فرق شلوار مام فیت و مام استایل

یکی از متنوع ترین آیتم ها در استایل شلوار است که مطابق با انواع سلیقه ها طراحی شده و اسم های مختلفی دارد. حتما اسم شلوار مام فیت و شلوار مام استایل به گوشتان خورده و تاحدودی با این شلوارها آشنایی دارید. شلوارهایی نسبتا آزاد و راحت که برای استایل اسپرت و کژوال مناسب هستند، اما فرق شلوار مام فیت ومام استایل در چیست. این مطلب را دنبال کنید تا با تفاوت شلوار مام فیت زنانه و شلوار مام استایل زنانه آشنا شوید.

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل

قبل از بررسی تفاوت های شلوار مام فیت زنانه و مام استایل زنانه، ابتدا به معرفی مختصر هرکدام می پردازیم.

شلوار مام فیت زنانه دارای فاق بلند می باشد که تنها بصورت راسته تولید نمی شود بلکه به شکل اسکینی و از جنس پارچه های مختلف و حتی کشی وجود دارد. کمر شلوار مام فیت از بالای ناف بسته می شود.

 

شلوار جین زنانه مام استایل در گذشته نیز وجود داشت و دوباره مورد استقبال قرار گرفته است. شلوار جین زنانه مام استایل مانند شلوار مام فیت، فاق بلندی دارد و کمر آن بالای ناف بسته می شود که این ویژگی باعث می شود بالاتنه شما بهتر دیده شود، اما در قسمت ران وساق پا گشاد است اما در بخش ساق پا کمی تنگ می شود.

شلوار مام استایل از پارچه غیر کشی تهیه می شود. اگر قد کوتاهی دارید و کمی تپل هستید شلوار مام استایل نپوشید، زیرا شما را تپل تر نشان می دهد.

بارزترین فرق شلوار مام فیت و مام استایل

شلوارهای مام فیت زنانه و مام استایل زنانه قد نسبتا کوتاهی دارند و زیاد بلند نیستند و معمولا در قد 90، 95 و 100 می باشند. در گذشته شلوارهای مام فیت و مام استایل تنها با جنس جین تولید می شد اما امروزه از جنس و رنگ های متنوع وجود دارند.

شلوار مام فیت زنانه و شلوار مام استایل زنانه شباهت های زیادی بهم دارند اما اصلی ترین تفاوت شلوار مام فیت زنانه و شلوار مام استایل زنانه این است که شلوار مام فیت زنانه در قسمت ران و ساق پا کمی جذب است اما در شلوار مام استایل زنانه قسمت ران و ساق پا آزاد است. از تفاوت های دیگر شلوار مام فیت و مام استایل تفاوت در جنس پارچه است. جنس شلوارهای مام فیت معمولا ضخیم و کشی می باشد در حالی که جنس شلوار های مام استایل از کشسانی کمتری برخوردار بوده و ضخیم تر می باشد.

اگر جزء افراد لاغر اندام هستید شلوار مام استایل انتخاب خوبی برای شماست، اما برای پوشیدن شلوار مام فیت زنانه محدودیت کمتری وجود دارد و با اکثر اندام ها تناسب دارد.

ست کردن شلوار مام فیت و مام استایل

شلوار های مام فیت زنانه و شلوار مام استایل زنانه برای همه فصول مناسب اند و با توجه به سرد یا گرم بودن انها می توانید آنها را بهمراه لباس های مختلف بپوشید.

شلوار مام فیت را می توانید بهمراه مانتو جلوباز یا کت کوتاه بپوشید و برای تکمیل استایل خود از کتانی با بوت استفاده کنید. پوشیدن کفش پاشنه بلند نیز بهمراه شلوار مام استایل و مام فیت مناسب است.

لباس های بافت، پالتوهای بلند و پیراهن های یقه دار از دیگر لباس هایی هستند که با شلوار مام فیت زنانه و شلوار مام استایل زنانه بخوبی ست می شوند. اگر می خواهید شلوار مام فیت یا مام استایل خود را به صورت آنلاین خریداری کنید، ابتدا پیشنهاد می کنیم حتما مقاله " راهنمای خرید اینترنتی شلوار " را مطالعه کنید تا با خیال راحت تری بتوانید شلوار مورد نظر خود را داشته باشید.


خرید شلوار جین مام فیت و مام استایل زنانه