ست بلوز شلوار نخی و خنک زنانه و دخترانه برای تابستان 1401

ست بلوز شلوار نخی و خنک در فصل های گرم سال به ویژه تابستان بسیار مورد علاقه بانوان است. طراحان لباس از پارچه های نخی به دلیل خنک بودن، راحتی و ضد حساسیت بودن در طراحی های خود بسیار استفاده می کنند. انواع لباس ها از جمله تاپ، شلوارک، پیراهن، بلوز و شلوار و بسیاری از موارد دیگر از پارچه های نخی تولید می شوند. شما می توانید ست بلوز شلوار نخی را در انواع طرح ها و رنگ ها در بازار یافت کنید. در ادامه ست بلوز شلوار نخی و خنک زنانه و دخترانه برای تابستان 1401 را مشاهده می کنید.


خرید تونیک بهاری و تابستانه 1401

ست بلوز شلوار نخی و خنک زنانه و دخترانه برای تابستان 1401

شما می توانید ست بلوز شلوار نخی خود را علاوه در منزل، در سالن های ورزشی و باشگاه ها نیز استفاده کنید. این ست شامل بلوز شلوار نخی برای فصول گرم سال انتخابی مناسب و ایده آل است. طراحان لباس، بلوز شلوار را در انواع مدل های اسپرت و ساده تولید می کنند. شما می توانید براساس سلیقه خود اقدام به انتخاب ست بلوز شلوار مناسب خود کنید. بلوز شلوار نخی در انواع مدل های ساده و طرح دار دوخته می شوند. در برخی از مدل ها برای جذابیت بیشتر، طراحان از چند ترکیب رنگ برای ست بلوز و شلوار استفاده می کنند. این امر باعث زیبایی دوچندان البسه می شود.
در استایل روزمره اگر استایل اسپرت را می پسندید از شلوار جین کشی هم می توانید استفاده کنید.

برای خانم ها با فرم اندام مختلف، ست بلوز شلوار نخی مختلفی وجود دارد. خانم های لاغر و خانم ها با فرم اندام متناسب بهتر است از لباس های نخی رنگ روشن استفاده نمایند. توصیه می شود خانم های دارای اضافه وزن نیز، از لباس های نخی با رنگ تیره استفاده کنند. انتخاب مناسب رنگ باعث زیبای و جذابیت بیشتر شما می شود. همچنین توجه داشته باشید پارچه های نخی به رنگ روشن، در فصل های گرم سال مانند تابستان از تعرق بیش از حد بدن جلوگیری می کنند. بنابراین در فصل های گرم بهتر است از ست بلوز شلوار نخی رنگ روشن استفاده کنید.

 ست کردن بلوز شلوار، نیاز به دانش و توجه به برخی از نکات دارد. شما در هنگام خرید ست بلوز شلوار نخی باید به بسیاری از نکات توجه داشته باشید. برخی از این نکات برای شما در این مقاله برجسته شده است. بنابراین پیشنهاد می شود تا انتها با ما همراه باشید، تا اطلاعات کافی را برای ست کردن، بدست آورید.

چگونگی انتخاب بلوز نخی خنک

طراحان بلوزهای نخی را  در انواع طرح های ساده و گلدار، با تنوع رنگی بی نهایت برای بانوان طراحی می کنند. شما می توانید از میان هزاران طرح، بلوز مناسب خود را براساس اندام، رنگ پوست و رنگ شلوار خود انتخاب کنید. بلوز نخی و خنک در مدل های کوتاه و بلند طراحی می شوند. بلوز نخی با طرح های بلند، راحتی بیشتری را برای شما فراهم می کنند. اما بلوز های نخی با طرح های کوتاه نیز برای فصل های گرم سال بسیار مناسب هستند.

بلوز نخی در رنگ ها و طرح های مختلقی در بازار موجود است. امروزه بلوز با طرح ساده بسیار مورد علاقه بانوان قرار گرفته است. دلیل این امر این است، که طرح های ساده و رنگ های روشن به راحتی با انواع شلوارها ست می شوند. در فصل تابستان بهتر است، از رنگ های روشن بلوز استفاده کنید.

 چگونگی انتخاب شلوار نخی خنک

طرحان فشن و مد، شلوارهای نخی را در طرح های ساده، راسته و گشاد برای مصرف کنندگان طراحی می کنند. شما می توانید براساس سلیقه خود از میان طرح های موجود شلوار مناسب با بلوز خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید رنگ شلوار با بلوز انتخابی ست باشد. طرح های گشاد شلوار نخی در فصل تابستان، طرفداران بیشتری دارد. زیرا بسیار خنک است.

 

دلایل انتخاب ست بلوز شلوار نخی

انسان ها در طول تاریخ از بلوز و شلوار نخی بسیار استفاده کرده اند. پارچه های نخی، در فصل ها گرم سال بسیار مناسب هستند. پارچه های نخی با کیفیت، از الیاف طبیعی پنبه ای تولید می شوند. الیاف مورد استفاده در تولید پارچه های نخی به دو نوع طبیعی و مصنوعی دسته بندی می شوند.

