مهمونی پاییزی چی بپوشیم

طولانی شدن شب ها در پاییز، زمان مناسبی برای دورهمی و شب نشینی است. لباس های پاییزی تنوع زیادی دارند و با توجه به سلیقه خود می توانید یک استایل شیک برای مهمانی در نظر داشته باشید. اگر شما هم به مهمانی رفتن و دورهمی علاقه مند هستید و این دغدغه را دارید که در مهمونی پاییزی چی بپوشیم. این مطلب را دنبال کنید تا چند استایل مهمانی پاییزی را با شما به اشتراک بگذاریم.

استایل مهمانی پاییزی

پوشیدن لباس مهمانی پاییزی تا حدود زیادی به نوع سلیقه و پوشش افراد بستگی دارد، اما چند تا از شیک ترین و پر طرفدارترین استایل مهمانی پاییزی را به شما معرفی می کنیم که می توانید از آنها ایده بگیرید.

شلوار جین و شومیز سفید برای استایل مهمانی پاییزی

یکی از تیپ های جذاب پاییزی برای دورهمی، شومیز سفید بهمراه شلوار جین است. شلوار جین شما می تواند راسته یا مام استایل باشد. می توانید روی شومیز ژاکت بافت یا ژیله نیز بپوشید.

کت با کمربند در استایل مهمانی پاییزی

پوشیدن یک کت تک بهمراه شلوار بوت کات یکی دیگر از لباس های مناسب برای دورهمی پاییزی است. می توانید از یک کمربند بر روی کت استفاده کنید و یا دامن و ساپورت طرحدار را جایگزین شلوار کنید.

لباس کراپ

یکی از لباس هایی که پاییز امسال بسیار ترند شده‌اند، لباس های کراپ‌ هستند. کراپ و دامن مینی همراه با بوت بلند، ترکیب مناسبی برای دورهمی‌ های پاییزی می باشد. بخصوص اگر از رنگ های شاد و روشن برای آنها استفاده کنید.

لباس های جین

امسال لباس‌ های جین ترند شده‌ اند و علاوه بر لباس های بیرون و استایل خیابانی، برای مهمانی های پاییزی نیز گزینه مناسبی هستند. می توانید شلوار جین را با شومیز یا کت جین ست کنید و دامن بلند جین و یا سرهمی جین بپوشید.

تونیک های پشمی، کبریتی یا چرم

تونیک هایی از جنس پشمی، مخمل کبریتی یا چرم برای لباس های پاییزی بسیار مناسب هستند. می توانید این تونیک ها را با یقه اسکی و آستین های تا آرنج به همراه ساق بپوشید.

دامن چرم

پیشنهاد می کنم برای استایل مهمانی پاییزی، یک دامن چرم مشکی با یک بافت به رنگ خاکستری بپوشید. می توانید از یک ساپورت مشکی برای تکمیل این استایل استفاده کنید. بوت بند دارد و بارانی چرم نیز به عنوان لباس رویی این ترکیب بسیار مناسب هستند.

لباس های لایه ای 

بهتر است در یک مهمانی عصرانه پاییزی، به جای یک لباس خیلی گرم، استایل لایه لایه داشته باشید، تا در صورت گرم و سرد شدن دمای هوا بتوانید لباس های خود را کم یا زیاد کنید.

برای این کار می توانید یک لباس نازک بپوشید و روی آن ژاکت با کت تن کنید. شلوار کبریتی و شلوار جین مناسبترین شلوار برای این استایل هستند. برای شرکت در مهمانی عصرانه پاییزی بهتر است از رنگ های شادتری استفاده کنید.