مدل یقه خزدار پالتو
Views 2,870 بازدید
Calendar icon 3 سال پیش

مدل یقه خزدار پالتو

یکی از مواردی که می تواند استایل شما را مجلل و خاص تر نشان دهد، خز های تزئینی بر روی لباس می باشد. شما می توانید از این خز ها برای زیبایی لباستان استفاده کنید. یکی از مواردی که در زمستان طرفداران خاص خود را دارد و به استایل شما جلوه ای متفاوت می دهد، یقه خزدار پالتو می باشد. در این مطلب چند نمونه مدل یقه خزدار پالتو را با شما به اشتراک گذاشته ایم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

مدل یقه خز پالتو

برای داشتن ظاهری جذاب و خاص در زمستان مدل های مختلف پالتو با یقه های متنوع وجود دارد. استفاده از خز برای یقه پالتو یکی از گزینه های منتخب بین خانم های خوش سلیقه می باشد. استفاده از خز جلوه زیبا تری به پالتوی شما خواهد داد و می توانید از انواع مختلف خز در رنگ ها و طرح های مختلف استفاده کنید. همچنین می توانید از خز ها به صورت جداگانه استفاده کنید تا در صورت لزوم آنها را بر روی یقه پالتوی خود جدا یا وصل کنید. خز ها انواع گوناگونی دارند و برای فصل سرما بسیار مناسب هستند. آنها می توانند یک پالتوی ساده را به یک پالتوی خاص تبدیل کنند. برای ایده گرفتن می توانید از گلچینی از عکسهای جمع آوری شده دیدن کنید.

یقه خز برای پالتو

یقه خز برای پالتو به شکل های مختلفی وجود دارد که علاوه بر جنبه ظاهری، می تواند گرمادهی خوبی هم داشته باشند. در ادامه چند نمونه مدل یقه خزدار پالتو را با هم مشاهده کنیم.

مدل یقه خزدار پالتو

مدل یقه خز پالتو

یقه خز برای پالتو