مدل بستن روسری کوچک دخترانه

در کشورهای اسلامی که بانوان حجاب دارند، دختران به دنبال تنوع در نوع پوشش خود بخصوص روسری هستند تا زیبا و شیک تر به نظر برسند و امروزه تنوع در بستن روسری به یکی از جنبه های مد و زیبایی تبدیل شده است. روش های مختلفی برای بستن روسری کوجک دخترانه وجود دارد که در افزایش جذابیت، زیبایی و آراستگی شما موثر است. اکثر خانم ها تنها یک یا دو مدل ساده بستن روسری را می دانند که از همین دو مدل در همه جا و در هم مراسمات از این مدل ها استفاده می کنند اما مدل های زیادی برای بستن روسری کوچک دخترانه وجود دارد که در ادامه تعدادی از آنها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

مدل بستن روسری کوچک

روسری های کوچک دخترانه در جنس و طرح های مختلفی از جمله لمه، سه گوش، نخی، ساتن، حریر، پلیسه و ... وجود دارند و آنها را در مدل های مختلفی می توان سر کرد. اما بهتر است مدلی را برای بستن روسری کوچک دخترانه انتخاب کنید که با فرم صورت شما تناسب داشته باشد.

مدل بستن روسری قواره کوچک دخترانه برای صورت بیضی

مثلا اگر فرم صورت شما بیضی است و صورت لاغری دارید بهتر است روسری قواره کوچک را در امتداد شانه خود بکشید و همچنین روسری را کمی آزاد گره بزنید تا از کشیدگی صورت شما کم کند. بعلاوه سعی کنید جنس روسری شما زیاد لَخت و رنگ آن تیره نباشد چون شما را لاغرتر نشان می دهد.

یک مدل بستن روسری قواره کوچک دخترانه نیز گره زدن روسری از بغل است. به این صورت که یک دور دور گردن بپیچید و سپس از بغل گره بزنید.

مدل بستن روسری کوچک دخترانه برای صورت گرد

بهترین مدل بستن روسری کوچک با حجاب برای خانم هایی که صورت گرد دارند بهتر است روسری بطور کامل دور سر و دور چانه شما را بپوشاند تا صورت شما ظریف تر و کوچکتر نشان داده شود.

مدل بستن روسری کوچک مجلسی

برای بستن روسری کوچک مجلسی بهتر است به مدل یقه مانتوی خود نیز توجه داشته باشید و سعی کنید به نحوی روسری را ببیندید که مدل یقه لباستان هم مشخص باشد.

استفاده از روسری کوچک مجلسی با جنس ساتن و ابریشمی در داشتن یک استایل شیک و فاخر بسیار کاربردی است.

روسری های لمه دار به دلیل تار و پود درخشانی که دارند، شما را منحصر به فرد و شیک نشان می دهند. اگر دوست دارید که دیده شوید بهتر است از روسری های لمه دار استفاده کنید.

برای تابستان بهتر است از روسری های قواره کوچک نخی استفاده کنید چرا که به دلیل خنک بودن از تعریق مو و سر جلوگیری می کند.

چند روش بستن روسری کوچک

برای بستن روسری کوچک می توانید از مدل هایی مثل پایپونی بالای سر، بستن روسری به شکل دستار، بستن روسری کوچک دختارنه بهش کل تل، بستن روسری به مدل هد بند، مدل گل رز، مدل گره پشت سر و ... استفاده کنید.

مدل های بستن روسری کوچک دخترانه

از سری مدل های جدید از انواع روسری های موجود در بازار روسری های قواره کوچک دخترانه هستند که یکی از ترند های 1400 به حساب می آیند. در ادامه مدل های مختلف بستن روسری کوچک دخترانه را در قالب عکس به شما نشان می دهیم.