4 فرمول شگفت انگیز ست شلوار جین مشکی{استایل لاکچری}

شلوار جین زنانه مشکی شاید کمتر انتخاب همه ما باشد و بیشتر هنگام خرید سراغ شلوار جین های زنانه آبی در توناژهای مختلف برویم که استایل کردن با آن ها کاری ساده تر است مانند آبی یخی، تیره یا سورمه ای ولی در این مقاله میخواهیم به شما در مورد پوشیدن و ست کردن شلوار جین زنانه به رنگ مشکی توصیه‌های کاربردی کنیم تا در خرید بعدیتان بدون هیچ دغدغه شلوار های مشکی و جذاب را انتخاب کنید

رازهای ست لباس و کفش با شلوار جین مشکی


شلوار های جین زنانه در مدل های متنوع عرضه می شود :

امروزه بانوان دیگر مانند گذشته طرفدار شلوار های زنانه اسکینی نیستند و خود را در در انتخاب و خرید شلوار زنانه اسکینی با طیف رنگ آبی محدود نمی کند و در استایل کردن از انواع شلوار زنانه بگ، نیم بگ ، شلوار زنانه بوت کات  و راسته استفاده می کنند و با کمک آن ها استایل های جذابی را خلق می کنند

  • با جین زنانه مشکی چه رنگ تیشرتی همخوانی دارد؟

پیراهن سفید اولین و مناسب ترین پیشنهاد ما به شما برای به وجود آوردن یه استایل به خصوص یا جین مشکی است . همچنین تیشرت خاکستری انتخاب جذابی است و کنتراست کمتری را نسبت به رنگ سفید ایجاد میکند . اگر در فصل زمستان به فکر گپوشیدن جین مشکی افتادید پیشنهاد ما به شما تیشرت های مشکی یا قهوه ای است. رنگ کرم نیز برتی فصل سرد فوق العاده است و ترکیب پیراهن ها جین با این رنگ شلوار در تمام طول سال فوق العاده است

  • با جین مشکی چه مدل کفشی مناسب است؟

در فصل های گرم مثل بهار و تابستان میتوانید از صندل های تخت و جلو بسته استفاده کنید. حتی اگر دوست دارید استایل خیره کننده ای داشته باشید میتوانید از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید و فوق العاده شوید.

ولی در فصلهای سرد مثل پاییز و زمستان بوت ها انتخاب های بینظیری هستند و در موقعیت های متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند. از بوت های پاشنه بلند در مهمانی، بوت های تخت برای استایل های معمول روزانه و بوت های بالای زانو برای استایل زمستانی شیک استفاده کنید.

همچنین اگر مایلید استایل اسپرتی داشته باشید یک جفت کفش اسنسکر زیبا را امتحان کنید و با شلوار جین مشکیتان بی نقص شوید.

 

  • استایل با شلوار جین زنانه مشکی فاق بلند :

 

جین مشکی فاق بلند یکی از انواع جین است که تاثیر زیادی در بلند به نظر رسیدن پاها دارد. این نوع جین بر روی ناف شما یا بالای آن قرار میگیرد و با کوتاه نشان دادن بالاتنه و اضافه کردن بخشی از آن به پاسسن تنه شما را بلند قد تر نشان میدهد.

این ست را با یک کفش پاشنه دار و یک کت کژوال تکمیلکنید و استایل دوس داشتنی ای ایجاد کنید.

 

  • استایل مناسب مهمانی با جین زنانه مشکی :

برای استفاده از جین مشکی در شب نشینی هایتان فقط کافی است چند ترفند ساده را یاد بگیرید. ابتدا یک جفت کفش استیلتو انتخاب کنید . سپس یک تاپ شیک تهیه کنید. بهتر است تاپ شما نیز مشکی باشد. چند اکسسوری چشم گیر مثل گوشواره بزرک و میکاپ پر رنگ مثل رژ زرشکی یا قرمز استایل مهمانی شما را با شلوار جین مشکی تکمیل میکند.

در آخر به یاد داشته باشید و باور کنید فقط جین آبی زیبا نیست. جین مشکی نیز در صورتی که با ظرافت زنانه و اکسسوری های مناسبی همراه شود بینظیر خواهد بود.