بهترین شلوار های زنانه مناسب فصل تابستان | آی بولک

شلوار یکی از اجزای اصلی و ضروری در استایل های ما به حساب می آید که با آغاز فصل تابستان و افزایش دما، علاوه بر زیبایی، جنس و نوع شلوار زنانه نیز باید به دقت انتخاب شود تا  بتوانیم بهترین شلوار را برای فصل تابستان داشته باشیم. گرمای شدید در روزهای بلند تابستان آنقدر اذیت کننده است که تنها با انتخاب لباس ها و شلوارهایی با جنس و رنگ مناسب، قابل تحمل خواهد بود. در این مقاله به معرفی بهترین شلوارهای زنانه مناسب فصل تابستان خواهیم پرداخت پس اگر به دنبال یک شلوار زنانه خنک و راحت هستید حتما تا انتها همراه مجله آی بولک باشید.



شلوارهای زنانه مناسب فصل تابستان

با توجه به اینکه شلوار یکی از پر استفاده‌ترین لباس‌های روزانه برای خانم‌هاست، انتخاب یک شلوار مناسب و راحت برای فصل تابستان بسیار مهم است. برای این منظور، نیاز است تا به جنس، برش و دوخت و رنگ شلوار دقت کنیم تا بهترین شلوار زنانه مناسب تابستان را انتخاب کنیم در ادامه به بررسی بهترین جنس و مدل شلوارهای زنانه مناسب فصل تابستان می پردازیم.

شلوار زنانه نخی و لنین

شلوار هایی که از پارچه های نخی و لنین تولید می شوند یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل تابستان است و شلوارها، شومیزها و پیراهن های نخی و لنین در این فصل احساس بسیار خوبی به ما می دهند و خنکی را در بدن ما حفظ می کنند. از شلوار هایی که با الیاف مصنوعی تولید می شوند حتما دوری کنید زیرا  گرما را جذب می‌کنند و  در فصل های گرم سال بسیار آزار دهنده هستند.
 

شلوار های رنگ روشن

پوشیدن شلوار رنگ روشن، در فصل تابستان معمولاً از رنگ های تیره مناسب تر است زیرا کمک می‌کند که گرما را کمتر جذب کنید و در نتیجه کمتر با تعرق کم پوست را دچار التهاب و سوزش نمی کند .با این حال در انتخاب رنگ شلوار خود، باید به تناسب با رنگ پوست و سلیقه شخصی خودتان هم توجه کنید.

شلوار جین زنانه

شلوار جین زنانه همیشه در بین خانم ها پرطرفدار است اما در فصل تابستان می‌تواند کمی ما را آزار دهد به خصوص اگر جنس آن ضخیم باشد. بنابراین بهتر است از شلوارهای جین نازک روشن و آزاد مانند شلوارجین بگ و نیم بگ زنانه  استفاده کنید که هوا به راحتی از آن عبور کند و راحتی بیشتری هم به شما می دهد. 

شلوار زنانه کتان کش 

شلوار های کتان کش و گشاد در فصل تابستان یکی از گزینه های مناسب است که می توانید آن هارا کفش‌های اسپرت ست  کنید تا هم استایل جذاب و هم احساس خنکی بیشتری داشته باشید. اما یادتان نرود که شلوارهای کتان کش مناسب تیپ‌های غیررسمی و اسپرت هستند و برای موقعیت‌های رسمی آنچنان مناسب نیستند.

شلوار های گشاد زنانه

پوشیدن شلوارهای تنگ و جذب برای فصل تابستان می‌تواند باعث عدم راحتی و افزایش تعریق بدن شما شود. بنابراین استفاده از شلوارهای گشاد در فصل گرم تابستان  بسیار توصیه می‌شود  همانطور که این روزها شلوارهای گشاد به دلیل سبکی و راحتی که به فرد می‌بخشند بسیار پر طرفدار شده اند و استایل های جذاب و در عین حال راحتی می توان با این نوع شلوار ها طراحی کرد.

شلوار کتان زنانه

یکی از بهترین نوع شلوارها برای فصل تابستان شلوار کتان است زیرا این نوع شلوار از پنبه ساخته شده و سبک و راحت است. در فصول گرم سال شلوار کتان به خوبی هوا را عبور می‌دهد و برای شما راحتی و خنکی بیشتری فراهم می‌کند. با این حال، بهتر است در میهمانی و قرار های رسمی از شلوار کتان زنانه خودداری کنید و در موقعیت‌های خودمانی تر از این شلوار استفاده کنید.


  ⇐ مشاهده و خرید شلوار های جین زنانه و دخترانه

بهترین پارچه برای شلوار های مناسب فصل تابستان 

1. پارچه نخی یا پنبه : پنبه یکی از بهترین پارچه‌هایی است که برای شلوار مناسب فصل تابستان استفاده می‌شود.  پارچه های پنبه ای و نخی نرم و مقاوم است و هوا به راحتی از میان آن عبور می کند و به همین دلیل بدن را  کاملا خنک و میزان تعریق بدن را به حداقل رساند.

2. پارچه لینن : لینن یکی از پارچه هایی است که ذاتا دارای بافت خنکی است که در فصل تابستان بسیار مناسب است. این پارچه دارای بسیار نرم و لطیف است که می تواند رطوبت را به خود جذب کند و همچنین مقاومت بالایی هم نسبت به دیگر پارچه ها دارد.

3. پارچه ریون : ریون یک پارچه سبک ، نرم و لطیف است که از الیاف چوب تولید می‌شود و هوا را به راحتی از خود عبور می دهد و عرق بدن را جذب خود می کند و به همین علت گزینه مناسبی برای فصل تابستان است. برای خرید شلوار به صورت اینترنتی به شما پیشنهاد می کنیم قبل از خرید حتما مقاله " راهنمای خرید اینترنتی شلوار " را مطالعه کنید تا بتوانید تجربه خرید خوبی را برای خود رقم بزنید.

کلام آخر

اگر می خواهید یک شلوار زنانه جذاب و مناسب فصل گرم تابستان برای خود داشته باشید سعی کنید از جنس پارچه هایی استفاده کنید سبک و راحت باشند و هوا به راحتی در ان در رفت و آمد باشد تا میزان تعریق بدن را کم کند و همچنین از آسیب های احتمالی به پوست بدن شما جلوگیری کند. این نکته را به یاد داشته باشید که اصلا سمت شلوار های زنانه ای که از الیاف مصنوعی تولید می شوند نروید زیرا در فصل تابستان این نوع شلوار ها باعث خارش و همچنین تعریق زیاد بدن شما می شوند، ممنون که تا پایان  همراه مجله آی بولک بودید.