راهنمای کامل خرید شلوار جین مردانه | چه شلوار لی به ما میاد؟

امروزه شلوار جین به یکی ازمحبوب ترین شلوارهای موجود در بازار تبدیل شده است. این شلوار مناسب با هر فرهنگ و کشوری است. این شلوار میان آقایان و خانم ها به یک اندازه محبوب است. تولید کنندگان لباس شلوار جین را در انواع رنگ ها و طرح برای سلیقه های مختلف تولید می کنند. شما می توانید این شلوار را با لباس های مختلف به راحتی ست کنید. در ادامه توجه شما را به مطلب راهنمای کامل خرید شلوار جین مردانه جلب می کنیم. پس از خواندن این مطلب متوجه می شوید چه شلوار جینی بخرید و چه شلوار جینی به شما می آید. با آی بولک همراه باشید.


خرید شلوار جین جدید و ارزان




راهنمای کامل خرید شلوار جین مردانه | چه شلوار لی به ما میاد؟

انتخاب شلوار جین مردانه از میان هزاران طرح و رنگ، ممکن است کمی مشکل به نظر برسد. اما با دانستن برخی از نکات، شما می توانید به راحتی بهترین شلوار جین مردانه را انتخاب کنید. انتخاب مناسب شلوار جین، در شیک و خوش پوش بودن شما بسیار تاثیر گذار است. ما در این مقاله یک راهنمای کامل خرید شلوار جین مردانه را برای شما ارائه داده ایم. بنابراین تا انتها با ما همراه باشید.

تاریخچه‌ استفاده از شلوار جین

شلوار جین در دهه 1800 برای اولین بار از نوعی پارچه ای پنبه ای دوخته شد. این شلوار در ابندا برای کارگران طراحی شده بود. شلوار جین برای معدنچیان یک نعمت بود، زیرا علاوه بر راحتی، بسیار با دوام نیز بود. بعد ها این شلوار توسط یک بازیگر هالیوودی به دنیای مد و فشن وارد شد. امروزه کمتر کسی را پیدا می کنید، که شلوار جین را دوست نداشته باشد. شلوار جین امروزه به یکی از اجزای اصلی دنیای مد و فشن تبدیل شده است.

چگونگی انتخاب یک شلوار جین مناسب

انتخاب مناسب یک شلوار جین مردانه، کار بسیار راحتی است. تنها کاری که شما باید انجام دهید، توجه به نکات ارائه شده در زیر است.


اندازه مناسب را انتخاب کنید

قبل از خرید شلوار جین، بهتر است سایز کمر خود را اندازه بگیرید. اندازه بودن شلوار جین، در شیک بودن آن بسیار تاثیر گذار است. با یک سانتی متر دور کمر خود را اندازه‌ گیری کنید (سانتی متر باید دقیقا بالای باسن قرار بگیرد). نصف این اندازه باید با نصف اندازه کمر شلوار یکی باشد. توصیه می شود، شلوار جین خود را یکی دو سانت بزرگ‌ تر انتخاب کنید. زیرا ممکن است براثر شستشو کمی تنگ شود.

در هنگام پوشیدن شلوار جین، دقت داشته باشید در قسمت کمر آن اندازه یک انگشت شست فضا داشته باشد. در غیر این صورت شلوار جین برای شما تنگ خواهد بود. همچنین توصیه می شود، بر اساس قد خود طرح شلوار جین را انتخاب کنید. برای مثال شلوار جین راسته برای افراد قد بلند مناسب است.

نوع فاق شلوار جین مردانه

طراحان لباس براساس اندام و قد آقایان، فاق شلوارهای جین بصورت 4 نوع طراحی کرده اند. هریک از این فاق ها برای اندام خاصی طراحی شده اند. فاق های شلوار جین عبارتند از:

شلوار جین فاق بلند مردانه

دکمه ای شلوار جین فاق بلند؛ بالای شکم قرار می گیرد. این شلوار بیشتر برای آقایان داری اضافه وزن مناسب است. بسیاری از پیراهن های مردانه، به راحتی با این شلوار جین ست می شوند.

شلوار جین فاق متوسط پسرانه

شلوار جین فاق متوسط بسیار راحت است. دکمه شلوار جین فاق متوسط، دقیقا بر روی شکم قرار دارد و بالاتر از آن نمی رود. شلوار جین فاق متوسط، برای هر اندام متناسب است و بسیار محبوب است. شما می توانید لباس های بسیار زیادی را با این شلوار ست کنید.

