قیمت خرید تونیک مجلسی بافت زنانه

تونیک ها نوعی از پوشش زنانه هستند که در سالهای اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده اند. در ادامه این مطلب به قیمت خرید تونیک مجلسی زنانه و بافت و انواع تونیک پرداخته ایم.


تونیک چیست؟

تونیک لباسی است که معمولاً سبکی ساده دارد و از شانه ها تا بلندی بین باسن و زانو می رسد.

مشخصات، قیمت خرید تونیک مجلسی بافت زنانه

تونیک ها با توجه به مدل های مختلفی که دارند قیمت های متفاوتی نیز دارند. قیمت تونیک بسته به جنس و مقدار نخ و پارچه به کار رفته در آن و همچنین پیچیدگی یا سادگی آن تعیین می شود. شما می توانید تونیک های شیک زنانه و دخترانه را در سایت آیبولک با قیمت های تخفیف خورده و ارزانتر از همه جا خریداری نمائید. تونیک های مجلسی ترک و تونیک های بافت زنانه از جمله محصولات پر فروش آیبولک به حساب می آیند. در تصاویر زیر نمونه مدل های تونیک زنانه و دخترانه را که در آیبولک به فروش می رسد مشاهده می نمائید. برای خرید تونیک زنانه مجلسی یا تونیک بافت یا تونیک های نازک بر روی لینک کلیک کنید.


مشاهده قیمت تونیک زنانه و دخترانه

آیا می توانید تاپ های تونیک را با شلوار جین پوشید؟

بله، تونیک ها لباس یا پیراهن های قد بلند هستند که می توانند با مدل های مختلف پایین تنه ست شوند. با شلوار جین، شلوار لی، دامن و غیره به خوبی ست می‌شود و می‌تواند لباس‌های غیررسمی و رسمی را انتخاب کند.

نحوه ست کردن تونیک با لباس های مختلف

چطور سایز تونیک خود را اندازه بگیریم؟


از بالای بازو در درز شانه تا انتهای دست خود را در محل «نیشگون گرفتن»، جایی که شست و انگشت اشاره قطع می‌کنند، اندازه بگیرید. اندازه گردن و دور گردن خود یعنی زیر گلو را اندازه بگیرید. نوار باید محکم باشد اما محکم نباشد. شما فقط باید دور گردن، طول آستین و اندازه سینه خود را اندازه گیری کنید.

انواع تونیک و نحوه پوشیدن آنها

1. تونیک به سبک کافتان

ظاهر هیپی شهری خود را با تونیک کافتان به رخ بکشید، زیرا شیک و باکلاس به نظر می رسند و در عین حال سطح بی نظیری از راحتی را برای شما فراهم می کنند. یک تونیک کافتان روان بخرید و آن را با یک شلوار مناسب همراه با کفش های ساده مانند صندل به سبک هندی بپوشید. لوازم جانبی زیادی در پوشیدن این نوع تونیک به خود وصل نکنید.

2. تونیک های جلوباز و چاکدار

چاک جلو این روزها یک ترند داغ است و تونیک ها نیز بخشی از آن هستند. دو نوع تونیک چاک دار جلوباز وجود دارد، یکی که برش آن از زیر خط کمر است و دیگری که در آن از زیر ناحیه سینه به سمت پایین کشیده می شود. . ظاهر خود را با شلوار ساق یا شلوار جین با آرایش مات کامل کنید.

3. تونیک های بلند و کوتاه

تونیک های کوتاه برای روزهای معمول تابستان در محل کار یا دانشگاه عالی هستند و با انواع لباس های پایین مانند ساق، شلوار جین، شلوار جین و غیره خوب به نظر می رسند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که جواهرات مناسب مانند گوشواره های آویز، دستبند و ... را انتخاب کنید. 



4. تونیک با کمربند

یک کمربند ساده دور کمر  تونیک یک ژانر رابه بقه بندی های تونیک اضافه می کند. تعریفی را اضافه می کند که در عین حال زیبا و شیک به نظر می رسد. کمربند نمای گودی کمر شما را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد ظاهر زیبای خود را با استایلی شیک به رخ بکشید. 

5. تونیک نامتقارن

سبک های متقارن متعلق به گذشته هستند و امروزه سبک های نامتقارن محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. تونیک‌های نامتقارن با ساق‌های بلند می‌توانند به سرعت شما را به یک مدل زیبای تابستانی تبدیل کنند، بدون اینکه تلاش زیادی برای خرید جواهرات و اکسسوری‌ها انجام دهید. آرایش ملایم انجام دهید و مثل یک بانوی جذاب با وقار حرکت کنید.


6. تونیک ابریشمی

ابریشم پارچه ای سلطنتی و گران قیمت است و هر دختر شایسته ای که لباسی با نخ ابریشم به تن کند، بدون شک فاخر به نظر می رسد.  تونیک های ابریشمی براق برای مناسبت های خاص مانند تعطیلات نوروز، جشنواره ها و مهمانی ها عالی هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن ها را با شلوارهای مناسب ست کنید و می توانید از گوشواره های میخی و النگو برای آواتار بیشتر استفاده کنید.

7. سبک ژاکت یا تونیک بافت

در فصل سرد سال، تونیک های بافت و ضخیم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. حمل آن‌ها آسان است و با لباس‌های مختلف زیر عالی به نظر می‌رسند. لازم نیست نگران استفاده از ژاکت باشید زیرا تونیک های سبک ژاکت به اندازه کافی گرم هستند تا از شما در برابر سرمای زمستان  محافظت کنند.

نتیجه

به غیر از موارد ذکر شده در بالا، تعداد زیادی استایل دیگر وجود دارد، و شما می توانید آنها را با لباس های زیر و لوازم جانبی مختلف ترکیب کنید تا حس استایل خود را ایجاد کنید.

تونیک‌ها لباس‌های غیررسمی واقعاً زیبایی هستند و برای روزهای اداری معمولی عالی به نظر می رسند، زیرا بیشتر تلفیقی از سبک‌های هندی و غربی هستند و در همه تیپ‌های بدنی عالی به نظر می‌رسند.

برای پیدا کردن تونیک مناسب خود نیازی به یک روز مرخصی برای رفتن به فروشگاه ها یا مراکز خرید ندارید، زیرا در فروشگاه اینترنتی آیبولک می توانید تونیک مدنظر خود را پیدا کنید.