بهترین روش ها برای ست کردن لباس با کفش {ویژه شیک پوش ها}

شده بخواهید جایی برید و همه ی لباس هایتان را هماهنگ کرده باشید ولی ندونید چه کفشی با اون لباس ها مناسب تره؟؟ احتمالا شما هم دردسرای زیادی برای ست کردن لباس داشتید. برای هممون اتفاق افتاده که به یک قرار دوستانه رفتیم و با بازخورد منفی دوستانمان در مورد کفشی که با لباسامان ست کرده ایم رو برو شدیم.

انتخاب کفش مناسب برای استایلمان در واقع یک مهارت است و باید آن را یاد بگیریم

کفش های رنگی، ساده، پاشنه دار و تخت و ... هر کدام برای استایل خاصی مناسبند و ان استایل را کامل میکنند . ست کردن لباس با کفش کار ساده ای نیست ولی یک سری نکاتی دارد که با رعایتشان میتوانیم ستمان را تکمیل کنیم.

در این مقاله به بررسی مدل های مختلف کفش و بهترین و مناسب ترین ست با لباس های مختلف میپردازیم. امید وارم بعد از مطالعه ی آن به شما در خوش پوش تر بودن کمک کند.

اصل اول ست کردن لباس با کفش :

اولین اصل دقت به لباسهایی که پوشیدیم است. اگه لباسهای شما ساده است با یک کفش طرح دار یا رنگی میتوانید ظاهرتان را بی نقص کنید. بر عکس اگر لباس های تان زرق و برق دارد باید یک کفش ساده با رنگ خنثی انتخاب کنید.

 

سرتاپا یک رنگ نشوید :

در هنگام ست کردن لباس با کفش نباید کل لباس ها و کفش تان همرنگ باشند. مثلا اگه سرتاپا سبز پوشیدید نباید کفش هم سبز باشد. استایل مونوکروم به خودی خود استایل بی نقص و جذابی است ولی حتی در این استایل نیز کفش و دیگر اکسسوری ها را همرنگ انتخاب نمیکنند و برای آنها از رنگ های خنثی استفاده میکنند.

 

ست کردن لباس با کفش با کفش های پاشنه بلند :

اگر به کفش های پاشنه بلند علاقمندید  باید دقت کنید که ارتفاع پاشنه ی کفش و قد لباستان هماهنگ باشند. کفش پاشنه بلند با لباسهای کوتاه زیبا بنظر نمیرسد و ترکیب خوبی ایجاد نمیکند. با رعایت این نکته میتوانید استایل بی نقصی با کفش پاشنه بلند ایجاد کنید..

 

ست کردن با کفش های پاشنه تخت :

اگه به کفش های پاشنه تخت علاقمندید باید به نکته ای که در پاراگراف قبلی گفتیم دقت کنید. کفش تخت و لباس بلند با هم ترکیب خوبی نمیسازند. بهتر است برای ست کردن لباس با کفش های پاشنه تخت از لباس های کوتاه استفاده کنید و از پوشیدنشان با لباس های بلند خودداری کنید. این نکته رو در نظر داشته باشین که کفش های پاشنه بلند برای مهمانی ها مناسب هستن و کفش های پاشنه تخت به استایل های غیر رسمی میان.

کلمه کلیدی کانونی : ست کردن لباس

 توضیحات متا : همه ی لباس هایتان را هماهنگ کرده باشید ولی ندونید چه کفشی با اون لباس ها مناسب تره؟؟ احتمالا شما هم دردسرای زیادی برای ست کردن لباس داشتید