فوت وفن انتخاب شلوار جین مناسب به سبک مدل های آمریکایی!

فوت وفن انتخاب شلوار جین زنانه مناسب به سبک مدل های آمریکایی!
شلوار جین زنانه یکی از اصلی ترین و ضروری ترین شلوار در کمد هر خانم یا آقایی محسوب میشه  و هم در استایل ها کژوال هم اسمارت کژوال و هم مهمونی و .... کاربرد داره ولی انتخاب شلوار جین مناسب آنچنان که فکر میکنین ساده نیست.

فاکتورهای مختلفی برای وجود داره که قراره در موردش صحبت کنیم. اولین فاکتور اینه که باید به سایز شلوار زنانه جین توجه کنید. دومین فاکتور رنگ شلوار جین هست و سوم سن زنان و دختران.

اگه این فاکتور ها رو بدونید و بر اساس اون ها شلوار جین زنانه مورد نظرتون رو انتخاب کنین قطعا استایل زیبا تر و هوشمندانه تری خواهید داشت. چون برای هر فرد با هر استایل بدنی و سن و سالی هر شلوار جینی مناسب نخواهد بود.

تو این مقاله بهتون فاکتور های انتخاب شلوار جین زنانه رو آموزش میدیم. با ما همراه باشید.


فوت و فن انتخاب شلوار جین

سایزبندی شلوار جین زنانه :

هیچ کمربندی نمیتونه سایز شلوار جین زنانه رو سایز فرد کنه بلکه کمربند فقط جنبه تزئینی داره پس برای انتخاب شلوار زنانه و دخترانه جین باید به سایز کمرتون دقت کنین. که کمر شلوار جین زنانه دقیقا روی کمر یا کمی بالاتر از لگن قرار بگیره و سعی نکنید با اتکا به کمبند شلوار جین رو به سایز خودتون در بیارین

اگه فاصله ی فاق تا ناف شما زیاده بهتره که شلوار فاق بلند انتخاب نکنید. فاق متوسط یا فاق کوتاه مناسب شماست

رنگ شلوار جین زنانه:

در مورد رنگ شلوار جین باید ببینید که چه رنگهایی از شلوار جین داشتید و اولویت رو بذارید روی رنگهای مشکی، سورمه ای و آبی میانه

سن خانوم ها فاکتور مهم در انتخاب شلوار جین زنانه:

در مورد سن باید بدونید با وجود انواع مدل های شلوار زنانه جین بهتره که هرچه سن بالاتر میره طرح و رنگ ساده تری رو انتخاب کنیم، برش های کمتری داشته باشه و سنگ شور ها و طرح کمتری داشته باشه

برای ایجاد تیپ رسمی بهترین گزینه برای انتخاب شلوار زنانه جین، شلوار جین زنانه اسکینی با فاق بلند هست. شلوارهای جین اسکینی زنانه با فاق کوتاه مناسب افراد ورزشکار با شکم تخت هستند.

هرچه باید درباره انواع شلوار جین زنانه(شلوار لی) بدانید !

انواع شلوار جین زنانه:

شلوار جین زنانه اسکینی :

این شلوار جین زنانه کاملا جذبه و فرم بدن رو میگیره و مناسب افرادیه که پاهای خوش فرم و باریک و بلند دارن. همچنین مناسب افراد ریزنقشه که دارای کمر باریک هستن و رنگ تیره ی اون مناسب اندام با فرم ساعت شنیه.

جین زنانه اسلیم یا راسته :

افرادی که شلوار لی زنانه جذب دوست دارن ولی اعتماد بنفس کافی برای پوشیدن جین جذب ندارن و یا اندام مناسبی برای پوشیدن شلوار لی جذب ندارن جین اسلیم یا راسته انتخاب مناسبیه براشون خواهد بود.

افراد ریز نقش هم برای اینکه کشیده تر و قدبلند تر به نظر برسن بهتره که از جین اسلیم یا راسته استفاده کنن.


شلوار جین گشاد یا بوت کات زنانه :

این مدل شلوار جین زنانه بوت کات برای هر سنی مناسبه ولی بخاطر فرم طراحی ای که داره فرم بدن رو به خودش میگیره به همین خاطر برای هر فرم بدنی مناسبه. حتی خانوم های با اندام توپر میتونن ازون استفاده کنن. به علت تعادلی که در بااتنه و پایین تنه ایجاد میکند

شلوار جین زنانه بوی فرند :

این شلوار جین دخترانه مناسب افراد با اندام سیب و گلابیه. یعنی افراد قدبلند و توپر میتونن از اون استفاده کنن. برای اندام با فرم سیبی شکل بهتره که قد شلوار کاملا بلند باشه و جنس شلوار کاملا کشی.برای اندام با فرم گلابی بهتره که فاق شلوار کاملا بلند باشه که قد رو بلند تر و کشیده تر نشون بده

از اونجایی که شلوارجین زنانه بوی فرند با لباس های گشاد و کفش های اسنیکرز ست میشه مناسب تیپ های رسمی نیست.

چند نکته ریز و کلیدی درباره خرید شلوار جین زنانه یا شلوار لی:

اندام مثلث معکوس که بالاتنه عریض و میان تنه چاق و کمر ظریفی دارن بهتره که شلوار دخترانه جینی انتخاب کنن که فاق اون متوسط باشه و حجم شکم رو بپوشونه و پاچه های شلوار گشاد باشه که ظرافت پاها رو پنهون کنه.

شلوار های فاق کوتاه چاقی افراد با فرم بدنی مثلثی رو بیشتر نشون میدن و مدل های خیلی گشاد و خیلی تنگ هم پاهای این افراد رو لاغر تر نشون میدن.

افراد با قد پاهای کوتاه هم شلوار های زنانه فاق کوتاه بهشون پیشنهاد نمیشه چون شلوار لی فاق کوتاه از قد بالا تنه کم میکنه.

افراد با پاهای پهن و درشت بهتره که از شلوار جین جذب دوری کنن و از جین ضخیم و کلاسیک استفاده کنن که حجم پاها رو به خوبی بپوشونه و عریض بودن پاها رو پنهون کنه.

شما چه مدل شلوار جین زنانه رو ترجیح میدید؟