رنگ های نود چه رنگهایی هستند

برای شیک بودن علاوه بر انتخاب لباس های مناسب باید به رنگ آنها نیز توجه داشت. امروزه رنگ های نود یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای لباس هستند، چون علاوه بر اینکه به عنوان رنگ های شیک شناخته می شوند، ریسک کمی دارند و با انواع رنگ پوست سازگارند، همچنین ست کردن آنها کار سختی نیست. در این مطلب به معرفی رنگ های نود بپردازیم. اگر بخوبی نمی دانید رنگ های نود چه رنگهایی هستند، این مطلب را از دست ندهید.

رنگ های نود یعنی چه

رنگ های نود یه رنگ های روشن با پایه کرم یا بژ گفته می شود که به رنگ پوست بسیار نزدیک است. امروزه علاوه بر لباس، در دکوراسیون و آرایش نیز از رنگ های نود استفاده می شود.

رنگ های نود عبارتند از:

  • شیری
  • کرم
  • قهوه ای
  • بژ
  • سفید

این چند رنگ و طیف های مختلف آنها را رنگ های نود می نامند که بهترین رنگ برای داشتن استایل مینیمال هستند و احساس راحتی و آرامش را به مخاطب انتقال می دهند.

رنگ های نود همگی رگه ای از رنگ کرم را در خود دارند و  تنوع طیفی آنها زیاد است. هیچ گاه از مد نمی افتند و برای هر فصلی مناسب هستند.

رنگ نود با چی ست میشه

ست کردن رنگ های نود کار سختی نیست. اگر می خواهید با رنگ های نود استایل کنید باید طرفدار سادگی باشید برای اینکه استایل چشمگیری داشته باشید بهتر است رنگ های نود را با خودشان ست کنید. یعنی چه؟ بطور مثال اگر رنگ پالتو شما کرم است، بهتر است آنرا با یکی دیگر از رنگ های کرم مانند قهوه ای ست کنید. به عنوان رنگ سوم، می توانید رنگ سفید را نیز با این ست ترکیب کنید.

چنانچه می خواهید برای مهمانی و مجالس از رنگ های نود استفاده کنید، می توانید لباس هایی با رنگ نود براق بپوشید.

برای ست کردن رنگ های نود بهتر است به رنگ پوست، رنگ مو و رنگ چشمتان نیز توجه داشته باشید. رنگ های سبز، زیتونی، بژ و قهوه ای مناسب ترین رنگ ها برای ترکیب با رنگ های نود هستند.

رنگ نود در استایل لایه ای

رنگ های نود انتخاب عالی برای استایل لایه ای هستند. برای لایه لایه پوشیدن لباس می توانید بلوز بافت شیری را بهمراه شلوار جاگر شیری ست کنید و یک بارانی یا پالتو بژ روی آنها بپوشید. بوت بندی یا آگ کرم رنگ گزینه مناسبی برای تکمیل این استایل هستند. برای پوشش موها می توانید از کلاه بافت قهوه ای و یا شال کرم یا پلنگی استفاده کنید.

استایل مونوکروم با رنگ های نود

رنگ های نود کاربرد زیادی در استایل مونوکروم دارد. بعد از انتخاب یکی از رنگ های نود، می توانید سایر آیتم های استایلتان را از طیف های مختلف آن انتخاب کنید. مثلا اگر رنگ غالب لباس های شما کرم است، سایر لباس های خود را از طیف های تیره تر و روشن تر رنگ کرم انتخاب کنید.

ترکیب رنگ های نود با رنگ های خنثی 

ترکیب رنگ های نود بهمراه رنگ های خنثی می تواند استایل شما را جذاب کند. خاکستری، مشکی و طوسی از جمله رنگ های خنثی هستند که در کنار رنگ های نود هماهنگی خوبی دارند.

استایل با لباس جین و رنگ های نود 

اگر جزء طرفداران لباس جین هستید، برای ست کردن با رنگ های نود می توانید از لباس جین استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که رنگ لباس جین شما خیلی پر رنگ نباشد.

با رنگ بنفش چی ست میشه

  • اگر برای استایل خود رنگ های نود را انتخاب کرده اید، در انتخاب اکسسوری ها دقت بخرج دهید.
  • برای داشتن استایل با رنگ های نود بهتر است آرایش صورت شما نیز ملایم باشد.
  • ممکن است رنگ های نود را دوست داشته باشید اما احساس کنید در استایل خیلی یکنواخت و بی رنگ و رو بنظر می رسد و دوست داشته باشید کمی رنگ به استایلتان اضافه کنید. رنگ های بنفش، قرمز و سرخابی برای ترکیب با رنگ های نود مناسب هستند.