شکت چیست و چه فرقی با مانتو دارد؟

این روزها سبک جدیدی از مانتوهای کوتاه را در فروشگاه های مانتوفروشی می بینیم که به شکت معروف هستند. اما شکت چیست و چه فرقی با مانتو دارد؟ تفاوت شکت با مانتوی کوتاه در چیست؟ در ادامه به این مورد می پردازیم.


خرید مانتو دخترانه ارزان

شکت چیست و چه فرقی با مانتو دارد؟



شکت ها در واقع نوعی تونیک هستند اما کمی بلند تر از تونیک و مابین پیراهن زنانه و یک مانتوی جلوبسته محسوب می شوند. این روزها خرید شکت و ست کردن آن با یک ساپورت یا شلوار چرمی برای بسیاری از دختران جوان در فصل سرد به یک مد تبدیل شده است.


شکت ها شباهت زیادی به پیراهن های راحتی در منزل دارند اما به واسطه جنس قوی تر آنها نسبت به پیراهن های عادی و کمی بلندتر بودن و البته طرح دار بودن قسمت پائینی آن، به عنوان پوشش مجاز بانوان در ایران به رسمیت شناخته شده اند. در شکت شما حتماً در جلوی ان دکمه هایی خواهید دید در حالی که در مانتوها یا ژاکتها الزامی برای قرار دادن دکمه در جلوی طرح وجود ندارد.

قیمت شکت پشمی و فوتر چقدر است؟


قیمت شکت ها معمولاً کمی از مانتوهای عادی بالاتر است و این مورد به واسطه جنس ضخیم تر پارچه ای است که در تولید آنها استفاده شده است. شما می توانید با بودجه ای بین 200 تا 400 هزار تومان، شکت های خوش دوخت با جنس مناسب را خریداری کنید.

برای خرید شکت اینجا را کلیک کنید.

اگر قصد خرید شکت های جدید با جنس باقت، فوتر و ... را دارید، پیشنهاد می کنیم خرید شکت از فروشگاه آی بولک را از دست ندهید.