شورت فانتزی چیست و چه فرقی با شورت نخی دارد؟

علاقه زیاد انسان ها به زیبایی و احساس راحتی و آسایش در شب و هنگام استراحت، باعث شده که طراحان و تولید کنندگان لباس زیر به فکر طراحی و تولید لباس های مخصوصی مانند لباس های زیر فانتزی بیافتند. سبک فانتزی لباس زیر از زمان های بسیار دور وارد دنیای مد شده است و بسیاری از خانوم ها و آقایان برای جذابیت بیشتر از این لباس ها استفاده می کنند. اما شورت فانتزی چیست و چه فرقی با شورت نخی دارد؟

خرید اینرتنتی لباس زیر زنانه 

شورت فانتزی چیست و چه فرقی با شورت نخی دارد؟

 لباس زیر زنانه و مردانه فانتزی می تواند تاثیر به سزایی در روحیه شما داشته باشد. زیرا همانطور که می دانید یک خواب راحت و آسوده، می تواند باعث شود که شما یک روز شاد و پرانرژی را شروع کنید. بنابراین انتخاب یک لباس زیر مناسب بسیار مهم است.

انواع مختلفی از لباس های زیر در بازار وجود دارد، که شما می توانید با توجه به سلیقه، راحتی، مناسبت خاص و اندامتان آنها را خریداری کنید. ما در این مقاله نکاتی را در مورد لباس زیر به شما ارائه می دهیم لطفا همراه ما باشید.

شورت فانتزی چیست؟

شورت فانتزی نوعی لباس زیر است که از نظر ظاهر متفاوت با شورت های عادی و معمولی است. شورت های فانتزی داری جنس، رنگ، برش و طرح های متفاوتی هستند. این شورت ها دارای ویژگی های خاصی هستند. در برخی از این شورت ها، ممکن است پاپیون، گل و یا اکسسوری‌ های دیگر برای زیبایی بیشتر روی پارچه آنها کار شده باشد.

انواع شورت‌ های لامبادا، فاق باز، چرم، توری، حریر، بندی با رنگ های خاص جز شورت های فانتزی به حساب می‌ آیند.

شورت های فانتزی محدود به نوع خاصی نیستند. امروزه تنوع بسیار زیادی در انواع شورت و لباس های زیر مردانه، زنانه و حتی لباس زیر بچگانه وجود دارد. استفاده از شورت های فانتزی مختص به جنسیت خاص و یا افراد خاص هم نمی شود و تقریبا در میان همه افراد جامعه رایج است.

شورت‌ های فانتزی در انواع مختلف، در میان خانوم ها بسیار محبوب هستند. محبوب ترین شورت ها، شورت های فانتزی پشت باز، شورت های فاق باز و شورت های جی استرینگ است. این شورت ها که به نام هارنس فانتزی نیز شناخته می شوند از رایج ترین انواع لباس های زیر فانتزی هستند که در طرح ها، رنگ ها و جنس های متفاوتی تولید و طراحی شده اند و در بازار در دسترس عموم قرار گرفته اند.

شورت نخی

شورت نخی یکی از محبوب ترین لباس های زیر موجود در بازار است. این لباس های زیر حتی برای افرادی که پوست حساسی دارند بسیار مناسب است. لباس های زیر نخی از الیاف طبیعی تولید می شوند، بنابراین حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند. بدن شما هنگام استفاده از لباس زیر نخی احساس راحتی بیشتری خواهد داشت، زیرا هوا در این نوع از لباس های زیر به خوبی جریان پیدا می کند. همچنین الیاف طبیعی آن لطافت خاصی به آنها می بخشند و حس خوبی را در شما تداعی می کند.

پنبه بهترین جنس الیاف پارچه برای تولید شورت است. زیرا این جنس از پارچه ها یکی از مقرون به صرفه ترین الیاف طبیعی در بازار هستند. الیاف مصنوعی از مواد شیمیایی مانند نفت ساخته می شوند بنابراین ممکن است برای پوست شما حساسیت ایجاد کنند. توصیه می شود، همیشه از لباس های زیر با الیاف طبیعی استفاده کنید تا دچار مشکلات پوستی نشوید.

شورت های نخی را می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار مشاهده کنید. در هنگام خرید شورت بهتر است علاوه بر اینکه به سایز و زیبایی آن دقت می کنید، به جنس آنها نیز باید توجه داشته باشید. شورت های نخی انواع مختلفی دارند. برخی از محبوب ترین آنها عبارتند از:

شورتکس نخی

این نوع شورت نخی مخصوص بانوان است. این شورت به دلیل داشتن یک لایه خاص از جنس پارچه ضد آب، مانع از آلودگی سایر لباس ها در دوران قاعدگی می شود. همچنین باعث می شود بانوان در این دوران احساس امنیت بیشتری داشته باشند و در زمان فعالیت های روزانه خود نگرانی در این مورد نداشته باشند. استفاده از شورتکس نخی از ایجاد هر گونه حساسیت و عفونت در دوران قاعدگی جلوگیری می کند.

شورت نانو ضد باکتریال

شورت نانو ضد باکتریال زنانه، محبوب ترین نوع شورت نخی است که در میان بانوان بسیار محبوبیت دارد. این نوع شورت علاوه بر نرمی و لطافت بسیار زیاد، به دلیل داشتن تکنولوژی بسیار پیشرفته یعنی داشتن پوشش آنتی باکتریال، از پوست در مقابل هر گونه باکتری مراقبت می کند و بوی بدن را کاهش می دهد. این شورت همچنین با جذب رطوبت از ایجاد عفونت و قارچ ها در نواحی حساس بدن جلوگیری می کند و از الیاف نخ خالص تولید شده است.

تفاوت شورت های فانتزی با شورت های نخی

با توجه به توضیحات بالا شما می توانید به راحتی تفاوت این دو لباس زیر را متوجه شوید. این دو لباس زیر علاوه بر اینکه از نظر نوع و جنس پارچه متفاوت هستند، ظاهر متنوعی نیز دارند. البته شورت های فانتزی نسبت به شورت های نخی تنوع رنگ و ظاهر بیشتری خواهند داشت.

شورت های نخی از نظر راحتی نسبت به شورت های فانتزی، بسیار بهتر هستند و در طولانی مدت پوست شما را آزار نمی دهند. زیرا جنس پارچه این لباس های زیر از الیاف طبیعی است. اما متاسفانه شورت های فانتزی تنوع جنس بالایی ندارند و اگر شما پوست حساسی داشته باشید، ممکن است دچار مشکلات پوستی شوید.

مشکل دیگر شورت ها فانتزی نسبت به شورت های نخی، تنگ بودن آن ها است. شورت های فانتزی اکثرا چسبیده هستند، بنابراین در طولانی مدت می تواند باعث ایجاد عفونت، قارچ و همچنین حساسیت های پوستی شود.

توجه داشته باشید که شورت های فانتزی برای استفاده طولانی مدت مناسب نیستند و شما نباید از آن ها به مدت طولانی استفاده کنید. زیرا نواحی حساسی از بدن مانند واژن به خاطر داشتن رطوبت طبیعی، نیاز به گردش جریان هوا خوب دارد تا پوست بتواند تنفس طبیعی خوبی داشته باشد. رطوبت زیاد در این نواحی باعث ایجاد بیماری های پوستی مانند عفونت یا قارچ خواهد شد. اگر هنوز هم علاقمند به پوشیدن شورت های فانتزی هستید، بهتر است با فاصله زمانی کم آنها را تعویض کنید. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید.