بهترین رنگ مانتو برای پوست سبزه

رنگ ها نقش تعیین کننده ای در زیبایی استایل ما دارند. اما ممکن است ما رنگ هایی را دوست داشته باشیم که با ظاهر ما هماهنگی زیادی نداشته باشند و به اصطلاح به ما نیایند. برای انتخاب یک لباس مناسب که مناسب ما باشد و ما را زیباتر کند، باید رنگ پوست خود را در نظر بگیریم. در این مطلب به بررسی رنگ مناسب مانتو برای پوست سبزه می پردازیم.

رنگ مناسب مانتو برای پوست سبزه

اگر پوست شما سبزه است و به دنبال مانتوی مناسب با رنگ پوست خود هستید، استفاده از رنگ های تیره را کمتر کنید. سعی کنید به سمت مانتوهایی با رنگ روشن بروید تا چهره شما از یکنواختی بیرون بیاورد و شما را جذابتر نشان دهد.

در انتخاب رنگ مانتو برای پوست های سبزه از رنگ های سرد خودداری کنید چون این رنگ ها چهره شما را کدر نشان می دهد. اما اگر علاقه دارید از رنگ های سرد استفاده کنید، حتما آن ها را با یک رنگ گرم مثل قرمز یا سبز تیره ترکیب کنید.

رنگ های تندی چون زرد، نارنجی، سبز روشن، بنفش و زرشکی به عنوان رنگ مانتو برا پوست سبزه انتخاب خوبی هستند و بهتر است که جنس آنها کمی براق باشد.

بهترین رنگ مانتو برای پوست سبزه

رنگ سفید بهترین رنگ مانتو برای پوست های سبزه است و زیبایی خانم های سبزه را دو چندان می کند.

خانم هایی که دارای پوست سبزه هستند از مانتوهایی با رنگ آبی روشن غافل نشوند، آبی روشن به عنوان رنگ مانتو برای پوست سبزه بسیار مناسب است.

در انتخاب رنگ مانتو برا پوست سبزه، رنگ بنفش پر رنگ را در نظر داشته باشید، بویژه اگر پوست شما سبزه زیتونی است، رنگ بنفش جلوه زیبایی به صورت شما می بخشد.

یکی از زیباترین رنگ مانتو برای پوست سبزه، رنگ سبز زیتونی است جزء رنگ های گرم محسوب می شود و با پوست سبزه همخوانی زیادی دارد.

لیمویی نیز یک رنگ مناسب مانتو برای پوست سبزه است که زیبایی صورت شما را به نمایش می گذارد.

پیشنهاد رنگ مانتو واسه پوست سبزه

چند تا از مناسبترین رنگ مانتو برا پوست سبزه با موهای تیره، رنگ کرم، صورتی تیره، زرد، آبی فیروزه ای، مرجانی و قرمز هستند.

در انتخاب رنگ مانتو برای پوست های سبزه و موهای قهوه ای رنگ های صورتی روشن و هلویی را در نظر داشته باشید.

اگر جزء افرادی هستید که پوست شما سبزه مایل به گندمی است و موهایی بلوند یا قرمز دارید رنگ مناسب مانتو برای شما رنگ های روشن مثل یاسی، آبی روشن، سبز و فیروزه ای است.

مناسبترین رنگ مانتو برای پوست سبزه با تناژ قهوه ای، رنگ های صورتی، زرد، قرمز، بژ روشن و مرجانی هستند.

رنگ های خنثی یا نود رنگ هایی هستند که برای مانتو واسه پوست سبزه بسیار مناسب اند اما بهتر است که به تنهایی از این رنگ ها استفاده نکنید و آنها را با یک رنگ تند مثل سبز، زرشکی و یا مشکی ترکیب کنید. مثلا انتخاب یک مانتو با نگ سیاه سفید انتخاب خیلی خوبی برای خانم هایی با پوست سبزه است.

در انتخاب رنگ مانتو برای پوست های سبزه از این چند رنگ دوری کنید:

  • رنگ قهوه ای 

قهوه ای به عنوان رنگ مانتو واسه پوست سبزه رنگ مناسبی نیست. به این دلیل که به رنگ پوست شما نزدیک است و شما را گرفته نشان می دهد.
بهترین رنگ مانتو برای پوست سبزه

  • رنگ خاکی

رنگ های خنثی مثل رنگ خاکی بخصوص اگر مات باشد، به هیچ عنوان برای افرادی با پوست سبزه مناسب نیست.

  • رنگ سبز پسته ای 

سبز پسته ای هم به عنوان رنگ مانتو برا پوست سبزه رنگ خوبی نیست. این رنگ شما را بی روح و کدر نشان می دهد.

  • رنگ خاکستری

بدترین رنگ مانتو برای پوست های سبزه، رنگ خاکستری است. اگر پوست تیره ای دارید هیچ گاه مانتویی با رنگ خاکستری انتخاب نکنید.