لباس آبی با چه رنگی ست میشود؟

ممکن است یک لباس آبی خیلی زیبا داشته باشید اما احساس کنید ست کردن آن کمی مشکل است و این سوال برای شما ایجاد شده باشد که لباس آبی رو با چه رنگی ست کنم. برای ست کردن لباس آبی می توانید از رنگ های خنثی، رنگ های گرم و حتی رنگ های پاستلی استفاده کنید. تنها کافیست کمی حوصله بخرج دهید و با دقت به تناژ لباستان مناسبترین رنگ را برای ست کردن با آن انتخاب کنید. در این مطلب به این موضوع می پردازیم که لباس آّبی با چه رنگی ست میشود و با استفاده از چه رنگ هایی در کنار لباس آبی می توان یک استایل شیک داشت.

چه رنگی به لباس آبی میاد

رنگ آبی یک رنگ سرد و از جمله رنگ های اصلی محسوب می شود که باعث ایجاد حس آرامش و اعتماد در افراد می شود. برای ست کردن لباس آبی گزینه های مختلفی وجود دارد و تنها کافیست به پر رنگ یا کمرنگ بودن لباس آبی مورد نظرتان و البته رنگ پوستتان توجه داشته باشید تا بهترین ست با لباس آبی را انتخاب کنید. اگر پوست شما گندمی است و لباس آبی به شما خیلی می آید می توانید طیف های مختلف رنگ آبی را با هم ست کنید.

رنگ ابی با چه رنگی میاد

برای ست کردن لباس های آبی بهتر است لباس های که داخل کمدتان دارید بیرون بیاورید و در کنار لباس آبی خود قرار دهید تا بخوبی متوجه شوید بهترین رنگ در کنار لباس آبی شما کدام است. ما در ادامه چند نمونه از رنگ هایی که با لباس آبی ست می شوند را به شما معرفی نموده ایم که می توانید از آنها ایده بگبرید.

ترکیب رنگ ابی با سبز
ست کردن لباس آبی با سبز می تواند یک ترکیب آرامش بخش و در عین حال شیک باشد. تنها کافیست طیف هایی از دو رنگ سبز و آبی را استفاده کنید که هماهنگی آنها زیاد باشد. مثلا یک لباس آبی کلاسیک را با رنگ سبز پر رنگ ست کنید تا استایل شما منحصر به فرد شود.

ست كردن لباس آبي آسماني با رنگ صورتی 
آبی آسمانی یک رنگ سرد روشن است که بهتر است برای ست کردن آن از رنگ های روشن و ملایم مثل رنگ های پاستلی استفاده کنید. پس ترکیب لباس آبی آسمانی با صورتی روشن را حتما امتحان کنید.

ترکیب لباس آبی آسمانی با رنگ طوسی، زرشکی و بادمجانی هم مناسب است.

ست کردن رنگ آبی و قرمز
اگر به استایل های کلاسیک علاقه مند هستید برای ست کردن لباس آبی خود می توانید از رنگ قرمز استفاده کنید. آبی و قرمز دو رنگ مکمل یکدیگر هستند و بکاربردن آنها در کنار یکدیگر استایل شما را جذاب می کند.

ست کردن لباس آبی و سفید
سفید به عنوان یک رنگ خنثی قابلتی ست شدن با انواع رنگ ها را دارد. بهترین گزینه برای ست کردن لباس آبی رنگ سفید است که هم ریسک کمتری از سایر رنگ ها دارد و ترکیب آن با رنگ آبی، بخصوص برای تاسبتان بسیار شیک و جذاب است.

ترکیب رنگ آبی و نارنجی
نارنجی یک رنگ گرم و پر انرژی است که به عنوان مکمل رنگ آبی شناخته می شود. برای ست کردن لباس آبی می توانید از رنگ نارنجی استفاده کنید. این ترکیب کمی جسورانه است اما اگر بدرستی ست شود و از طیف های مناسب هم استفاده کنید، بسیار چشمگیر و متفاوت است. استفاده از اکسسوری نارنجی در کنار لباس آبی هم انتخاب درستی است.

ست کردن لباس آبی با رنگ زرد
رنگ زرد هم از جمله رنگ هایی است که به لباس آبی میاد. برای ست کردن لباس آبی با رنگ زرد بهتر است از طیف های پر رنگ آبی استفاده کنید. همچنین می توانید اکسسوری هایی با رنگ زرد را بهمراه لباس آبی بکار ببرید.

لباس آبی با رنگ قهوه ای
لباس آبی خود را در کنار یک رنگ قهوه ای قرار دهید تا بخوبی متوجه شوید ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر بی نظیر است و می توانید با ترکیب این دو رنگ یک استایل کلاسیک شیک داشته باشید.

می توانید پیراهن یا لباس آبی خود را با یک اکسسوری مثل کمربند قهوه ای ست کنید.

ترکیب رنگ آبی و مشکی
مشکی یک رنگ خنثی است که محدودیت زیادی برای استفاده از آن در استایل وجود دارد و با اکثر رنگ ها هماهنگ است. برای ست کردن لباس آبی بویژه آب پر رنگ می توانید رنگ مشکی را انتخاب کنید و از درخشش خود در این استایل لذت ببرید.

لباس آبی نفتی با چه رنگی ست میشه

آبی نفتی یک رنگ چشمگیر است که به تنهایی خیره کننده است و بهتر است برای ست کردن آن رنگ های زنده و پر رنگی را انتخاب نکنید. رنگ صورتی روشن، آبی ملایم، سفید، استخوانی و مشکی بهترین رنگ برای ست کردن لباس آبی نفتی هستند. برخی نیز رنگ زرد را برای ست کردن با آبی نفتی مناسب می دانند. اما خب سلیقه ها متفاوت است!