الیاف مصنوعی دارای مقاومت بیشتری نسبت به الیاف طبیعی هستند. قیمت پارچه های نخی تولید شده از الیاف مصنوعی، کم تر از الیاف طبیعی است. اما تحقیقات نشان داده است، الیاف مصنوعی مانند ریون، نایلون و پلی استر ممکن است امکان ابتلا به سرطان را به دلیل داشتن ترکیبات مضر در فرد افزایش دهند. الیاف مصنوعی همچنین گرمای بیشتری را حفظ می کنند، بنابراین برای فصل های گرم سال تا حدودی مناسب نیستند.

مزایا پوشیدن ست بلوز و شلوار با پارچه نخی


پارچه نخی یکی از پر استفاده‌ترین و محبوب‌ترین نوع پارچه‌ها است و برای پوست نیز بسیار مزایایی دارد. در زیر می‌توانید برخی از مزایای استفاده از پارچه نخی برای پوست را مشاهده کنید:

1. نرمی و لطافت پارچه این ست نخی:

پارچه نخی به دلیل طبیعت نرم و لطیف خود، بسیار راحت و لطیف بر روی پوست است. این ویژگی آن را برای افرادی با پوست حساس و حتی برای نوزادان مناسب می‌کند.

 تنفس پذیری:

پارچه نخی دارای بافت باز است که به پوست اجازه می‌دهد تا تنفس کند. این به معنای جذب رطوبت و تهویه مناسب پوست است که در نتیجه پوست را خشک و خنک نگه می‌دارد.

3. جذب رطوبت:

پارچه نخی توانایی جذب رطوبت را دارد و از پوست رطوبت را جذب کرده و آن را به سرعت تبخیر می‌دهد. این ویژگی موجب حفظ رطوبت طبیعی پوست و جلوگیری از خشکی آن می‌شود.

4. مقاوم در برابر حساسیت‌های پوستی:

پارچه نخی اغلب ضد حساسیت است و به عنوان یک پارچه طبیعی و غیر آلرژی زا شناخته می‌شود. بنابراین، افرادی که به جنس‌ها و مواد شیمیایی حساس هستند، می‌توانند از پارچه نخی استفاده کنند.

5.  رنگ ثابت:

پارچه نخی معمولاً دارای پایداری رنگ بالا است و پس از شستشو و استفاده مکرر، رنگ آن به طور قابل توجهی تغییر نمی‌کند. این به معنای داشتن لباس‌ها و پوشاکی است که مدت زمان طولانی از آن‌ها استفاده می‌کنید.

6. قابلیت شستشوی راحت:

بسیاری از پارچه‌های نخی می‌توانند به راحتی شسته شوند و بازیابی شوند بدون این که دچار مشکل شوند. این ویژگی موجب افزایش عمر مفید پارچه و کاهش هزینه‌های نگهداری می‌شود.


البته همه پوست ها متفاوت هستند و ممکن است برخی افراد برای مثال به نخی حساسیت داشته باشند. بنابراین، قبل از استفاده از هر نوع پارچه، توصیه می‌شود تست کوچکی روی پوست انجام داده و واکنش پوست خود را امتحان کنید.



چگونگی تشخیص الیاف طبیعی از مصنوعی

برای تشخیص الیاف طبیعی از مصنوعی استفاده شده در پارچه های نخی شما باید به نکات خاصی توجه داشته باشید. امروزه برخی از فروشندگان لباس، به دلیل سود بیشتر لباس های تولید شده از الیاف مصنوعی را به جای لباس های نخی با الیاف طبیعی به خریداران عرضه می کنند.

شما می توانید با لمس کردن پارچه لباس، نوع الیاف استفاده شده در آن را تشخیص دهید. الیاف طبیعی لطیف تر و سبک تر از لیاف مصنوعی هستند. همچنین در یک روش دیگر می توانید قسمتی از پارچه را جدا کرده و آتیش بزنید. اگر پارچه جمع شد و دود سیاه ایجاد کرد، الیاف مورد استفاده در لباس شما مصنوعی است. اگر پارچه پودر شد و دود سفید ایجاد کرد، الیاف استفاده شده در آن طبیعی است.

 

ویژگی های بلوز و شلوار نخی

ست بلوز و شلوار نخی علاوه بر راحتی و خنک بودن، ویژگی ها و فواید دیگری نیز دارند. بلوز و شلوار های نخی، مانع از رشد باکتری و قارچ های پوستی به دلیل دفع رطوبت بدن می شوند. پارچه های نخی خنک به دلیل لطاف بالای آنها؛ خوابی راحت را برای شما فراهم می کنند. همچنین به دلیل استفاده از الیاف طبیعی در پارچه های نخی، پوست را تحریک نکرده و باعث خارش نمی شوند.

ست بلوز شلوار نخی برای کودکان و کسانی که پوست حساس دارند، بسیار مناسب است. شما می توانید از این لباس های برای ورزش کردن نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید، لباس های نخی به راحتی چروک می شوند و اگر پس از شستشو به خوبی خشک نشوند؛ بوی عرق را نگه می دارند. توصیه می شود بلوز شلوار نخی خود را با آب سرد بشوید و پس از خشک شدن آنها را اتو کنید. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و ممنونیم که تا پایان همراه مجله آیبولک بودید.