شلوار جین پاچه گشاد با چه مانتویی بپوشیم | نحوه ست کردن شلوار جین پاچه گشاد

شلوار جین پاچه گشاد فرمی محبوب از شلوار جین است. این شلوار تقریبا به همه افراد می آید و به خوبی با اندام مختلف مانند چاق یا لاغر، کوتاه یا بلند به خوبی ست می شود. خانم های جوان از شلوار جین پاچه گشاد برای ست کردن بسیار استفاده می کنند. این شلوارها با مانتوهای کوتاه و جلو باز بسیار شیک به نظر می رسند. در ادامه توجه شما را به نحوه ست کردن شلوار جین پاچه گشاد جلب می کنیم. شما می توانید پس از خواندن این مطلب شلوار جین پاچه گشاد را با چه مانتو و لباسی بپوشیم.


خرید شلوار جین زنانه 



شلوار جین پاچه گشاد با چه مانتویی بپوشیم | نحوه ست کردن شلوار جین پاچه گشاد

شما می توانید شلوار جین پاچه گشاد را در طرح های مختلف در بازار پیدا کنید. شلوارهای جین پاچه گشاد انواع مختلفی دارند و فاکتورهایی مثل طول فاق، بلندی، گشادی پاچه شلوار و جنس و رنگ باعث به وجود آمدن مدل های متنوعی شده است.

برای انتخاب یک شلوار جین پاچه گشاد با مانتوی مناسب باید نکات بسیار زیادی را مد نظر داشته باشید. در این مقاله ما نکات مورد نیاز برای یک انتخاب مناسب را برای شما ارائه داده ایم لطفا تا انتها با ما همراه باشید.
همچنین بخوانید: راهنمای جامع انواع شلوار جین زنانه

استایل شلوار جین پاچه گشاد

آقایان هنگام استفاده از شلوارهای جین پاچه گشاد، می توانند انواع بلوزهای رسمی، مجلسی و انواع تی شرت ها را به راحتی با این شلوارها ست کنید. اما خانم ‌ها به دلیل پوشش خاص و متفاوتشان نیاز دارند تا ترفندهایی را برای ست کردن انواع شلوارهای جین پاچه گشاد با مانتوهایشان به کار بگیرند.

یکی از نکات مهمی که خانم ها هنگام استفاده از شلوارهای جین پاچه گشاد باید به آن توجه داشته باشند انتخاب مناسب نوع مانتو است. این موضوع اهمیت زیادی دارد زیرا در شیک پوشی و جذابیت شما بسیار تاثیر گذار است.

در مورد پوشیدن مانتو مناسب برای این نوع شلوار جین، بهتر است بدانید که بلندی مانتو باید روی زانو یا بالای زانو باشد تا شلوار فرم لاغر کنندگی خود را به خوبی نشان دهد. همچنین نباید مانتویی که برای شلوار جین پاچه گشاد انتخاب می کنید، خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد.

چه کسانی می توانند شلوار جین پاچه گشاد بپوشند؟

این نوع شلوار از قسمت زانو به سمت پاچه، گشاد می شود و از ناحیه کمر تا قسمت زانو مقداری تنگ است. بنابراین بهتر است که شلوار جین پاچه گشاد خود را کمی پایین تر از محل طبیعی کمر نگه دارید، تا تنگ و چسبان نباشد.

شلوار پاچه گشاد تقریبا برای تمامی افراد به ویژه برای افراد لاغر و قد بلند مناسب است. توصیه می شود، افراد لاغر و قد بلند شلوار جین پاچه گشاد که فاق بلندی دارد را انتخاب کنند. همچنین افرادی که پایین تنه درشتی دارند بهتر است شلوار جینی را انتخاب کنند که کاملا قالب پاهایشان باشد.

هنگام خرید این نوع از شلوارهای جین بهتر است توجه داشته باشید که این شلوارها کاملا اندازه شما باشند. قد این شلوار باید با زمین مماس باشد و روی پاهای شما یا روی کفش های شما قرار بگیرد. توجه داشته باشید، پاچه این شلوار نباید تا بخورد.

