ست کردن تونیک شلوار برای مجالس خاص

تونیک ها لباس های زنانه و دخترانه ای جذابی هستند و انواع مختلفی دارند. این پوشش ها در میان بانوان بسیا پر طرفدار هستند. برخی از محبوب ترین تونیک های مجلسی شامل تونیک های نخی مخصوص تابستان، تونیک های بافت مخصوص زمستان، تونیک های کوتاه، تونیک های اسپرت دخترانه، تونیک های ساده و تونیک های طرح دار است.

✨در این روزها فروشگاه آی بولک مدل های متنوع و جذابی از شلوارک و تونیک زنانه را ارائه کرده است؛ برای دیدن شلوارک‌ها و تونیک جدید فروشگاه آی بولک از لینک پایین دیدن فرمایید.

خرید شلوارک زنانه

قیمت تونیک مجلسی

در این مقاله انواع و اقسام مدل تونیک ها برای شرایط مختلف و چگونگی ست کردن این پوشش ها با شلوار های مناسب از جمله شلوار جین برای شما ارائه شده است.



خرید تونیک مجلسی شیک

ست کردن تونیک شلوار برای مجالس خاص

بد نیست که بدانید در گذشته تونیک ها یک نوع لباس مردانه بودند. اگر به لباس های مردانه در فیلم های تاریخی دقت کنید، متوجه می شوید در اکثر کشورها مردها بلوزهای بلندی را تا روی زانوی خود می پوشیدند. امروزه خانم ها از این پوشش در بسیاری از موقعیت ها استفاده می کنند و تقریبا همه خانم ها و دختران جوان در کمد لباس های خود حداقل چند دست تونیک دارند.

انواع مدل های تونیک

تونیک بلند:

این تونیک ها به صورت آستین بلند و کوتاه در بازار یافت می شود. طراحان این پوشش ها را از پارچه های مختلف در رنگ های متنوع برای سلیقه های متفاوت تولید می کنند. شما می توانید این تونیک ها را با شلوارهای مختلف به خوبی ست کنید و از آنها در مهمانی ها و مجالس خود استفاده کنید. البته شما با توجه به مکانی که می خواهید بروید، می توانید این لباس ها را با انواع ساپورت ها، شلوار چرم و لگ های براق به خوبی ست کنید.

تونیک کوتاه:

تونیک کوتاه معمولا برای استفاده در منزل، مهمانی ها و دورهمی های زنانه مناسب است. این تونیک در انواع ساده و مجلسی در بازار وجود دارد و شما می توانید این تونیک را با انواع شلوارهای جین راسته یا دمپا گشاد و کشی به خوبی ست کنید. در انتها یک جفت صندل پاشنه دار استایل شما را تکمیل خواهد کرد.

تونیک مجلسی:

این لباس در واقع یک نوع لباس مجلسی نیمه رسمی است که بر روی پارچه آن کار شده است. این تونیک را شما می توانید با یک ساپورت یا دامن به خوبی ست کنید.

تونیک خانگی:

تونیک های خانگی بیشتر از جنس نخ تولید می شوند. این تونیک ها جنس نرم و راحتی دارند و اغلب به عنوان لباس های راحتی دسته بندی می شوند. شما می توانید این تونیک را با انواع شلوارهای خانگی در منزل استفاده کنید.

نوع دخترانه این تونیک ها رنگ های شادی دارد. شما از این تونیک می توانید برای مهمانی های دخترانه و زنانه خود استفاده کنید. این مدل از تونیک را می توانید با شلوارهای جین یا ساپورت به خوبی ست کنید.

تونیک اسپورت:

این نوع تونیک اغلب به عنوان یک مانتو اسپرت جلو بسته استفاده می شود و اغلب از جنس پارچه هایی مانند جین و استرج کشی تولید می شوند. این نوع از تونیک ها در میان دختران جوان و طرفداران تیپ اسپرت بسیار محبوب است. شما به راحتی می توانید از تونیک اسپرت در فصل تابستان به جای مانتو استفاده کنید.

