با روسریهای کهنه چه کنیم

همه ما لباس هایی داریم که بعد از چندین بار استفاده و شستشو، حالت اولیه خود را از دست می دهند و کهنه می شوند. بهترین تصمیم برای چنین لباس هایی این است که بتوانیم به شکل دیگری از آنها استفاده کنیم. در این مطلب چند ایده با روسری کهنه را با شما درمیان می گذاریم. اگر به این فکر می کنید که با روسری های کهنه خود چکار کنید این نوشته را از دست ندهید.

با روسریهای کهنه چی درست کنیم

ممکن است در کمدتان روسری کهنه داشته باشید و به این فکر کنید که آنها را باید چکار کنید. کافیست کمی خلاقیت داشته باشید تا بتوانید از پارچه روسری های زیبای خود استفاده بهینه کنید. پس با ما همراه باشید تا چند ترفند با روسری کهنه را به شما آموزش دهیم.

با روسری کهنه تِل بسازید

یک ایده با روسری کهنه، درست کردن تل است. می توایند روسری را ه شکل نوارهای باریک ببرید و آنها را به شکل هلال بافت بزنید و از آن تل درست کنید.

درست کردن کش مو به شکل ساده و یا پاپیونی نیز یک ترفند با روسری کهنه است که می توانید همین الان امتحان کنید و از ساخته ی خود لذت ببرید.

روسری کهنه را روبالشی کنید

برخی روسری های کهنه طرح های بسیار زیبایی دارند. می توانید چنین روسری هایی را به عنوان روبالشی استفاده کنید. به خصوص اگ ابعاد روسری بزرگ باشد درست کردن روبالشی با آنها خیلی جذاب خواهد شد.

با روسری های کهنه شلوارک بدوزید

به عنوان خلاقیت با روسری می توانید روسری کهنه را به شلوارک تبدیل کنید. می توانید براحتی روسری را روی الگوی شلوارک قرار دهید و با آن یک شلوارک بدوزید که در هوای گرم استفاده کنید.

با روسری کهنه لحاف درست کنید

اگر تعداد روسری های کهنه شما زیاد است و اکقرا هم جنس ضخیمی دارند، می توانید با قرار دادن آنها یکدیگر لحاف درست کنید. مطمئن باشید که از انجام این کار پشیمان نخواهید شد و یک لحاف رنگارنگ و شاد خواهید داشت.

با روسری کهنه صندل بند دار بسازید

با استفاده از روسری کهنه می توانید صندل های بند دار درست کنید. برای این کار، به سادگی دو قسمت از روسری را روی بندها بپیچید و تا روی مچ پا ادامه دهید و انتهای آنرا به پا گره بزنید. عاشق استایلتان خواهید شد.

درست کردن دستبند با روسری کهنه

یک ایده با روسری کهنه این است که می توانید دستبند ببافید یا آنرا به دور یک دستبند فلزی بپیچید. ترکیب پارچه روسری با فلز می تواند دستبند شما را زیباتر و جذاب تر کند.

روسری کهنه را می توان برای موارد خیلی زیادی مورد استفاده قرار داد و تنها نیاز به کمی خلاقیت دارد. پوشاندن سطح قوطی های فلزی با روسری کهنه و دور گلدان نیز از دیگر کاربردهای روسریهای کهنه هستند.