بهترین مدل‌های کلاسیک مانتو پاییزی در سال  2024
Views 0 بازدید
Calendar icon 2 هفته پیش

بهترین مدل‌های کلاسیک مانتو پاییزی در سال  2024

بهترین مدل‌های کلاسیک مانتو پاییزی در سال  2024

شاید تصور کنید که این روزها با تولد سبک‌های استایل جدید و ترند شدن لباس‌های لش و گشاد، دیگر استایل‌های کلاسیک جایی در دنیای فشن و مد و پوشاک زنانه ندارند! اما بهتر است بدانید که اشتباه فکر می‌کنید و این روزها نیز خوش سلیقه‌های دنیای طراحی استایل، توجه ویژه‌ای به سبک‌های مانتو کلاسیک در پاییز دارند و بسیاری از سلبریتی‌ها و بازیگران معروف سراسر جهان، روزهای پاییزی خودشان را با استایل‌های کلاسیک می‌گذرانند.


اگر شما نیز می‌خواهید که در پاییز 1403، تیپی جسورانه و متفاوت داشته باشید شک نکنید که نیاز به یک استایل کلاسیک زنانه جذاب برای روزهای سرد پاییز دارید. در این مطلب قرار است مروری کوتاه بر جذاب‌ترین مدل‌های مانتو پاییزی کلاسیک 2024 داشته باشیم با ما همراه باشید.

استایل کلاسیک چیست؟

استایل پاییزی زنانه کلاسیک، مربوط به دوره کلاسیسیسم، یک جنبش هنری و فرهنگی بزرگ در نیمه دوم قرن 17 اروپا است، در حوالی همان سال‌ها بود که تغییرات چشمگیری در ابعاد متفاوت آثار هنری و ادبی اروپا ایجاد شد و صنعت طراحی لباس نیز از این تغییرات، بی‌بهره نماند و استایل کلاسیک زنانه پاییزی در همان روزها با الهام گرفتن از هنر و فرهنگ یویان و روم متولد شد.

راز اصلی خلق یک استایل کلاسیک شیک و زیبا، استفاده از عناصر مینیمال و ماندگار است، ظرافت و بدون زمان بودن، عنصر اصلی استایل‌های کلاسیک است چون در این سبک استایل از هیچ عنصر منحصر به فرد مربوط به برهه زمانی خاصی استفاده نمی‌شود و گویا با پوشیدن مانتو کلاسیک پاییزی شما وارد ماشین زمانی می‌شوید که استایل‌‌تان همچنان در گذشته و آینده، طرفدار دارد.

چرا باید مانتو پاییزی کلاسیک را انتخاب کنیم؟

احتمالا برای شما این سوال مهم ایجاد می‌شود که چرا باید از میان مدل‌های متنوع مانتو زنانه به سراغ استایل کلاسیک برویم؟ استایل پاییزی کلاسیک زنانه، ویژگی‌های نابی دارد که هیچ کدام از استایل‌های ترند روز دنیا آن ویژگی‌ها را ندارند! .. در ادامه با اصلی‌ترین دلایل جذابی استایل کلاسیک پاییزی آشنا شوید.

7 دلیل برای انتخاب استایل پاییزی کلاسیک

  1. طراحی ساده
  2. استفاده از رنگ های خنثی
  3. کیفیت بالا
  4. برش های تمیز و ساده
  5. اکسسوری های مینیمال
  6. عدم وابستگی به ترندها
  7. زیبایی همیشگی

6 مدل مانتو پاییزی کلاسیک محبوب 2024

با توجه به اینکه این روزها استایل‌‌های پاییزی کلاسیک، طرفداران زیادی دارند، گلچین کردن مدل مانتو از بین این همه تنوع، کار ساده‌ای نیست و ناچارا ما در ادامه تنها به مرور تعدادی از جذاب‌ترین مدل‌های کلاسیک مانتو پاییزی اکتفا می‌کنیم.

مانتو پشمی بلند

مانتو پشمی بلند از هزاران سال پیش تاکنون، جزو محبوب‌ترین استایل‌های کلاسیک زنانه در ایران و جهان بوده است، این مدل مانتو با پشم سنگین دوخته می‌شود و قد آن تا حوالی زانو و پایین‌تر می‌آید، به دلیل این که اصولا مانتوهای پشمی با قد بلند با پارچه‌های خنثی مثل خاکستری و بژ و .... دوخته می‌شوند این سبک مانتو طرفداران زیادی بین رنج سنی 20 تا 30 در ایران دارد.

