بهترین مارک شلوار جین زنانه و مردانه [ایرانی و خارجی]

شلوارهای جین یا شلوار لی یکی از پرطرفدارترین شلوارهای موجود در بازار هستند. این شلوارها در طرح و رنگ متفاوت برای سلیقه های مختلف تولید می‌شوند. شما می توانید از میان هزاران طرح مختلف، شلوار جین مناسب استایل خود را انتخاب کنید. در ادامه مطلب بهترین مارک شلوار جین زنانه و مردانه را بررسی میکنیم.

✨در این روزها فروشگاه آی بولک مدل های متنوع و جذابی از شلوارک های زنانه را ارائه کرده است؛ برای دیدن شلوارک‌های جدید فروشگاه آی بولک از لینک پایین دیدن فرمایید.

خرید شلوارک زنانه

بهترین مارک شلوار جین زنانه و مردانه



هنگام انتخاب یک شلوار جین زنانه و مردانه، باید به چند نکته توجه داشته باشید. برخی از این شلوارها دارای رنگ، برش، قابلیت کشسانی و جنس های متفاوت هستند. به هرحال مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، اندازه مناسب شما است.
مطب پیشنهادی: راهنمای جامع انواع شلوار جین زنانه

اگر شلوار جین شما خیلی بزرگ باشد، برای نگه داشتن آن دور کمر خودتان مشکل خواهید داشت و اگر خیلی کوچک باشد، برای بستن دکمه های آن با مشکل مواجه خواهید شد. بنابراین توصیه می شود از پوشیدن شلوارهای جینی که سایز شما نیستند، اجتناب کنید.

توصیه می شود قبل از خرید شلوار جین، سایز کمر خود را اندازه گیری کنید. همیشه نمی توانید برای تعیین سایز شلوار جین به برچسب های آن ها تکیه کنید. تفاوت‌ های ظریفی در فرآیند تولید این شلوارها و همچنین سبک ‌های مردانه و زنانه در شلوار جین وجود دارد، که باید از آنها مطلع باشید.

انتخاب شلوار جین مردانه

شلوار جین طراحی شده برای آقایان، معمولاً شامل برچسب اندازه است که سایزهای دور کمر و طول (قد) روی آن درج شده است. عدد اول اندازه کمر و عدد دوم طول ( قد) شلوار را نشان می ‌دهد. این اعداد معمولاً برحسب اینچ بیان می شوند. به عنوان مثال، یک شلوار جین مردانه دارای برچسب اعداد 32×33 است. در این مثال اندازه کمر 32 اینچ و اندازه قد آن 33 اینچ است.

با پیروی از این فرمول، شما می توانید تشخیص دهید که کدام شلوار جین برای شما مناسب است. اما متأسفانه، تولید کنندگان مختلف از سایز های متفاوت برای شلوار جین تولیدی خود استفاده می کنند. در برخی موارد، اندازه واقعی شلوار جین ممکن است بیش از یک اینچ تفاوت داشته باشد.

 در نتیجه پیدا کردن سایز مناسب ممکن است دشوار باشد. البته، تا زمانی که از یک برند خاص شلوار جین خود را خریداری می کنید معمولاً با چنین مشکلاتی مواجه نخواهید شد.

انتخاب شلوار جین زنانه

شلوار جین زنانه نیز، مانند شلوار جین مردانه داری برچسب اندازه است. در این برچسب ها، عدد اول اندازه کمر و عدد دوم اندازه طول یا قد را نشان می دهد. اما باید توجه داشته باشید، اعداد سایز برای شلوار جین زنانه کاملا متفاوت است.

عدد اول معمولا عدد بیشتری را نسبت به اندازه واقعی کمر نشان می دهد. فروشندگان باهوش متوجه شده اند که می توانند شلوارهای جین زنانه با برچسب سایز دور کمر 8، به جای سایز واقعی 25 اینچ، به فروش برسانند.

بنابراین انتخاب سایز مناسب شلوار جین برای زنان بسیار سخت است. تنها راه حل ممکن این است خانم ها برندی را پیدا کنند که سایزهای آن تولید کننده برایشان مناسب است. در نتیجه تا مدتها، می توانند بدون دردسر از این برند، خرید کنند. اگر می خواهید شلوار خود را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنید، ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم " راهنمای جامع خرید اینترنتی شلوار " را در مجله آی بولک مطالعه کنید.

