دامن پلیسه را با چی بپوشیم

برای خوش استایل بودن، ست کردن دامن نیز مانند سایر لباس ها نیاز به پیروی از اصول خاصی دارد. اینکه بدانید هر مدل دامن با چه لباسی ترکیب بهتری ایجاد می کند به تبحر شما در لباس پوشیدن بستگی دارد. در این مطلب می خواهیم در مورد ست کردن دامن پلیسه صحبت کنیم و بگوییم بهتر است دامن پلیسه را با چی بپوشیم. پس اگر می خواهید بدانید دامن پلیسه با چی ست میشه این مطلب از آی بولک را تا انتها دنبال کنید.

دامن پلیسه رو با چی ست کنیم

گاهی برخی لباس ها در کمد لباسمان وجود دارند که نمی دانیم چگونه باید آنها را ست کنیم. دامن پلیسه یکی از انواع دامن است که از خطوط عمودی تشکیل شده و از بالاتنه باریک و به سمت پایین گشادتر بنظر می رسد و به دلیل این است که هرچقدر به سمت پایین ادامه پیدا می کند، خطوط آن باز تر می شود.دامن پلیسه در جنس و طرح های مختلفی تولید می شود و برای افراد کشیده و لاغری که می خواهند پرتر بنظر برسند بسیار مناسب است.

دامن پلیسه رو با چه بلوزی بپوشم

اینکه دامن پلیسه را بهمراه چه بلوزی بپوشید خیلی مهم است. اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید، علاوه بر اینکه استایلتان را خراب می کنید، زیبایی دامن پلیسه خود را نیز سوال می برید.

اگر دامن پلیسه شما طرحدار است، بهتر است بلوز شما ساده باشد و از رنگ هایی که در دامن شما موجود است استفاده شود.

اگر دامن پلیسه ساده دارید، از شومیز کوتاه ساده استفاده کنید. برای دورهمی های دوستانه می توانید دامن پلیسه ساده خود را با بلوز ساده رنگ متضاد آن بپوشید. مانند دامن پلیسه سرمه ای با شومیز قرمز.

دامن های پلیسه در نوع براق هم وجود دارند که می توانید آنها را بهمراه شومیز مجلسی و کفش پاشنه بلند بپوشید.

برای ست کردن دامن پلیسه گلدار از رنگ هایی که برای گل های دامن استفاده شده، برای انتخاب رنگ بلوز الهام بگیرید.

می توانید دامن پلیسه را بهمراه یک بلوز بافت کمی آزاد بپوشید.


دامن پلیسه بلند با چی ست میشه

دامن پلیسه بلند را می توانید بهمراه جوراب شلواری و کتانی و بوت ست کنید. اما توجه داشته باشید که دامن شما زیاد پف دار نباشد و جنس سبکی داشته باشد.

دامن پلیسه بلند همچنین بهمراه کاپشن چرم کوتاه و بوت چرم ترکیب بسیار خوبی می شود.

کت لی هم گزینه مناسبی برای ست کردن دامن پلیسه بلند و پرچین، بویژه برای افراد لاغر اندام و قد بلند می باشد. 

چند نکته برای ست کردن دامن پلیسه

  • هیچ گاه بهمراه دامن پلیسه، بلوز بلند نپوشید.
  • از پوشیدن دامن پلیسه بهمراه سایر لباس های پلیسه خودداری نمایید.
  • افرادی که اضافه وزن دارند، بهتر است دامن پلیسه را برای استایل خود انتخاب نکنند.
ست لباس با شلوار دامنی

جمع بندی

سخن آخر این است که برای ست کردن دامن پلیسه، بهتر است از بلوزهای ساده و رنگ‌هایی که در دامن شما وجود دارد استفاده کنید. همچنین می‌توانید از جوراب شلواری، کاپشن چرم یا کت لی به عنوان تکمیل کننده استایلتان استفاده کنید. به یاد داشته باشید که بهتر است دامن پلیسه را با بلوز بلند یا سایر لباس‌های پلیسه ست نکنید. همچنین، در انتخاب استایل خود، به نوع بدن خود و احساس راحتی خود توجه کنید.