مانتو چهارخانه

محال است که قصد داشته باشیم استایل‌های کلاسیک پاییزی محبوب چند سال اخیر را مرور کنیم اما به سراغ‌ مدل مانتو چهار خانه نرویم! ... مانتو چهارخانه شیک‌ترین مانتو کلاسیک پاییزی زنانه در ایران محسوب می‌شود که بیشتر برای دوخت آن از پارچه‌هایی با رنگ‌های گرم پاییزی مثل قهوه‌ای، نارنجی، زرد و ... استفاده می‌شود. ترکیب مانتو چهارخانه با نیم بوت و کلاه‌ ساده می‌تواند یک استایل کلاسیک رویایی به شما هدیه دهد.

مانتو چرم کلاسیک

مانتوهای چرم، یکی از اصلی‌ترین مدل‌های مانتو کلاسیک در ایران محسوب می‌شوند که این روزها با وجود کاهش محبوبیت و میزان فروش، هنوز طرفداران خاص خودش را دارد. مانتو چرم کلاسیک در مقایسه با سایر مانتوهای پاییزی قیمت بالاتری دارد اما قیمت بالای آن با توجه به کیفیت و مقاومت فوق العاده آن، کاملا قابل توجیه است و شما می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید و برای مدت طولانی از مانتو چرم کلاسیک‌تان استفاده کنید و لذت ببرید.

 

مانتو کتان یقه ایستاده

کتان، یکی از محبوب‌ترین پارچه‌های پاییزی محسوب می‌شود و در این میان، مانتو کتان با یقه ایستاده که با یکی از مرغوب‌ترین پارچه‌های کتان ایرانی دوخته می‌شود و طرحی ساده و ظاهری کاملا مینیمال دارد، یک نوع مانتو کلاسیک پاییزی ایده آل برای سخت پسندها است که نباید آن را از دست بدهید. اگر اهل ست کردن استایل‌ پاییزی با آیتم‌های خاص متفاوت و جسورانه هستید شک نکنید که مانتو کتان یقه ایستاده برای شما یک انتخاب ایده آل است چون این مدل مانتو انعطاف بالایی برای ست شدن با انواع مدل اکسسوری دارد.

پانچ

پانچ، جزو آن دسته از مانتوهای پاییزی است که همیشه طرفداران خاص خودش را در بین دختران جوان ایرانی دارد، این مدل مانتو با قد متوسط و آستین‌های کاملا آزاد و رها دوخته می‌شود به گونه‌ای که زمان پوشیدن پانچ، شما راحتی کاملا دارید و می‌توانید آزادانه دستان‌تان را حرکت دهید، مدل‌های مختلف مانتو پانچ با نیم‌بوت‌های ساده و شلوارهای اسکینی ست می‌شود. اگر به دنبال یک استایل پاییزی کلاسیک ساده و به یاد ماندنی هستید قطعا جای یک مانتو پانچ پاییزی در کمد لباس‌های شما خالی است.

مانتو کمربند دار

هنوز هم مانتوهای ساده با کمربندهای پهن، جزو استایل‌های خاص پاییزی محسوب می‌شوند، این سبک استایل کلاسیک تقریبا از دهه 90 در ایران، ترند شد و هنوز هم جزو پرطرفدارترین استایل‌های کلاسیک پاییزی محسوب می‌شود، اکر کمر و پهلوی باریکی دارید و می‌خواهید زیبایی و ظرافت اندام‌تان در استایل‌ پاییزی‌تان نیز نمایان شود بهتر است که همین حالا یک مانتو پاییزی با کمربند پهن را انتخاب کنید تا شیک‌ترین استایل چند سال اخیرتان را تجربه کنید و جذاب‌تر از همیشه به نظر برسید.

سخن پایانی

در این مطلب از سایت آی بولک، سفری کوتاه به قلب یونان داشتیم با سرگذشت تولد استایل‌های کلاسیک در تاریخ اروپا همراه شدیم تا به استایل‌های پاییزی کلاسیک شیک امروزی رسیدیم، اگر شما هم خواهان داشتن یک استایل پاییزی جذاب متفاوت برای پاییز امسال‌تان هستید شک نکنید که باید به سراغ استایل‌ کلاسیک بروید تا طعم داشتن تیپی جذاب و منحصر به فرد را بچشید و خاص‌تر از همیشه دیده شوید.