثی و پر کاربرد است که از دو رنگ سیاه و سفید ترکیب شده و ست کردن آن کار سختی نیست. اما اگر به درستی ست نشود می تواند شما را رنگ پریده نشان دهد.

رنگ طوسی در طیف های مختلف از کمرنگ تا پر رنگ وجود دارد که به دسته رنگ های گرم (طوسی مایل به طلایی) و سرد طوسی مایل به نقره ای) تقسیم می شود و در استایل اسپرت و رسمی قابل استفاده است.

لباس رنگ طوسی با چه رنگی ست میشه

در ست كردن رنگ لباس طوسی با تناژ گرم می توانید از رنگ های سرد مثل آبی استفاده کنید و اگر لباس شما طوسی سرد است ترکیب کردن آن با رنگ های گرم مثل قرمز می تواند انتخاب خوبی باشد. اینکه شما باید چه طیفی را رنگ طوسی را انتخاب کنید تا حدود زیادی به رنگ پوست شما بستگی دارد.

طیف های روشن رنگ طوسی برای پوست های تیره و طیف های تیره آن برای پوست روشن مناسب تر است.

رنگ سفید
قرار گرفتن رنگ های خنثی در کنار هم می تواند ظاهر ما را شیک و منحصر به فرد نشان دهد. ست کردن لباس طوسی با رنگ سفید از جمله انتخاب های مناسب برای تیپ اسپرت و مجلسی است و می تواند رنگی باشد که استایل شما را کامل می کند.

ست كردن رنگ لباس طوسی با قرمز

رنگ قرمز نماد شور و هیجان است و در کنار رنگ طوسی به عنوان یک رنگ خنثی یک رنگ کلاسیک جذاب ایجاد می کند. قرمز و طوسی بنحوی ویژگی های یکدیگر را خنثی می کنند. رنگ قرمز از ثبات و آرامش رنگ رنگ طوسی کم می کند و به آن کمی شور و هیجان اضافه میکند. به عبارتی به استایل شما رنگ می دهد.

رنگ زرد
رنگ زرد یکی از رنگ های شاد و خیره کننده است که پیشنهاد می کنم برای ست كردن رنگ لباس طوسی حتما از این رنگ استفاده کنید. بویژه اگر لباس طوسی شما طرح دار باشد و رگه هایی از رنگ زرد در آن وجود داشته باشد، با استفاده از یک شال زرد استایل شما تکمیل می شود.

ست كردن لباس طوسي با رنگ سبز
اگر به فکر ترکیب رنگ لباس طوسی با رنگهای دیگر دیگر هستید رنگ سبز را فراموش نکنید. سبز نماد طراوت و تازگی است و می تواند رنگ طوسی ار بی رنگی دور کند. اما نکته ای که در ست كردن لباس طوسي با رنگ سبز وجود دارد این است که برای ایجاد استایل شیک با رنگ طوسی و سبز، بهتر است از دو رنگ طوسی روشن و سبز تیره استفاده کنید.

ست طوسی و صورتی
ترکیب رنگ طوسی با صورتی یکی از ترکیب رنگ های معروف و پر طرفدار است اما بهترین روش برای ست کردت لباس طوسی با صورتی این است که یکی از رنگ ها ملایم و دیگری پر رنگ باشد. مثلا اگر مانتوی شما طوسی تیره است شالتان را طوسی ملایم انتخاب کنید. استفاده از دو رنگ طوسی و صورتی ملایم در کنار هم، استایل شما بی رنگ و رو نشان می دهد.

رنگ آبی
یکی از مناسب ترین رنگ ها برای ست كردن لباس طوسي رنگ آبی است. انواع طیف های رنگ آبی از روشن تا تیره با رنگ طوسی همخوانی دارند و می توانید براحتی از ترکیب این دو رنگ در تیپ اسپرت و مجلسی استفاده کنید.

ست طوسی و زرشکی

اگر برای ست کردن لباس طوسی، شال قرمز ندارید، رنگ زرشکی را امتحان کنید. زرشکی به لباس طوسی شما روح می بخشد و تیپ شما را از یکواختی در می آورد.

طوسی و نارنجی
به دلیل خنثی بودن رنگ طوسی، معمولا رنگ های پر انرژی در کنار آن ترکیب زیبایی ایجاد می کنند. نارنجی از جمله رنگ های پر هیجان است که می تواند بهمراه لباس طوسی استفاده شود و یک ترکیب چشمگیر ایجاد کند.

در ست لباس طوسی با رنگ نارنجی بهتر است هر دو رنگ در یک طیف باشند. مثلا اگر لباس شما طوسی روشن است، بهمراه یک شال نارنجی ملایم استفاده شود.

ترکیب لباس طوسی با رنگ بنفش
رنگ دیگری که می توانید برای ترکیب با لباس طوسی انتخاب کنید رنگ بنفش است. با ست کردن لباس طوسی و رنگ بنفش یک استایل شیک خواهید داشت، فقط بهتر است که رنگ لباس شما طوسی تیره نباشد.

ترکیب رنگ طوسی با مشکی

همانطور که گفتیم رنگ های مختلفی برای ست کردن با لباس طوسی وجود دارد، اما راحت ترین استایل با لباس طوسی ترکیب آن با رنگ مشکی است. بویژه اگر رنگ پوست شما روشن است پوشیدن لباس طوسی با شال و یا توربان مشکی جذابیت چهره شما را افزایش می دهد.

ست كردن لباس طوسي با طیف های مختلف خودش

برای استایل کردن لباس طوسی می توانید طیف های مختلف طوسی را باهم ترکیب کنید. به عنوان مثال لباس طوسی تیره را بهمراه شال طوسی روشن بپوشید.

رنگ لباس طوسی با چه رنگی هارمونی دارد

برای ست كردن لباس با رنگ طوسي می توانید اکسسوری ها کمک بگیرید. مثلا در کنار پیراهن طوسی از یک گردنبند با نگین زرشکی استفاده کنید. آقایان هم می توانند پیراهن طوسی خود را با کراوات زرشکی، زرد، سبز یا صورتی ست کنند.

اگر رنگ پوست شما گندمی است برای ست کردن لباس طوسی از رنگ های روشن و ملایم مثل آبی آسمانی، بژ یا یاسی استفاده کنید.

رنگ های زرد، قرمز، آبی تیره و بنفش انتخاب خوبی در ست کردن لباس طوسی برای افرادی با رنگ پوست سبزه است و افرادی که رنگ پوست تیره ای دارند برای ست کردن لباس طوسی بهتر است از رنگ های سبز تیره یا صورتی استفاده کنند.