همه چیز درباره لباس پوشیدن برای اولین قرار عاشقانه!

اولین قرار ملاقات عاشقانه برای همه اهمیت داره. چه آقایون و چه خانوم ها. معمولا سعی میکنیم تو قرار اول فوق العاده ظاهر شیم و بیشترین تاثیر رو داشته باشیم.

تو این مقاله به چند تا نکته اشاره کردیم که به خانوم ها کمک میکنه در اولین قرارشون با اعتماد بنفس بیشتری حاضر شن و درعین حال لباسی بپوشن که جذاب ترشون کنه و در عین حال حس راحتی هم داشته باشن.

تو اولین قرار ملاقات اصلی وجود داره و اون اصل اینه : هم جذاب باش و هم ساده.

چطور در اولین قرار شخص مقابل رو عاشق خودمون بکنیم؟؟

اولین نکته اینه که:

 لباسی رو بپوشید که دوستش دارید و باهاش حس خوبی دارید نه فقط لباسی که شما رو شیک کنه و حس راحتی بهتون نده. چون لباسی که لوکس و چشمگیر باشه ولی شما رو معذب کرده باشه آثارش در چهره و رفتارتون قابل مشاهده خواهد بود و نمیتونید بهترین خودتون باشید.

 

نکته دوم این که:

 به مکانی که قرار ملاقات دارید توجه کنید و با توجه به فضای اونجا لباستون رو انتخاب کنید برای مثال برای رفتن به رستوران شیک لباس های کلاسیک بهترین انتخاب هستن واگه قرار اولتون یه پیک نیک تو جنگله لباس های اسپورت و کفش کتونی بپوشید.

 

سومین نکته این که :

لباس خیره کننده بپوشید ولی عجیب و غریب نه. لباسی رو بپوشید که مدل اون به اندام شما میاد ولی لباس غیر متعارفی نپوشید که باعث قضاوت در مورد شما بشه. شما باید بهترین خودتون باشید ولی سعی کنید با استایل های همیشگی‌تون تفاوت چندانی نداشته باشید چون قرارهای بعدی ای هم وجود دارن.

 

و اخرین نکته در مورد انتخاب لباس مناسب برای اولین قرار :

اکسسوری اضافه ممنوع. میتونید از یه دستبند و یا انگشتر ظریف استفاده کنین ولی در همین حد کافیه. اکسسوری های اضافه استایل شما رو از شیک و با کلاس بودن خارج میکنه و حس دم دستی ای ایجاد میکنه که برای قرار اول مناسب نیست. حتما به هماهنگ بودن رنگ اکسسوری ها با سایر جزئیات استایلتون توجه کنید.