با مانتو های تیره چه شال هایی ست کنیم | با مانتوی مشکی چه رنگ شالی بپوشیم؟

اگر شما هم به دنبال پیدا کردن پاسخی برای چگونگی ست کردن شال با مانتوی تیره و مشکی هستید، پیشنهاد میکنیم این مطلب را در آی بولک دنبال کنید. آیا می دانید با مانتوی مشکی و تیره چه رنگ شال و روسری می توان ست کرد؟


خرید شال و روسری ارزان

خرید مانتو دخترانه شیک

با مانتو های تیره چه شال هایی ست کنیم | با مانتوی مشکی چه رنگ شالی بپوشیم؟

شما برای ست کردن مانتوهای تیره با شال مناسب باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. در واقع باید بدانید، رنگ های تیره را چگونه با رنگ های دیگر به خوبی ست کنید. ما در این مقاله برای شما راهنمای ست کردن مانتوی تیره با شال مناسب را ارائه داده ایم لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

مانتو تیره را با چه شالی می توانیم ست کنیم؟

مانتو تیره یکی از پر طرفدارترین رنگ ها در میان خانم ها است. انتخاب رنگ های تیره برای مانتو مانند رنگ مشکی، باعث می شود اندام شما لاغرتر به نظر برسد. اما دغدغه اصلی برای بیشتر خانم ها، این است مانتو های تیره رنگ خود را با چه شالی ست کنند.

شال های کار شده و طرح دار

همانطور که می دانید رنگ های تیره به راحتی در کنار هر طرح و رنگی، بسیار زیبا به نظر می رسند. بنابراین برای داشتن یک استایل و همچنین برای اینکه جذاب به نظر برسید، می توانید مانتو تیره رنگ خود را با شال و روسری طرح دار به خوبی ست کنید.

شال های طرح دار نقطه قوتی برای یک مانتو تیره رنگ هستند. همچنین می توانید از طرح های متفاوت شال مانند چهارخانه، سفید مشکی، خال خالی، آبرنگی، گلدار، اشکال هندسی و غیره برای ست کردن با مانتوی تیره رنگ خود استفاده کنید. شال و روسری های طرح دار را می توانید برای هر رنگ مانتو از جمله مانتوهای به رنگ تیره استفاده کنید. اما باید توجه داشته باشید، رنگ شالی را که انتخاب می کنید به پوست شما بیاید.

شال های تک رنگ و ساده

شما برای داشتن یک تیپ ساده و شیک، می توانید مانتو تیره رنگ خود را با شال و روسری های ساده و تک رنگ به خوبی ست کنید. شما برای داشتن این استایل شیک، در انتخاب رنگ شال خود آزاد هستید و می توانید از رنگ هایی خنثی، مانند رنگ های آبی تا خاکستری روشن استفاده کنید.

شال های رنگی

اگر دوست دارید استایل شما بسیار خاص باشد، می توانید از شال های آبرنگی و شلوغ استفاده کنید تا یکنواختی استایل خود را از بین ببرید. با استفاده از این نوع شال ها، می توانید به راحتی از رنگ های موجود در شال برای انتخاب کیف و کفش خود نیز استفاده کنید و یک استایل بسیار زیبا و شیک برای خود خلق کنید.

شال در جنس های مختلف برای مانتو تیره رنگ

همانطور که می دانید در بازار انواع مختلفی از شال و روسری با پارچه های مختلف وجود دارد. یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید شال و روسری به آن توجه داشته باشید، این است که بر اساس جنس مانتو تیره رنگ خود شال مناسب را انتخاب کنید. برای مثال اگر مانتو تیره رنگ شما مجلسی است، شما نمی توانید یک شال ساده پارچه ای را با آن ست کنید.

بنابراین لازم است برای انتخاب شال مناسب، جنس مانتوی خود را نیز در نظر داشته باشید. همچنین لازم است برای انتخاب جنس شال به فصل و مراسمی که می خواهید در آن شرکت کنید، نیز توجه داشته باشید. به عنوان مثال شال ابریشمی و نخی برای فصل تابستان مناسب است و شال پشمی برای فصل زمستان مناسب تر است.

توصیه می شود برای داشتن یک استایل رسمی، از یک شال ساتن یا حریر برای ست کردن با مانتو تیره خود استفاده کنید. شال هایی که از جنس لمه هستند و پارچه های شاین دار همراه با مانتو تیره رنگ، درخشندگی زیادی دارند و می توانند استایل شما را بسیار خاص و زیبا کنند.

رنگ مشکی با اکثر رنگ ها به راحتی ست می شود. شما می توانید از رنگ مشکی برای ست کردن با مانتوهای تیره خود استفاده کنید. اما توصیه می شود برای داشتن یک استایل خاص و شیک از رنگ های زیر برای مانتو های تیره رنگ خود استفاده کنید.

مانتو تیره رنگ و شال مشکی

اگر تصمیم دارید برای شرکت در مجالس و مهمانی های رسمی خود از یک مانتو تیره رنگ استفاده کنید، بهترین انتخاب برای انتخاب شال مناسب استفاده از شال های ساتن و یا کار شده با گیپور و منجوق دوزی شده است. استفاده از این شال ها در کنار یک مانتو تیره رنگ و استفاده از اکسسوری های طلایی رنگ، می تواند استایل چشم نوازی برای شما ایجاد کند.

مانتو تیره رنگ و شال سفید


بعضی اوقات استفاده از رنگ های متضاد نیز می تواند دلنشین و زیبا باشد. شما می توانید از شال ساده یا طرح دار سفید رنگ، برای مانتو تیره رنگ خود استفاده کنید.

مانتو تیره رنگ و شال هایی با رنگ جیغ

برای داشتن یک ظاهر کاملا جذاب و متفاوت، شما می توانید از شال هایی که رنگ های جیغ و سرزنده ای مانند قرمز یا سرخابی دارند، استفاده کنید. استفاده از این رنگ ها می تواند استایل شما را بسیار خاص کند. شما همچنین می توانید در کنار این رنگ ها از یک رنگ خنثی مثل خاکستری یا طوسی برای اکسسوری های خود نیز استفاده نمایید.



خرید شال آبرنگی

نکات مهم درباره ست کردن شال با مانتو تیره رنگ

انتخاب و پوشیدن رنگ شال مناسب با مانتو تیره رنگ، بیشتر از همه بستگی به سلیقه شما دارد. برای ست کردن شال با مانتوی تیره رنگ، حتما لازم است به رنگ پوست خود نیز داشته باشید. اگر رنگ پوست شما سبزه است، بهتر است با این مانتو یک شال رنگ روشن استفاده کنید و اگر رنگ پوست شما گندمی یا روشن است، باید از شال هایی که رنگ های روشن مانند صورتی دارند، استفاده کنید.

برای مکان های رسمی، می توانید از شال هایی که رنگ های خنثی مانند خاکستری، کرم و شیری دارند، استفاده کنید. از شال هایی که رنگ های جیغ و شاد دارند و به راحتی جلب توجه می کنند، می توانید برای مهمانی ها و قرار های دوستانه استفاده کنید.