5 فایده ی جادویی ورزش پیلاتس برای خانومها که احتمالا نمی‌دانید !

اگر به ورزش هایی که هم ذهن و هم بدنتان را تقویت میکند علاقه دارید ورزش پیلاتس برای خانومها یکی از بهترین گزینه ها است. ورزش پیلاتس همه ی اعضای بدن را درگیر میکند و همه ماهیچه هایی که شما  فراموششان کردید را به کار میندازد. امروز قصد داریم فواید این ورزش را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

جادوی ورزش پیلاتس برای خانومها

از بین بردن عادت های غلط:

عادت نشستن و ایستادن غلط که در اکثر خانم ها میبینیم با این ورزش از بین میرود. پژوهشگران و متخضضان فیزیولوژی انسانی به این نتیجه رسیدند که این ورزش کمک میکند به کل غوز کردن را کنار بگذارید و حالت فیزیکی کمرتان را بهبود میبخشد.

تقویت عضلات :

همچنین اگر میخواهید ماهیچه هایتان را قوی کنید هفته ای ۲ یا ۳ بار این ورزش را انجام دهید و تاثیر شگفت انگیزش را روی ماهیچه هایتان ببینید. ورزش پیلاتس برای خانومها  به عنوان ورزشی برای ساخت ماهیچه های قوی جدی بگیرید.

چربی سوزی با پیلاتس :

ترکیب کردن پیلاتس با کمی تمرین های چربی سوزی میتونه تو بدنتون معجزه ایجاد کنه. آیا به دنبال کاهش وزن طبیعی و فرم دادن به بدنتان و همچنین از دست ندادن عضلاتتان هستید؟ ورزش پیلاتس برای خانومها در طولانی مدت شما را به هدفتان میرساند. پس اگر این ورزش را انتخاب کردید به سراغ گزینه ی درستی رفته اید.

پیلاتس به عنوان ورزشی مفید و بی خطر :

این ورزش بعد از عمل های جراحی یا زایمان توصیه  میشود زیرا این امکان وجود دارد که آن را با شدت کن و در عین حال تاثیر گزار انجام داد. پیلاتس بر مقاومت عضلات و ستون فقرات نیز موثر است. بنابراین در درمان کمردرد مفید خواهد بود. 50 درصد از افراد بزرگسال کمردرد را تجربه‌ کرده‌اند و 25 درصد آنها کمردرد مزمن دارند. البته بهتر است تحت نظر پزشک انجام شود، زیرا در غیر این صورت ممکن است مخرب باشد.

پیلاتس ورزشی برای از بین بردن استرس :

ورزش پیلاتس برای خانومها به افزایش اعتماد بنفس و کاهش استرس کمک شایانی میکنه. استرس یکی از بزرگ‌ترین نکات منفی زندگی امروزی است و می‌تواند بر جسم و روح به اندازه یک بیماری تاثیر بگذارد. ورزش مداوم یکی از بهترین درمان‌ها برای استرس است. در ورزش پیلاتس بر تنفس و ذهن تمرکز می‌کنیم که باعث می‌شود آرامش بیشتر شود و استرس های درونی از بین برود.

 

اگر قصد دارید ورزش پیلاتس را آغاز کنید توصیه ما به شما این است که از همین امروز شروع کنید و از فواید متنوع این ورزش بهره مند شوید.