تونیک سنتی:

این نوع از تونیک ها پر از نقش و نگار سنتی هستند. شما می توانید تونیک سنتی را به دو صورت کوتاه و بلند در بازار پیدا کنید. تونیک های سنتی بلند، اغلب به عنوان مانتوی تابستانه استفاده می شوند. از تونیک های سنتی بلند می توانید به عنوان لباس خانگی یا یک لباس مجلسی نیمه رسمی استفاده کنید.

البته باید دقت داشته باشید که شلوار و کفش مناسبی را به همراه این تونیک انتخاب کنید. این تونیک با دامن شلواری و ساپورت به راحتی ست می شود. اگر می خواهید کشیده تر به نظر برسید، بهتر است از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید.

تونیک حریر:

این نوع تونیک که به عنوان شومیز نیز به فروش می رسد، معمولا از جنس حریر است. شما می توانید از این پوشش برای مهمانی های زنانه و مجالس استفاده کنید و آن را با شلوار، ساپورت یا دامن شلواری به خوبی ست کنید.

تونیک ریون:

تونیک های ریون یکی از پر فروش ترین تونیک ها در بازار هستند. این تونیک ها به صورت کشی، لخت و راحتی تولید می شوند. پارچه های این تونیک ها فرم نسبتا مجلسی دارند که برای تونیک های زنانه ویژگی مهمی محسوب می شود. تونیک ریون به رنگ مشکی بیشتر برای مجالس عزاداری زنانه استفاده می شود.

تونیک یقه شل:

شما از این تونیک می توانید در فصول زمستان و پاییز به عنوان یک لباس زیر برای پالتو و کاپشن استفاده کنید. برای ست کردن این تونیک از یک شلوار چرم و یک بوت استفاده کنید.

تونیک حریر مجلسی

این تونیک به دلیل داشتن جنس بسیار لطیف و سبک به عنوان لباس خواب نیز کاربرد دارد. شما می توانید از این تونیک به عنوان لباس خانگی و مهمانی های غیر رسمی نیز استفاده کنید. برای مهمانی شما می توانید این تونیک را با یک شلوار جین راسته یا شلوار پارچه ای فاق کوتاه به خوبی ست کنید.

تونیک ها را با چه شلواری ست کنیم

شلوار جین، چرم، استرج:

شلوارهای جین، چرم و استرج برای ست کردن با تونیک بسیار مناسب هستند. اگر می خواهید تونیک خود را با شلوار مناسب برای مجالس رسمی ست کنید، می توانید از شلوار های جذب مانند جین اسلیم، جین کشی، شلوار های استرج مشکی استفاده کنید. همچنین شما می توانید با یک جفت کفش پاشنه دار و چند اکسسوری ساده و یک کف دستی کوچک استایل خاص خود را کامل کنید.

ساپورت:

درمحیط خانه یا مهمانی های زنانه می توانید از ساپورت به همراه تونیک استفاده کنید. این نوع پوشش برای شما بسیار راحت و مناسب است.

دامن:

اگر قصد دارید تونیک را به همراه دامن بپوشید، بهتر است از مدل های سنتی تونیک استفاده کنید. این مدل ها با دامن های ساده یا راسته با رنگ های مکمل به راحتی ست می شوند.

دامن شلواری:

این نوع از شلوارها می توانند، استایل مناسبی با تونیک های سنتی به وجود بیاورد. تونیک های سنتی را می توانید با دامن شلواری طرح دار ست کنید. سپس از یک گردنبند دست ساز سنتی و یک صندل بندی برای کامل کردن استایل خود استفاده کنید. 
از شما ممنونیم که تا پایان همراه مقاله " ست کردن تونیک شلوار برای مجالس خاص " مجله آی بولک بودید امیدواریم که از دیدن این مقاله لذت برده باشید و توانسته باشید یک ست جذاب با تونیک شلوار برای خود طراحی کنید.