شلوار جین فاق کوتاه مردانه

دکمه شلوار فاق کوتاه، در زیر شکم قرار دارد. این شلوار برای آقایان با اندام لاغر مناسب است. بهتر است هنگام استفاده از این شلوار، لباس خود را درون شلوار قرار دهید.

فاق افتاده:

فاق افتاده، بیشتر برای شلوارهای لش یا بگی استفاده می شود. شلوارهای بگی بیشتر توسط طرفداران موزیک رپ استفاده می شود. این فاق بیشتر برای افراد دارای قد بلند مناسب است.

 

انواع شلوار جین مردانه بر اساس طرح

شما می توانید شلوتر جین مردانه را در طرح های متنوعی در بازار پیدا کنید. برخی از محبوب ترین طرح های شلوار جین عبارتند از:

  • راسته استاندارد
  • راسته گشاد
  • راسته لاغر
  • دم پا تنگ
  • دم پا گشاد
  • اسکینی
  • بگی
  • لش یا گشاد

شما می توانید بر اساس سلیقه خود، طرح مورد نظر خود را از میان هزاران طرح شلوار جین انتخاب کنید. اما توصیه می شود طرح شلوار جین را براساس اندام خود انتخاب کنید. انتخاب مناسب شما را شیک پوش تر و جذاب تر نشان خواهد داد.


انتخاب شلوار جین مردانه براساس اندام

 

اگر شما هیکل ورزشکاری دارید، باید از شلوارهای جینی استفاده کنید که اندام شما را زیباتر نشان دهد. بنابراین شلوارهای جین راسته با فاق کوتاه و متوسط برای شما بسیار مناسب است. استفاده از شلوارهای جین بگی، برای شما توصیه نمی شود. زیرا اندام شما را پنهان خواهد کرد.

اگر شما پاهای لاغری دارید، بهتر است شلوارهای جین راسته یا اسلیم را انتخاب کنید. شلوار جین اسلیم فاق کوتاه، می تواند برای شما یک انتخاب مناسب باشد. استفاده از شلوارهای جین لش یا بگی برای شما پیشنهاد نمی شود. زیرا این شلوارها در قسمت پاها شل و آویزان خواهد بود.

اگر شما قد کوتاهی دارید؛ از شلوارهای جین فاق بلند استفاده کنید. شلوار جین اسلیم فاق بلند برای شما بسیار مناسب است. توصیه می شود از شلوارهای جین فاق کوتاه استفاده نکنید. زیرا قد شما را کوتاه تر نشان خواهد داد.

 

اگر اضافه‌ وزن دارید، شما می توانید از شلوارهای جین گشاد یا بگی استفاده کنید. این شلوارها اضافه وزن شما را تا حدودی پنهان می کنند. شلوار جین فاق بلند و فاق متوسط برای شما بسیار مناسب است. توصیه می شود از شلوارهای جذب یا اسکینی استفاده نکنید.

 

انتخاب جنس و رنگ شلوار جین

همیشه در انتخاب شلوار جین، کیفیت و جنس آن را مد نظر داشته باشید. شلوارهای جین با کیفیت سنگین تر از شلوارهای جین بی کیفیت هستند. هنگام خرید، مقدار بیشتری هزینه کنید و از خرید شلوارهای جین بی کیفیت و ارزان قیمت خودداری کنید. هرچه شلوار جین شما با کیفیت تر باشد، شما را شیک پوش تر نشان خواهد داد.

رنگ های محبوب شلوار جین مردانه، مشکی و آبی است. شما می توانید این دو رنگ شلوار جین را با بسیاری از پیراهن ها و تی شرت ها ست کنید. شلوار جین رنگ روشن، بیشتر برای تیپ های معمولی و ادارای استفاده می شود. این رنگ ها با بیشتر تی شرت ها و پیراهن های مردانه ست می شود. جین رنگ تیره نیز طرفدارهای خاص خود را دارد. این شلوار جین بیشتر برای تیپ های رسمی استفاده می شود. اما شما می توانید از آن در مجالس و مهمانی های خود نیز استفاده کنید.


خرید اینترنتی شلوار لی زنانه شیک