بهترین مارک شلوار جین زنانه و مردانه موجود در بازار

شلوار جین مردانه و زنانه با استفاده از مواد مشابه و با فرآیند یکسان تولید می شوند. در مرحله تولید به جای جنسیت، نام تجاری شلوار جین مهم است. اکثر شلوار جین ارزان قیمت، از پارچه جین سخت و صنعتی تولید می شوند.

بسیاری از طراحان لباس، با افزودن مواد اسپندکس یا لیکرا به شلوار جین، انعطاف پذیری و کیفیت آن را افزایش می دهند. برخی از طراحان از دوخت دستی استفاده می کنند یا زیور آلات خاصی را به شلوارهای جین اضافه می کنند.

این تفاوت ها در طراحی شلوار جین مربوط به جنسیت نیست بلکه به تولید کننده ها و طراحان مربوط می شود. شلوار جین برای آقایان همیشه یک کالای ضروری بوده است و برای خانم ها نیز در حال تبدیل شدن به یک لباس ضروری است.

یک جین راحت و شیک، می تواند در زیبایی استایل شما تاثیرات چشمگیری داشته باشد. بنابراین بهتر است در انتخاب جین مناسب خود بسیار دقت داشته باشید. برای انتخاب بهترین نوع شلوار جین، ابتدا به فرم بدن خود سپس به مارک، رنگ، مدل، قابلیت کشسانی و مسائل جانبی دیگر دقت داشته باشید. این روزها شلوار مام استایل و مام فیت از طرفداران زیادی بر خوردارند. شما می توانید برای خرید شلوار مام استایل از  آیبولک بر روی لینک کلیک کنید.

در ادامه نام چند برند (مارک) معروف شلوار جین ایرانی و خارجی را برای شما ارائه می دهیم.

1. برند Levi's

یکی از بهترین مارک های شلوار جین موجود در جهان برند Levi's است. اساساً شلوار جین اختراع Levi's است. این شرکت از دهه 1870 تا به امروز لباس جین تولید می کند. کیفیت شلوارهای تولید شده توسط این مارک بی نظیر است، به همین دلیل همه فروشگاه های دست دوم پر از شلوارهای برند  Levi's  هستند زیرا این شلوار جین به راحتی از بین نمی رود.

2.برند Rag & Bone

بین کیفیت خوب و عالی تفاوت زیادی وجود دارد. طرح ‌های برند Rag & Bone که عمدتاً از جین‌ های غیر کشی ساخته شده ‌اند، بسیار پرطرفدار هستند. این شلوارهای جین برش‌ های جذابی دارند و راحت و دوست داشتنی هستند.

3.برند lee

این برند مشهور شلوار جین در سال 1889 تاسیس شد که نشان دهنده بیش از 100 سال تخصص در طراحی شلوار جین است.

شلوار جین برند لی، یکی از شناخته شده ترین برندهای شلوار جین است که با برش ‌های کلاسیک برای افراد بلند قد تا متوسط بسیار متناسب و دوست داشتنی است.

4.برند ایرانی پاتن‌ جامه

یکی از شناخته ‌شده ‌ترین برندهای شلوار جین ایرانی پاتن جامه است. شما حداقل برای یکبارهم شده اسم آن را شنیده اید. این شرکت در سال 1373 وارد عرصه تولید پوشاک با استراتژی تولید با الیاف طبیعی شد.

5.برند ایرانی سله ‌بن

یکی دیگر از برند های شلوار جین ایرانی که نزدیک به یک دهه تجربه دارد، برند جین سله بن است. این برند عموما شلوارهای جین مردانه و زنانه جوان پسند را طراحی و تولید می کند.

برند های دیگر شلوار جین ایرانی شامل آرین جین، آنو جین و سالیان است. این برندها نیز شلوارهای جین زنانه و مردانه با کیفیتی تولید می کنند.

متأسفانه بسیاری از مارک های ایرانی هنوز ناشناخته هستند. البته ناگفته نماند که کیفیت و مارک به عنوان دو گزینه اصلی در انتخاب بهترین نوع شلوار جین مردانه و زنانه هستند و تولید کنندگان ایرانی راه بسیار طولانی برای رقابت با انواع برندهای معتبر خارجی پیش رو خواهند داشت.

کلام آخر

ممنونیم که تا انتهای این مقاله همراه مجله آی بولک بوده اید و اگر می خواهید شلوار های جین با کیفیت مردانه و زنانه را ببینید می توانید وارد دسته بندی شلوار جین زنانه و شلوار جین مردانه آی بولک شوید تا با کیفیت ترین محصولات را در صورت انتخاب خریداری و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.