مانتو کبریتی را با چه شلواری بپوشیم

یکی از لباس های پرطرفدار برای پوشیدن در هوای سرد لباس کبریتی است که از گذشته وجود داشته و یک دو سالی است که مجددا مورد توجه قرار گرفته است. لباس های کبریتی با خطوط راه راهی که دارند بافت منحصر به فردی را برای لباس ایجاد می کنند به همین دلیل ممکن است ست کردن آنها کمی سخت بنظر برسد. اگر برای شما این سوال پیش آمده که مانتو کبریتی را با چه شلواری بپوشیم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

مانتوی کبریتی را با چه شلواری بپوشیم

مانتو کبریتی دارای خطوط عمودی هستند که به آنها وِلس گفته می شود. جنس مانتوی کبریتی نرم و لطیف و مناسب استایل اسپرت و نیمه رسمی می باشد. گرمای خوبی دارد، مقاوم است و هیچ گاه از مد نمی افتد.

پارچه کبریتی علاوه بر مانتو برای تولید لباس های مختلفی از جمله شلوار، پیراهن یا کت به کار می رود. اما در این مطلب می خواهیم چند ست مناسب برای پوشیدن بهمراه مانتوی کبریتی را معرفی کنیم.

مانتوهای کبریتی در رنگ و طرح های مختلفی وجود دارد، از اینرو گزینه های مختلفی را برای ست کردن، پیش روی شما می گذارد. اما رایج ترین و پرطرفدارترین رنگ های مانتوی کبریتی، نخودی، سبز، سرمه ای و خردلی هستند. از آنجایی که مانتوهایی از جنس کبریتی حالت اسپرت دارند، سعی کنید از پوشیدن آنها بهمراه لباس های رسمی و مجلسی خودداری کنید.

مانتو کبریتی با شلوار جین

شلوار جین زنانه از جمله شلوارهای پر کاربرد است که می توان با لباس های مختلف و از جمله مانتو کبریتی پوشید. برای ست کردن مانتوی کبریتی با شلوار جین تنها کافیست به رنگ آنها توجه داشته باشید. اگر مانتو کبریتی شما رنگی مانند سبز تیره دارد می توانید آنرا با شلوار جین آبی کمرنگ یا مشکی بپوشید.

مانتو کبریتی با شلوار مخمل کبریتی 

اینکه بخواهید مانتوی کبریتی را با شلوار مخمل کبریتی بپوشید بد نیست اما توجه داشته باشید که حتما رنگ آنها از هم متمایز باشد. بهتر است رنگ شلوارتان را خنثی انتخاب کنید تا استایل شیکی پیدا کنید.

مانتو کبریتی با شلوار دمپا

شلوار دمپا زنانه و فاق بلند از جمله لباس های مناسب برای پوشیدن با مانتو کبریتی هستند. به ویژه اگر قد بلندی دارید این ترکیب برای شما خیلی مناسب است.

مانتو کبریتی با شلوار کتان

شلوار کتان زنانه با ترکیب از نخ و پنبه، گزینه مناسبی برای ست کردن با مانتو کبریتی است. به ویژه اینکه گرمادهی خوبی هم دارد و در طرح و رنگ متنوع می باشد.

مانتو کبریتی با شلوار مام استایل

شلوار مام استایل زنانه که امروزه در تیپ های اسپرت و کژوال حرف اول را می زند، برای پوشیدن بهمراه مانتو مخمل کبریتی گزینه مناسبی است، بویژه اگر کمی آزاد و گشاد باشد.

پوشیدن مانتو کبریتی با شلوار چرم

یکی از شلوارهایی که برای پوشیدن با مانتو کبریتی مناسب می باشد شلوار چرم است. برای تکمیل چنین استایلی می توانید از نیم بوت استفاده کنید و ظاهری متفاوت داشته باشید.

مانتو کبریتی با شلوار مام فیت

ست کردن شلوار مام فیت با مانتو کبریتی یک انتخاب بسیار خوب است. شلوار مام فیت با قسمت بالایی برش بلند و وسیع و پایین آن مستقیم و فیت تن است. این شلوارها به طور عمومی ظاهری کلاسیک و شیک دارند و بسیار راحت هستند.

مانتو کبریتی با شلوار مام فیت بسیار خوب ترکیب می‌شود. رنگ کبریتی به عنوان یک رنگ جذاب و زنانه، با شلوار مام فیت که به طور کلی در رنگ‌های تیره و کلاسیک استفاده می‌شود، هماهنگ می‌شود. این ترکیب از رنگ کبریتی و شلوار مام فیت می‌تواند ظاهری شیک، مدرن و جذاب برای شما ایجاد کند.

همچنین، می‌توانید با انتخاب یک تاپ یا بلوز متناسب با رنگ یا الگوی مانتو کبریتی، استایل خود را کامل کنید. مثلاً اگر مانتو کبریتی شما الگویی دارد، می‌توانید یک تاپ ساده با رنگی که در الگوی مانتو تکرار شده است، انتخاب کنید.

استفاده از شلوار فیت بهمراه مانتو کبریتی 

شلوار های فیت که کاملا اندازه تن شماست می تواند برای پوشیدن با مانتوی کبریتی گزینه خوبی باشد. شلوار فیت نیز رنگ های بسیار متنوعی دارد که با توجه به سلیقه و رنگ مانتوی خود می توانید یکی را انتخاب کنید. لگ ها نیز چنین خصوصیتی دارند و با مانتو کبریتی هماهنگی خوبی دارند.