سارافون لی را با چی ست کنیم

لباس جین یا لی یکی از لباس های لازم برای کمد لباس است که به نظر میرسد هرگز از مد نمی افتد. لباس های جین در انواع مختلفی مثل کت، شلوار، شلوارک، مانتو، سارافون و ... وجود دارند که بسته به مناسبت های مختلف می توان آنها را پوشید. نکته کلیدی برای پوشیدن شیک لباس جین انتخاب سبک و رنگ مناسب است، اما بهتر است که لباس های مکمل مناسبی را برای ست کردن با آن پیدا کنید. در این مطلب به این موضوع می پردازیم که سارافون لی را با چی ست کنیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

سارافون لی با چی ست میشه

لباس های جین لباس هایی هستند که از زمان ورودشان به دنیای مد و استایل تاکنون، از مد نیفتادند. به دلیل اینکه یکی از معدود پارچه هایی هستند که جای مانور زیادی دارد و می شود با هر نوع لباسی آن را ست کرد و در هر موقعیتی پوشید.

خوبی سارافون های لی این است که در فصل زمستان می توان روی آنها کت کوتاه گرم پوشید و یا در تابستان انها را با تیشرت ست کرد. ست کردن لباس با سارافون لی کار سختی نیست و همین امر موجب این شده است که سارافون های لی طرفداران زیادی داشته باشند.

سارافون لی رو با چی بپوشیم

زمانی که قرار است از سارافون لی در استایل خود استفاده کنید بهتر است به دنبال آیتم های مناسب و رنگ های درست باشید زیرا اولین راز خوش پوشی، رنگ شناسی و تناسب در استایل است.

  • ست کردن سارافون لی در منزل

برای ست کردن سارافون لی در منزل می توانید از تی شرت های کوتاه یا لباس های آستین سه رب و یقه گرد استفاده کنید. در انتخاب رنگ به تضاد رنگ تی شرت با سارافون لی توجه داشته باشید. انتخاب رنگ سفید ساده، بهترین رنگ برای جین های رنگ روشن است. هرچند که می توان از تیشرت های رنگی دیگر نیز برای زیر سارافون لی استفاده کرد، مخصوصا برای سارافون های لی با رنگ های قرمز، آبی، نارنجی، زرد و سبز.

  • در استایل زنانه سارافون لی با چی ست میشه

می توانید برای داشتن یک استایل زنانه و شیک از پیراهن سبک مردانه با طراحی گل دار و یا ساده برای زیر سارافون لی استفاده کنید. همچنین می توانید از اکسسوری های ساده و خاص همراه با این ست استفاده کنید.

  • ست کردن سارافون لی در فصول گرم و سرد

برای فصول سرد سال می توانید از کت های گرم و پشمی روی سارافون های لی به همراه لگ و بوت پاشنه تخت و کلاه و شال گردن استفاده کنید. در تابستان نیز می توانید کت های خنک روی سارافون لی بپوشید.

  • شلوار مناسب برای سارافون لی

توجه داشته باشید که همراه با سارافون لی هیچ گاه شلوار جین و یا کتان نپوشید. شلوار مناسب برای سارافون های لی، ساپورت های مشکی، قهوه ای و سفید و یا لگ های چسب می باشد.

سارافون لی با چه رنگی ست میشه

در انتخاب رنگ برای سارافون لی، بهتر است از رنگ های خنثی مثل سفید، سیاه، خاکستری و بژ استفاده کنید. به دلیل اینکه این رنگ ها به خوبی با سارافون های لی ست می شوند.

شال و روسری مناسب سارافون

برای انتخاب شال و روسری مناسب به همراه سارافون لی بهتر است آیتمی را انتخاب کنید که هماهنگی و تناسب خوبی با لباس شما داشته باشد. از پوشیدن روسری حریر، ساتن، ابریشم ظریف اجتناب کنید و از روسری های نخی، ابریشم کج راه، ابریشم توییل  و روسری ضخیم استفاده کنید به خصوص در فصول سرد که از سارافون لی ضخیم استفاده می کنید از یک شال گرم و بافت استفاده کنید.

سارافون لی برای کودکان

همچنین می توانید از سارافون های لی به دلیل جنس محکم و با دوامی که دارند برای کودکان استفاده کنید.