برای همیشه از شر عفونت زنان راحت شوید {راهکار صد در صد موثر}

عفونت زنان همیشه یه تهدید جدی برای خانوما و دختر خانوما بوده و هست. توجه به جزئیات، شناخت بدنمون و حساسیت هایی که داریم نکات مهمیه که قبل از انتخاب لباس زیر باید به اونها دقت کرد. عفونت های زنانه یکی از شایع ترین بیماری های زنانه است که بی توجهی به بهداشت فردی همچنین کوتاهی در درمان اون می تونه عوارض جبران ناپذیری رو به بار بیاره، در این میان برخی لباس هاهم می تونن تاثیرگذار باشن.


خرید لباس زیر زنانه باکیفیت

راهکارهای صد در صد موثر برای رهایی از عفونت زنان :

نقش لباس زیر و عفونت های زنان

بیماری های زنان از جمله عفونت های قارچی، یکی از مهم ترین دلایل مراجعه زنان به پزشکانه.ترشح ها و عفونت هایی که ممکن است در نگاه اول برای خیلی ها نگران کننده نباشه و به درمان های خانگی اکتفا کنن.

 شاید بپرسید این عوارض چقدر می تونه خطرناک باشه.پاسخ پزشکان اینه : «خیلی زیاد، حتی می تونه تا مرحله ناباروری پیش بره.» پزشکان زنان به این نکته اشاره می کنن که بخشی از بیماری های عفونی رایج در میان زنان که می توانه به بیماری های جدی تر داخلی منجر بشه، از راه لباس زیر به بدن زنان منتقل میشه و منجر به عفونت زنان خواهد شد.

تو این مقاله چند نمونه از لباس زیرهای نامناسب رو بهتون معرفی کردیم تا بهتر بتونید مراقب بدن و سلامتیتون باشید

لباس زیر بیش از حد تنگ :

شورت های بیش از حد تنگ میتونن به راحتی باعث عفونت های قارچی یا زیاد شدن موهای زیرپوستی بشن

لباس زیر تنگ حرارت و رطوبت ناحیه واژینال رو بالا میبره و شرایط لازم برای رشد باکتری ها رو فراهم میکنه

بنابراین بهتره سایز شورت مناسب خودتون رو انتخاب کنید تا لز عفونت زنان جلوگیری بشه.

شورتهای لامبادا :

شورت های لامبادا به دلیل محل قرارگیری خاصی که دارن به راحتی میتونن عفونت های ناحیه مقعدی رو به ناحیه واژینال انتقال بدن.

لازمه هنگام انتخاب شورت لامبادا به سایز مناسب و جنس مناسب اون دقت کنید.

پارچه های لغزنده و خارش آور یکی از نامناسب ترین جنس ها برای این نوع لباس زیر هستن و نهایتا ریسک عفونت زنان رو افزایش میدن.

عدم استفاده از پارچه تنفس پذیر:

 پارچه های تنفس پذیر نخ، پنبه و کتان هستن و استفاده از این پارچه ها برای شورت یکی از راه های مراقبت از ناحیه واژیناله

استفاده طولانی مدت از پارچه های تولید شده از مواد شیمیایی، احتمال تحریک پوست و خارش در ناحیه واژینال و گسترش عفونت های قارچی رو به همراه داره.

 

لباس زیر مرطوب :

 پوشیدن لباس زیر مرطوب یا خیس از عرق در طولانی مدت میتونه به ناحیه واژینال شما آسیب بزنه و یکی از اصلی ترین عوامل عفونت زنان هست.

اگه تعریق بدن شما زیاده ممکنه تعویض شورت یکبار در روز کافی نباشه در صورت نداشتن حساسیت استفاده  از پدهای روزانه در زمانی که به لباس زیر تازه دسترسی ندارین گزینه مناسبیه.