شگفتی هایی درباره شخصیت شناسی زنان و نوع لباس پوشیدن!

با خواندن این مقاله شگفت زده می‌شوید: شخصیت شناسی زنان براساس لباس

جالبه بدونید این ویژگی های شخصیتی ما هستن که مشخص میکنن چه لباسی بپوشیم.مثلا اگه شما فرد راحت و ساده ای باشید پوشیدن کفش کتونی رو به کفش های پاشنه بلند ترجیح میدید و بر عکس اگه فرد تجا گرا و لوکس پسندی باشین معمولا انتخاب شما کفش های پاشنه داره. همین نکات هست که به ما کمک میکنه تا شخصیت شناسی زنان بر اساس لباس رو انجام بدیم.

تو این مقاله ویژگی های شخصیتی افراد علاقه مند به دسته های مختلف لباس رو شرح دادیم. امیدوارم از خوندن این مقاله لذت ببرید و تا حدودی با ویژگی های شخصیتیتون آشنا بشید.

شگفتی هایی درباره شخصیت شناسی زنان و نوع لباس پوشیدن!

اسپورت پوش ها :

با اعتماد به نفس، خونسرد و آرام، خوش بین، متمرکز، با دقت و دارای روحیه مدیریت و رهبری هستند. اگه یه اسپورت پوش هستید در موقعیت های کاری بسیار موفق هستید و به راحتی میتونید از پس هر مسئولیتی بربیاین.

 

 

دامن پوش ها :

درون گرا، متفکر، دارای دید هنری و زیبایی شناختی هستن. معمولا افرادی که دامن رو به شلوار ترجیح میدن روحیه لطیف تر و حس زنانگی بیشتری دارن. این افراد مادرانی دلسوز و همسرانی فداکار خواهند بود.

 

 

 

 

ساده و کلاسیک پوش ها :

در شخصیت شناسی زنان کلاسیک پوش متوجه می‌شویم این افراد مهربان، خونگرم و اجتماعی، قابل اعتماد و شوخ طبع هستن. وقتی در جمعی هستین که یک یا چندتا ساده پوش داره به هیچ وجه حوصلتون سر نمیره و این افراد به معنای واقعی اجتماعی هستن و جمع رو میگردونن

 

بوهمین پوش ها :

 دارای شخصیت کاریزماتیک و جذاب، مغرور، جسور و با اعتماد به نفس، هنرمند و خوش صحبت هستن. بوهمین پوش ها به نظر دیگران اهمیت نمیدن. این افراد برای خودشون زندگی میکنن و برای خودشون لباس میپوشن. بوهمین پوش ها خلق و خوی آزادی دارند و به هیچ وجه اهل وابستگی نیستن

 

 

گشاد و راحت پوش ها :

سنت شکن، بی خیال، با انگیزه و با اشتیاق، متفکر و خلاق هستن. این افراد به حد و مرز ها اهمیتی نمیدن و سعی میکنن از زندگی لذت ببرن. اشتیاق اون ها برای رسیدن به اهدافشون خیره کنندست.

 

سرهمی پوش ها :

شخصیت شناسی زنان سرهمی پوش نشان داده این افراد باهوش، دارای تفکر اقتصادی، پر انرژی، مهربان و خوش برخورد هستن. افرادی که سرهمی پوشیدن رو دوس دارن تسلیم مشکلات نمیشن و پشتکار زیادی به تلاش ادامه میدن تا به همه ی آرزوهاشون برسن.