خوشبختی ات را قورت بده!{5 کتاب برای خانوم ها که حتما باید بخوانید}

خوشبختی ات را قورت بده!{5 کتاب برای خانوم ها که حتما باید بخوانید} 

میلیونها میلیون کتاب برای خانوم ها در طول تاریخ نوشته شدن ولی برترین هاشون شاید انگشت شمار باشن. توی این مقاله پنج کتاب برتر برای خانوم ها رو بهتون معرفی کردیم که خوندنشون قطعا چراغ های تازه ای در ذهنتون روشن میکنه.

5 کتاب برای خانوم ها که زندگیتان را متحول خواهد کرد:

  • آیین دوست یابی دیل کارنگی :

پیدا کردن یک دوست خوب برای همه‌ یک نیاز اساسیه. همه‌ میخوان تاثیرگذاریشون رو در زندگی دوستانشون احساس کنن. مهم‌تر از همه‌ی این موضوعات، حق مسلم همه‌ی انسان‌هاست که دوستهایی داشته باشن.

کتاب آیین دوستیابی کتابی قابل فهم در این زمینه است.

 

  • اثر مرکب دارن هاردی :

این کتاب برای خانوم ها نیست و همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. کتاب اثر مرکب و مضمون و هدف گذاری اش به نحویه که مدیر، کارمند، مرد، زن، پیر، جوان و هر مخاطبی در هر قشر و سن و شغل و حرفه ای بتونه به فراخور نیازش از اون بهرمند شه و برای موفقیت و تداوم موفقیت به اون نیازمند باشه.

  • زنان زیرک شری آرگو :

موضوع کتاب زنان زیرک این سواله: چرا مردها عاشق زنان زیرک می‌شن؟ شری آرگو در زنان زیرک، از بعد روانشناسی به روابط بین زنان و مردان نگاه کرده. او به جای تکیه بر تصویری رؤیایی و ایده‌آلیستی از روابط دو جنس مخالف، تصویری واقع‌گرایانه از طرز فکر و خواسته‌های مردان و رفتارهای درست یا نادرست زنان به ما ارائه می‌ده.

 

  • جستارهایی در باب عشق آلن دوباتن :

یکی از بهترین کتاب ها برای خانوم هایی که به دنبال کشف راز عشق هستند. همه‌ی انسان‌ها به دنبال نیمه گمشده‌ی خودشون می‌گردند؛ اما برای دست یافتن به این عشق، حاضرند چه‌قدر جست‌وجو کنن؟

آلن دوباتن در کتاب جستار‌هایی در باب عشق سعی می‌کنه روند پیشرفت و سقوط یک ارتباط عاشقانه رو از نگاه فلسفی و روانشناختی بررسی کنه.

 

  • کیمیاگر پائولو کوئلیو :

کتاب کیمیاگر از آثار معروف و پرفروش نویسنده‌ی برزیلی، پائولو کوئیلو، داستانی‌ست جذاب از روح بی‌قراری که در جست‌و‌جوی سلوک و رسیدن است.

این رمان محبوبیت بسیار زیادی در ایران داره و ترجمه‌های مختلفی از اون روانه بازار شده. از جمله بهترین ترجمه‌های کتاب کیمیاگر ترجمه آرش حجازیه که اخیرا دیگر به شکل قانونی چاپ نمی‌شه. ترجمه حسین نعیمی که توسط نشر ثالث منتشر شده هم یکی دیگه از ترجمه‌های خوب این کتابه.

شما چه کتابهایی رو برای خانوم ها میشناسید که بتونه به این لیست اضافه بشه؟