چگونگی انتخاب شلوار جین پاچه گشاد

شلوار جین جذب در بین افراد بسیار محبوب است. شما می توانید این شلوارها را به راحتی با لباس های مختلف ست کنید. اما شلوارهای جین پاچه گشاد کمی پیچیده ترند و این شلوارها به راحتی با هر لباس یا مانتویی ست نمی شوند. شما برای شیک پوش بودن باید وقت بیشتری صرف کنید. اگر می خواهید شلوارهای پاچه گشاد شما را جذاب تر نشان دهد، توصیه می شود نکات زیر را رعایت کنید.

  1. شلوار جین را به رنگ تیره انتخاب کنید

شلوار جین پاچه گشاد با رنگ تیره بسیار شیک به نظر می رسد. این رنگ شلوار برای یک دورهمی دوستانه مناسب است. شما می توانید شلوار جین پاچه گشاد به رنگ تیره را با کفش های تخت یا پاشنه دار و حتی کفش های کتانی به راحتی ست کنید.

  1. لباس های خود را درون شلوار قرار دهید

هنگام استفاده از شلوارهای جین پاچه گشاد، بهتر است لباس های خود را درون شلوار خود قرار دهید. این کار باعث نشان دادن هرچه زیباتر خط کمر شما می شود. اگر لباس شما بر روی شلوار جین پاچه گشاد قرار گیرد، بسیار نامرتب به نظرمی رسد. انتخاب یک پیراهن اندامی یا مانتو کوتاه، با شلوار جین پاچه گشاد می تواند یک انتخاب بسیار جذاب برای شما باشد.

  1. انتخاب طرح مناسب شلوار جین پاچه گشاد

شلوارهای جین پاچه گشاد که دمپای کوتاهی دارند، جدیدا مد شده اند. در این نوع از شلوار جین به دلیل داشتن دمپای کوتاه، قوزک و مچ پا مشخص است. در نتیجه می توانید با پوشیدن این شلوار، استایل جذابی را برای خود ایجاد کنید.

این نوع از شلوارهای جین پاچه گشاد، برای مهمانی ها و دورهمی های دوستانه بسیار مناسب و راحت هستند. شما همچنین می توانید برای جذابیت بیشتر این نوع از شلوارهای جین را همراه مانتوی کوتاه و یک کفش پاشنه بلند بپوشید.

  1.  با شلوار جین پاچه گشاد مانتو خیلی بلند نپوشید

توصیه می شود هنگام استفاده از شلوارهای پاچه گشاد، از مانتوهای بسیار گشاد و پارچه ای استفاده نکنید. زیرا این مانتوها شلوار شما را گشادتر نشان می دهند. زمانی که شما یک مانتو بلند و گشاد را به همراه یک شلوار جین بپوشید، استایل شما بسیار زشت و نامناسب خواهد بود.

شما می توانید از مانتوهای کوتاه جلو باز استفاده کنید و برای زیر مانتوی خود یک تیشرت فانتزی و یک شال با قواره بزرگ انتخاب کنید. این نوع انتخاب برای استایل شما بسیار زیبا خواهد بود.

  1. به اندام خود توجه داشته باشید

هرچه قد بلندتری داشته باشید، شلوارهای جین پاچه گشاد برای شما مناسب تر است. توصیه می شود افرادی که قد کوتاهی دارند از شلوارهای جین پاچه گشاد استفاده نکنند. همچنین این شلوارها برای افرادی که پایین تنه چاقی دارند، توصیه نمی شود. شلوارهای پاچه گشاد برای افراد لاغر اندام، بسیار زیبا و شیک به نظر می رسد.

  1. به بلندی پاچه شلوار توجه داشته باشید

بلندی شلوار جین پاچه گشاد باید به اندازه ای باشد که با سطح زمین برخورد نداشته باشد. این امر باعث کثیف و پاره شدن این شلوار می شود. پس بهتر است افرادی قد کوتاه یا افرادی که پاهای کوتاهی دارند، شلوارهای پاچه گشاد را با کفش های پاشنه بلند و یا کفش هایی که پاشنه مخفی دارند، بپوشند.