با کاپشن شال بپوشیم یا روسری؟ کدام بهتر است

انتخاب شال و روسری برای خانم ها به عنوان یک پوشش همیشگی بسیار مهم تلقی می شود. یک پوشش مهم برای حجاب اکثر خانم های ایرانی که هنگام خرید با وسواس بیشتری به انتخاب نوع شال یا روسری خود می پردازند. اینکه بدانید شال بهتر است یا روسری یک امر سلیقه ای می باشد و بنا به انتخاب شماست. اما اگر برای شما این سوال مطرح شده که با کاپشن شال بپوشیم یا روسری، با ما همراه باشید.

کاپشن با شال یا روسری

روسری برای سال ها ترجیح داده شده ترین نوع پوشش در ترکیب لباس های حجاب است. روسری که میراث فرهنگ سنتی است، در طول فصول سال هیچ گاه ظهور خود را از دست نداده است. استفاده گسترده از شال نتوانست استفاده روسری را کمرنگ تر کند . معمولا استفاده از روسری و شال امری سلیقه ای و متناسب با استایل و ظاهر هر شخص است. مثلا یک روسری ابریشمی طرح دار و رنگارنگ در یک لباس مینیمال و تک رنگ بسیار شیک به نظر می رسد.

شال در سال های اخیر به خصوص در بین دختران جوان رواج یافته است. استایل شیک آن باعث افزایش علاقه خانم ها به شال شده است. گاهی برای خانم های شاغل، شال با استفاده کاربردی و حالت شیک آن بیشتر ارجحیت دارد. به خصوص در ترکیب های طرح دار و چند رنگ، باید شال های تک رنگ را ترجیح داد. اگر می خواهید شال شما شیک و مرتب به نظر برسد، باید شال های ضخیم و محکم را انتخاب کنید.

بطور کلی باید هر کدام را که با آن احساس راحتی می کنید انتخاب کنید. علاوه بر ظاهر شیک و ظریف روسری ، کاربردی بودن و ظاهر ساده شال نیز به شما این امکان را می دهد تا با توجه به مکان و ترکیب لباس خود، آنرا براحتی ست کنید.

برای کاپشن شال بهتر است یا روسری

کاپشن نوعی لباس مخصوص برای فصل سرما است که معمولا پارچه های ضخیم و پشمه شیشه در آنها به کار رفته است و اکثرا دارای کلاه هستند. بهترین گزینه برای پوشیدن با کاپشن شال است. انتخاب شالهای بافت و ضخیم و پهن بسیار ظاهر مناسبی به شما می دهد. اگر تمایل به استفاده از روسری دارید سعی کنید از روسری های بزرگ و قواره دار استفاده کنید. طوری استفاده کنید که قسمتهای اضافی روی کاپشن دیده نشود. سعی کنید دور گردن بپیچید و با سبکی خاص استفاده کنید.

با مانتو بلند شال بپوشیم یا روسری

امروزه استفاده از مانتوی بلند بسیار پر طرفدار شده است و چون یک استایل رسمی است سعی کنید با شال یا روسری ای ست کنید که با استایل شما همخوانی داشاه باشد.  توجه به رنگ ، طرح و جنس شال و روسری بسیار مهم است. انتخاب یکی از این دو بسیار سلیقه ای است. در صورت استفاده از روسری سعی کنید از روسری های کوچک استفاده نکنید.